Socialiniame tinkle mažiau „spamo“

Publikuota: 2011 m. spalio 29 d. šeštadienis

„Facebook“ atstovai didžiuodamiesi gali pasakyti, jog dėl saugumo ir naujų įrankių jų vartotojai gauna mažiau nepageidaujamos informacijos žinučių ir reklamų, vadinamojo „spamo“.

Socialinio tinklo atstovų pateikiama statistika išties stebina, mat mažiau nei 4 proc. „ant sienų“ skelbiamos informacijos yra „spamas“. Palyginimui – elektroninio pašto dėžutes pasiekia 89 proc. nepageidaujamo turinio laiškų.

Nors kasdien per socialinio tinklo prisijungia 50 proc. vartotojų t.y. daugiau nei 400 mln., jie vidutiniškai turi po 130 draugų, tačiau tik 5 proc. iš jų nuolatos skleidžia „spamą“. Kaip antai: dėmesio plinta virusas, nesijunkite prie „Fecebook‘o“; jei prisimeni kur susipažinome, rašyk ant mano sienos ir pan.

„Žmonės pradėjo atsirinkti, kokią informaciją nori matyti, ir tai, kad galima tiesiog atsisakyti kai kurių asmenų skelbiamos informacijos tapo išties patraukliu įrankiu, kuriuo naudojasi vis daugiau asmenų,“ – teigė „Facebook“ atstovai.

Šaltinis: penki.lt, techcrunch.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Daugėja elektroninių valdžios vartų lankytojų

Vis daugiau gyventojų lankosi Elektroninių valdžios vartų portale www.epaslaugos.lt – per pastaruosius 12 mėn. juose teigia apsilankę 13 proc. gyventojų (palyginimui, 2013 m. – 7 proc.). skaityti »

Kompiuteriais ir internetu naudojosi visos daugiau kaip 10 darbuotojų turinčios įmonės

Kompiuteriais ir internetu šių metų pradžioje naudojosi visos gamybos ir paslaugų įmonės, kuriose dirbo 10 ir daugiau darbuotojų. skaityti »

Atliktas 2014 m. valstybės ir savivaldybių įstaigų interneto svetainių atitikimo bendriesiems reikalavimams tyrimas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu Europos tarpdisciplininių tyrimų institutas atliko valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainių atitikimo nuostatoms tyrimą. skaityti »

40 proc. Lietuvos gyventojų lankosi viešojo sektoriaus institucijų interneto svetainėse

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 2014 m. II pusmetį 40 proc. Lietuvos gyventojų lankėsi viešojo sektoriaus institucijų svetainėse. skaityti »

Į pagalbą planuojantiems atostogauti – „Microsoft“ programėlė „Climatology“

Kompanijos „Microsoft“ padalinys „Microsoft Research“ sukūrė naują mobiliąją programėlę pavadinimu „Klimatologija“ (angl. Climatology). skaityti »

Skrydžių bendrovė „Ryanair“ pristato naują mobiliąją programėlę

Europos pigių skydžių bendrovė „Ryanair“ pristatė naują mobiliąją programą. skaityti »

„m.Ticket“ jau naudojasi daugiau nei 7000 viešojo transporto keleivių

Vilniuje, pirmajame regione, autobuso ir troleibuso keleiviai gali atsiskaityti už kelionę išmaniuoju telefonu. skaityti »

Apdovanoti aktyviausi portalo „e.teismas.lt“ išorės vartotojai

Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalas e.teismas.lt liepos 1-ąją minėjo pirmuosius veiklos metus. skaityti »

Lietuvos teismams kuriama pažangesnė informacinė sistema

Artimiausiu metu Lietuvos teismų informacinę sistemą numatoma papildyti naujomis duomenų mainų sąsajomis su kitų institucijų sistemomis ir registrais. skaityti »

e. VMI – į pagalbą taupantiems laiką

Valstybinė mokesčių inspekcija informuoja, jog sparčiai populiarėja gyventojų bei įmonių patogumui sukurtos e. VMI paslaugos, o mokesčių mokėtojai, taupydami savo laiką bei resursus vis dažniau renkasi e. būdą bendrauti su mokesčių administratoriumi. skaityti »