Rinkdamiesi paslaugų teikėją, lietuviai internetu pasitiki taip, kaip artimuoju

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 7 d. trečiadienis

Tyrimų bendrovės „Berent“ atlikto tyrimo duomenimis, lietuviai, rinkdamiesi paslaugų teikėją, naudingą ir reikiamą informaciją internete randa taip pat dažnai, kaip ir naudodamiesi šeimos narių ar draugų rekomendacijomis – taip atsakė 40 proc. respondentų. Be to, paaiškėjo, kad net 60 proc. respondentų teigiamai vertina galimybę parašyti ir skaityti atsiliepimus internete apie paslaugų teikėjus.

Tyrimo rezultatai atskleidė, kad vyrai reikiamą informaciją randa internete ir tokiu būdu jos  ieško dažniau. Tuo metu moterys labiau orientuojasi į asmenines paslaugas, todėl ir pagrindinis informacijos šaltinis yra artimesnis: šeimos nariai, draugai. 50 proc. respondentų renkantis paslaugų teikėją internete svarbus išsamus paslaugų aprašymas. Moterys teiktų pirmenybę parodytam atlikto darbo pavyzdžiui. Vyrams yra labai svarbi galimybė palikti atsiliepimą apie paslaugos teikėją (taip atsakė 65 proc. tyrime dalyvavusių vyrų). Tiek vyrams, tiek moterims kiek mažiau, bet taip pat svarbios galimybės: viename lange palyginti paslaugų teikėjų klientų įvertinimus, paslaugų aprašymus, matyti paslaugų teikėjo garantijas, vienu kartu matyti daugiau paslaugų teikėjų pasiūlymų ieškomai paslaugai. Paslaugos kaina labiau rūpi vyrams nei moterims.  

Tyrimo metu paaiškėjo ir kokiomis paslaugomis naudojasi Lietuvos interneto vartotojai: rečiausiai naudojamasi baldų remonto, nuomos, priežiūros paslaugomis – šiomis paslaugomis niekada nėra naudojęsi net 55 proc. visų respondentų. Paaiškėjo, kad tik 23 proc. respondentų nėra naudojęsi automobilių remonto ar nuomos paslaugomis. Be to, šiomis paslaugomis naudojasi du trečdaliai moterų, kas paneigia įsitikinimą, jog pagrindiniai autoservisų klientai yra vyrai. Dar vienas stereotipus griaunantis faktas: siuvimo, valymo, skalbimo paslaugos vienodai paklausios tiek tarp moterų, tiek tarp vyrų – jomis nesinaudoja tik 35 proc. respondentų. Kaip ir tikėtasi, grožio ir sveikatinimo paslaugos yra moterų karalija: jomis teigė nesinaudojančios tik 6 proc. moterų. 86 proc. respondentų naudojasi pramogų, poilsio ir laiko praleidimo paslaugomis.

Iš viso tyrime dalyvavo ir į internetu pateiktus klausimus atsakė 500 įvairaus amžiaus, užsiėmimo sričių, pajamų lygio, šeiminės padėties Lietuvos gyventojai. Tyrimo tikslas – nustatyti, kaip Lietuvos interneto vartotojai naudojasi įvairiomis paslaugomis, kaip vertina gautų paslaugų kokybę, kur ieško informacijos apie paslaugas ir kas jiems yra svarbiausia renkantis paslaugų teikėją.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

4 įdomūs faktai apie artėjančią daiktų interneto revoliuciją

Ekspertai kalba, kad jau netolimoje ateityje daiktų internetas taps masiniu reiškiniu, kuris ženkliai palengvins kiekvieno mūsų kasdienybę. skaityti »

Ar verta registruoti interneto svetainės adresą su lietuviškais rašmenimis?

Balandžio pradžioje jau ketvirtą kartą buvo surengti gražiausio svetainės vardo su lietuviškomis raidėmis, rinkimai. skaityti »

„Microsoft“ Europoje atidarė daiktų interneto laboratoriją

Daiktų interneto laboratorijos orientuotos į klientus, kurie investuoja į daiktų internetą – galimybę sujungti į vieną tinklą visus elektroninius prietaisus, nuo šaldytuvo iki namų robotų. skaityti »

Daugiau nei pusė lietuvių apsiperka kiniškose el.parduotuvėse

Europiečiai apsiperka ne tik Vakarų parduotuvėse, bet vis drąsiau gręžiasi į Rytus – į Kiniją, kuri tapo populiariausia Lietuvos, o taip pat ir Europos gyventojų užsieninių apsipirkimų šalimi. skaityti »

Lietuviškumu žavėję domenai su diakritiniais ženklais grimzta į nebūtį

Sukanka lygiai 13 metų, kai .lt domene buvo pradėti registruoti domenų vardai, turintys savitųjų lietuvių kalbos abėcėlės raidžių. skaityti »

Mokslininkai rado alternatyvą „Wi-Fi“ tinklui

Olandijos Eindhoveno universiteto tyrėja pasiūlė kaip alternatyvą „Wi-Fi“ naudoti infraraudonųjų spindulių tinklus. skaityti »

UNESCO ragina sudaryti sąlygas moterims naudotis internetu

Pasaulyje internetas vis dar labiau prieinamas vyrams, nei moterims. skaityti »

Kaip kurti įvaizdį socialiniuose tinkluose

orint kurti įvaizdį, pirmiausia turime sugalvoti, kokie norime atrodyti kitiems – teigia Arvidas Bendorius. skaityti »

Daiktų interneto prognozės 2020-iesiems

Nuo 2017 iki 2021 m. pasaulinė daiktų interneto rinka augs 4 proc. skaityti »

Tyrimas atskleidė, kokį poveikį mums daro neigiamos žinutės internete

Tai, kaip elgiamės internete su kitais žmonėmis, turi pasekmių ir realiame gyvenime. skaityti »