„Facebook“ atstovai didžiuodamiesi gali pasakyti, jog dėl saugumo ir naujų įrankių jų vartotojai gauna mažiau nepageidaujamos informacijos žinučių ir reklamų, vadinamojo „spamo“.
„Facebook“ atstovai didžiuodamiesi gali pasakyti, jog dėl saugumo ir naujų įrankių jų vartotojai gauna mažiau nepageidaujamos informacijos žinučių ir reklamų, vadinamojo „spamo“.
Socialinio tinklo atstovų pateikiama statistika išties stebina, mat mažiau nei 4 proc. „ant sienų“ skelbiamos informacijos yra „spamas“. Palyginimui – elektroninio pašto dėžutes pasiekia 89 proc. nepageidaujamo turinio laiškų.
Nors kasdien per socialinio tinklo prisijungia 50 proc. vartotojų t.y. daugiau nei 400 mln., jie vidutiniškai turi po 130 draugų, tačiau tik 5 proc. iš jų nuolatos skleidžia „spamą“. Kaip antai: dėmesio plinta virusas, nesijunkite prie „Fecebook‘o“; jei prisimeni kur susipažinome, rašyk ant mano sienos ir pan.
„Žmonės pradėjo atsirinkti, kokią informaciją nori matyti, ir tai, kad galima tiesiog atsisakyti kai kurių asmenų skelbiamos informacijos tapo išties patraukliu įrankiu, kuriuo naudojasi vis daugiau asmenų,“ – teigė „Facebook“ atstovai.
Šaltinis:
penki.lt, techcrunch.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.