Rinkdamiesi paslaugų teikėją, lietuviai internetu pasitiki taip, kaip artimuoju

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 7 d. trečiadienis

Tyrimų bendrovės „Berent“ atlikto tyrimo duomenimis, lietuviai, rinkdamiesi paslaugų teikėją, naudingą ir reikiamą informaciją internete randa taip pat dažnai, kaip ir naudodamiesi šeimos narių ar draugų rekomendacijomis – taip atsakė 40 proc. respondentų. Be to, paaiškėjo, kad net 60 proc. respondentų teigiamai vertina galimybę parašyti ir skaityti atsiliepimus internete apie paslaugų teikėjus.

Tyrimo rezultatai atskleidė, kad vyrai reikiamą informaciją randa internete ir tokiu būdu jos  ieško dažniau. Tuo metu moterys labiau orientuojasi į asmenines paslaugas, todėl ir pagrindinis informacijos šaltinis yra artimesnis: šeimos nariai, draugai. 50 proc. respondentų renkantis paslaugų teikėją internete svarbus išsamus paslaugų aprašymas. Moterys teiktų pirmenybę parodytam atlikto darbo pavyzdžiui. Vyrams yra labai svarbi galimybė palikti atsiliepimą apie paslaugos teikėją (taip atsakė 65 proc. tyrime dalyvavusių vyrų). Tiek vyrams, tiek moterims kiek mažiau, bet taip pat svarbios galimybės: viename lange palyginti paslaugų teikėjų klientų įvertinimus, paslaugų aprašymus, matyti paslaugų teikėjo garantijas, vienu kartu matyti daugiau paslaugų teikėjų pasiūlymų ieškomai paslaugai. Paslaugos kaina labiau rūpi vyrams nei moterims.  

Tyrimo metu paaiškėjo ir kokiomis paslaugomis naudojasi Lietuvos interneto vartotojai: rečiausiai naudojamasi baldų remonto, nuomos, priežiūros paslaugomis – šiomis paslaugomis niekada nėra naudojęsi net 55 proc. visų respondentų. Paaiškėjo, kad tik 23 proc. respondentų nėra naudojęsi automobilių remonto ar nuomos paslaugomis. Be to, šiomis paslaugomis naudojasi du trečdaliai moterų, kas paneigia įsitikinimą, jog pagrindiniai autoservisų klientai yra vyrai. Dar vienas stereotipus griaunantis faktas: siuvimo, valymo, skalbimo paslaugos vienodai paklausios tiek tarp moterų, tiek tarp vyrų – jomis nesinaudoja tik 35 proc. respondentų. Kaip ir tikėtasi, grožio ir sveikatinimo paslaugos yra moterų karalija: jomis teigė nesinaudojančios tik 6 proc. moterų. 86 proc. respondentų naudojasi pramogų, poilsio ir laiko praleidimo paslaugomis.

Iš viso tyrime dalyvavo ir į internetu pateiktus klausimus atsakė 500 įvairaus amžiaus, užsiėmimo sričių, pajamų lygio, šeiminės padėties Lietuvos gyventojai. Tyrimo tikslas – nustatyti, kaip Lietuvos interneto vartotojai naudojasi įvairiomis paslaugomis, kaip vertina gautų paslaugų kokybę, kur ieško informacijos apie paslaugas ir kas jiems yra svarbiausia renkantis paslaugų teikėją.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Auga interneto sparta ir naudotojų skaičius

Per artimiausius penkerius metus analitikai prognozuoja itin spartų interneto naudotojų skaičiaus ir interneto spartos augimą. Internetu bus perduodamas didžiulis skaitmeninės informacijos kiekis. skaityti »

Pradedama diegti daugiau nei dešimtmetį rengta e. sveikatos sistema

Lietuvos gydymo įstaigose iki metų pabaigos ketinama įdiegti daugiau nei dešimtmetį rengtą e. sveikatos sistemą. Nuo šiol bus galima nuotoliniu būdu patikrinti paciento ligos istoriją, išrašyti elektroninius receptus ir gydymo įstaigoms keistis informacija. skaityti »

Valstybės e. paslaugų šuolis į naują kokybinį lygmenį

Galimybė vienoje vietoje patogiai ir greitai rasti bei pradėti naudotis viešojo sektoriaus teikiamomis e. paslaugomis, daryti tai išmaniaisiais mobiliais įrenginiais bet kur ir bet kada – visas šias galimybes pasiūlys atnaujinamas centralizuotas Lietuvos administracinių ir viešųjų e. paslaugų portalas www.epaslaugos.lt. skaityti »

Filosofijos studentų sukurta platforma kviečia dialogui

Šio mėnesio pradžioje internetinės žiniasklaidos lauką papildė dar vienas „žaidėjas“ – platforma „Doxa“. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ technologijos pasiekia 10 gigabitų interneto prieigą

„Cisco Systems Inc.“ pristatė pirmąją konvergentinę kabelinės prieigos platformą „cBR-8“, kuri leidžia pasiekti 10 gigabitų interneto spartą. skaityti »

Artėja e. sprendimų konkurso „Naujasis knygnešys 2015” paraiškų registravimo terminas

Elektroninio turinio sprendimų kūrėjai vis dar gali registruoti savo produktus geriausio lietuviško e. turinio konkursui „Naujasis knygnešys 2015“, tačiau šis terminas jau eina į pabaigą. skaityti »

Per pusmetį Aplinkos ministerijos e. paslaugomis domėtasi per 1 mln. kartų

Aplinkos ministerijos elektroniniu būdu teikiamos paslaugos yra populiarios ir patrauklios naudotojams. Per antrąjį 2014 m. pusmetį skirtingomis ministerijos e. paslaugomis portale „Epaslaugos.am.lt“ domėtasi per 1 mln. kartų. skaityti »

Lietuviai vis aktyviau atranda naujus socialinius tinklus

Viena svarbiausių 2014 m. išryškėjusių tendencijų stebint socialinius tinklus – jaunimo aktyvumas kituose socialiniuose tinkluose nei „Facebook“. Nors prognozės apie „Facebook“ populiarumo kritimą pasaulyje sklando jau kuris laikas, panašu, kad jaunimas Lietuvoje iš tikrųjų atranda naujas virtualaus bendravimo platformas. skaityti »

„Maps.lt“ kviečia sėsti ant dviračių

Atšilus orams, „Maps.lt“ svetainės komanda kviečia atgaivinti sveiko laisvalaikio leidimo įpročius ir sėsti ant dviračių. O kad važiuoti būtų saugiau ir patogiau, dviratininkams siūloma nauja – dviračių maršrutų paieškos paslauga. skaityti »

„Cisco“ ir DHL tiki daiktų interneto efektyvumu

„Cisco“ ir DHL įgyvendina daiktų interneto projektą, kuris padės greičiau priimti sprendimus sandėliuose, realiuoju laiku analizuojant duomenis, gaunamus iš įvairių vietovių per „Wi-Fi“ įrenginius. skaityti »