Socialinis tinklas „One.lt“ ir vėl parduotas

Publikuota: 2011 m. liepos 19 d. antradienis

Praėjus tik pusei metų po socialinio tinklo „one.lt“ pardavimo, naujieji projekto savininkai jį perleidžia į kitas rankas.

Socialinio tinklo internete „One.lt“ 100 proc. akcijų už neatskleidžiamą sumą įsigijo bendrovė „Tipro“. Tai „Verslo žinioms“ ir naujienų portalui „15min.lt“ patvirtino Aldas Kirvaitis, buvęs vienas socialinio tinklo savininkų. Buvęs „One.lt“ vadovas negalėjo atskleisti, už kokią sumą svetainė buvo parduota, tačiau užsiminė, kad sandoris buvo pelningas.

„Tipro“ akcininkės ir vadovės Dovilės Ramoškaitės teigimu, ši investicija yra tik vienas iš žingsnių vykdant ilgalaikę įmonės plėtros strategiją.

„Žinoma, turime aiškią viziją, kaip keisime socialinį tinklą, matome daug neišnaudotų galimybių. Visgi žvelgiame plačiau negu vien tik Lietuvos rinka. Šiuo metu mums priklauso sparčiai augantys portalai JAV, Slovėnijoje, Serbijoje, Kroatijoje, Makedonijoje, Ispanijoje bei kitose šalyse. Tad „One.lt“, turintis didelę aktyvių vartotojų bazę, bus puiki vieta išbandyti ir nušlifuoti naujas ambicingas idėjas, prieš adaptuojant jas platesniu mastu“, – pranešime spaudai cituojama D. Ramoškaitė.

Kažkada buvęs populiariausias tinklalapis Lietuvoje, pastaraisiais mėnesiais jis praranda savo pozicijas. Iš pirmos vietos, anot „Gemius Audience“, gegužės mėnesio duomenys nukrito į 6 poziciją. Į populiariausių tinklalapių dešimtuką „One.lt“ patenka, tačiau kaip bus ateityje, prognozuoti sudėtinga.

Sausį socialinį tinklą iš Rusijos investicinės bendrovės „Mail.ru“ įsigijo jo darbuotojai Aldas Kirvaitis, Vilius Juraitis ir Romualdas Dumčius. Tam jie įsteigė investicinę bendrovę „Blue Ant Holdings“ (BAH). Tuomet kalbėta apie „One.lt“ plėtros planus.

„Įsigyti „One.lt“ buvo investicinis sprendimas. Neturėjome aiškios vizijos, ar parduosime „One.lt“, ar laikysime jį amžinai. Stabilizavome „One.lt“ rodiklius, restruktūrizavome verslą, įgyvendinome kelis projektus. Tuomet „Tipro“ pateikė mums priimtiną finansinį pasiūlymą ir mes su juo sutikome“, – pardavimo priežastis nurodo A. Kirvaitis.

Registrų centro duomenimis, socialinį tinklą valdžiusi UAB „One.lt“ 2010 m. patyrė 0,629 mln. Lt nuostolį, gavo 5,424 mln. Lt pajamų. Metų pabaigoje įmonėje „One.lt“ dirbo tik 22 žmonės.

Šaltinis: technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

Vilniaus vakarinis aplinkkelis – jau „Maps.lt“ svetainėje

Vos buvo baigti Vilniaus vakarinio aplinkkelio antro etapo darbai, naujasis kelias atsirado „Maps.lt“ vektoriniame, arba gatvių ir kelių žemėlapyje. skaityti »

Po 10 metų internetas pasieks 1 petabito per sekundę greitį

Duomenų perdavimas šviesolaidžių tinklais per artimiausius 10 metų gali pasiekti 1 petabito per sekundę (Pb/s), arba 1000 terabitų/ s (Tb/s) greitį. skaityti »

Pirkimą užsienio el. parduotuvėse paskatintų pigesnis pristatymas

Pagrindinė priežastis, kuri paskatintų lietuvius elektroniniu būdu įsigyti daugiau prekių ES šalių parduotuvėse – mažesnės prekių pristatymo išlaidos. skaityti »

Muzikinė paslauga „Spotify“ įvertinta 4 mlrd. dolerių

Švedijos muzikinę paslaugą „Spotify“ investuotojai įvertino beveik 4 mlrd. dolerių, dar 250 mln. dolerių investicijų skirta tolesnei plėtrai. skaityti »

Bendravimas su klientais vis labiau keliasi į internetą

Per artimiausius trejus metus internetinių realiojo laiko pokalbių (angl. livechat) poreikis klientams aptarnauti augs daugiau nei 3,3 karto, prognozuoja Didžiosios Britanijos tyrimų bendrovė „Contact Babel“. Šiandien vartotojai su įmonėmis dažniausiai susisiekia telefonu, tačiau jo populiarumas ateityje mažės. skaityti »

„Dropbox“ paslaugomis naudojasi jau daugiau nei 200 mln. žmonių

Debesų saugyklos „Dropbox“ administracija paskelbė, kad iš viso jos paslaugomis naudojasi jau 200 mln. vartotojų. Be to, per pastaruosius keturis mėnesius „Dropbox“ naudotojų padaugėjo 25 mln. žmonių, o per pastaruosius metus – 100 mln. skaityti »

VMI sparčiai populiarėja e. paslaugos

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) informuoja, jog Mano VMI sistemos vartotojų skaičius nuolat auga ir šiuo metu jomis aktyviai naudojasi daugiau kaip 270 tūkst. gyventojų bei 62 tūkst. įmonių. skaityti »

Pradėta teikti mokamų vaizdo konsultacijų paslauga „Google Helpouts“

Kompanija „Google“ JAV teritorijoje oficialiai pradėjo taikyti naują mokamų vaizdo konsultacijų paslaugą „Google Helpouts“, sukurtą vaizdo pokalbių „Google Hangouts“ pagrindu. skaityti »

Paveikti komentarų internete nuomonę keičia penktadalis pirkėjų

Elektroninėje erdvėje pateikiami vartotojų atsiliepimai apie prekinius ženklus ir jų produktus įgyja vis didesnę svarbą. Šiuo metu kas penktas mūsų šalies elektroninis pirkėjas prisipažįsta pakeičiantis nuomonę apie pirkinius, paveiktas kitų vartotojų nuomonės. skaityti »

„Cisco“ paskelbė apie investicijas į daiktų internetą

Spalio 29 dieną Barselonoje prasidėjusiame Pasauliniame daiktų interneto forume „Cisco“ anonsavo iniciatyvą „Internet of Things Initiative“, palaikančią daiktų interneto inovacijų plėtrą. skaityti »