Rinkdamiesi paslaugų teikėją, lietuviai internetu pasitiki taip, kaip artimuoju

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 7 d. trečiadienis

Tyrimų bendrovės „Berent“ atlikto tyrimo duomenimis, lietuviai, rinkdamiesi paslaugų teikėją, naudingą ir reikiamą informaciją internete randa taip pat dažnai, kaip ir naudodamiesi šeimos narių ar draugų rekomendacijomis – taip atsakė 40 proc. respondentų. Be to, paaiškėjo, kad net 60 proc. respondentų teigiamai vertina galimybę parašyti ir skaityti atsiliepimus internete apie paslaugų teikėjus.

Tyrimo rezultatai atskleidė, kad vyrai reikiamą informaciją randa internete ir tokiu būdu jos  ieško dažniau. Tuo metu moterys labiau orientuojasi į asmenines paslaugas, todėl ir pagrindinis informacijos šaltinis yra artimesnis: šeimos nariai, draugai. 50 proc. respondentų renkantis paslaugų teikėją internete svarbus išsamus paslaugų aprašymas. Moterys teiktų pirmenybę parodytam atlikto darbo pavyzdžiui. Vyrams yra labai svarbi galimybė palikti atsiliepimą apie paslaugos teikėją (taip atsakė 65 proc. tyrime dalyvavusių vyrų). Tiek vyrams, tiek moterims kiek mažiau, bet taip pat svarbios galimybės: viename lange palyginti paslaugų teikėjų klientų įvertinimus, paslaugų aprašymus, matyti paslaugų teikėjo garantijas, vienu kartu matyti daugiau paslaugų teikėjų pasiūlymų ieškomai paslaugai. Paslaugos kaina labiau rūpi vyrams nei moterims.  

Tyrimo metu paaiškėjo ir kokiomis paslaugomis naudojasi Lietuvos interneto vartotojai: rečiausiai naudojamasi baldų remonto, nuomos, priežiūros paslaugomis – šiomis paslaugomis niekada nėra naudojęsi net 55 proc. visų respondentų. Paaiškėjo, kad tik 23 proc. respondentų nėra naudojęsi automobilių remonto ar nuomos paslaugomis. Be to, šiomis paslaugomis naudojasi du trečdaliai moterų, kas paneigia įsitikinimą, jog pagrindiniai autoservisų klientai yra vyrai. Dar vienas stereotipus griaunantis faktas: siuvimo, valymo, skalbimo paslaugos vienodai paklausios tiek tarp moterų, tiek tarp vyrų – jomis nesinaudoja tik 35 proc. respondentų. Kaip ir tikėtasi, grožio ir sveikatinimo paslaugos yra moterų karalija: jomis teigė nesinaudojančios tik 6 proc. moterų. 86 proc. respondentų naudojasi pramogų, poilsio ir laiko praleidimo paslaugomis.

Iš viso tyrime dalyvavo ir į internetu pateiktus klausimus atsakė 500 įvairaus amžiaus, užsiėmimo sričių, pajamų lygio, šeiminės padėties Lietuvos gyventojai. Tyrimo tikslas – nustatyti, kaip Lietuvos interneto vartotojai naudojasi įvairiomis paslaugomis, kaip vertina gautų paslaugų kokybę, kur ieško informacijos apie paslaugas ir kas jiems yra svarbiausia renkantis paslaugų teikėją.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Cisco Systems Inc.“ kontroliuoja daugiau nei pusę tinklo įrangos rinkos

„Synergy Research Group“ analitikai pateikė pasaulio tinklo įrangos gamintojų rinkos ataskaitą, pagal kurią „Cisco Systems Inc.“ apimama dalis sudaro 55 proc. skaityti »

Prieigą prie interneto iki metų pabaigos turės 3,5 mlrd. žmonių

Jungtinių Tautų organizacijos komisija paskelbė ataskaitą „Plačiajuosčio interneto būklė 2016“. Jos duomenimis, interneto prieinamumas pasaulyje didėja. skaityti »

Lietuvos žydų istorijai ir kultūrai pažinti – naujas interaktyvus gidas mobiliajame telefone

VšĮ „Rytų Europos žydų kultūros ir istorijos tyrimų centras“ pristato ir kviečia išbandyti interaktyvų edukacinį ir turistinį gidą po žydiškąją Lietuvą – „Discover Jewish Lithuania“, kurį jau galima parsisųsti į savo išmanius įrenginius iš „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėlių. skaityti »

Lietuvos internetinėje prekyboje – pasaulinė inovacija

Lietuvoje startuoja visiškai naujas mažiausių kainų paieškos portalas www.priceposter.lt. skaityti »

Per metus suteikta 10 kartų daugiau elektroninių paslaugų

VšĮ „Versli Lietuva“ kartu su partneriais 2015 m. įgyvendino projektą, kurio metu buvo sukurtos 163 elektroninės paslaugos verslui. skaityti »

Paklausių profesijų grupių prognozės – interneto tinklalapyje

Apsisprendžiant dėl studijų abiturientams gali padėti Ūkio ministerijos atlikta stebėsena ir žmogiškųjų išteklių poreikio prognozavimas 2014-2018 metams. skaityti »

Didžiausia kinų pramoga internete – vaizdo įrašai

„China Internet Network Information Center“ agentūra paskelbė naujausią statistiką apie Kinijos interneto naudotojų pomėgius. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ grynasis pelnas išaugo 20 proc.

Palyginti su ankstesniais finansiniais metais, „Cisco Systems Inc.“ pajamos bemaž nepakito, veiklos pelnas padidėjo 17,6 proc., o grynasis pelnas – 19,5 proc. skaityti »

„Facebook“ plinta melagingi pranešimai apie teroro aktus

Melagingų pranešimų apie mirtinas atakas Prahoje banga buvo nukreipta prieš Čekijos ir Slovakijos „Facebook“ naudotojus. ESET saugumo tyrėjai įspėja, kad tokios apgaulės gali pasikartoti ir kitų šalių socialiniuose tinkluose. skaityti »

Moksleiviai mokyklinių prekių nelinkę pirkti internetu

Tyrimai rodo, kad mokyklines prekes moksleiviai linkę įsigyti realiose parduotuvėse, o ne per internetą. skaityti »