Socialinio tinklo internete „One.lt“ 100 proc. akcijų už neatskleidžiamą sumą įsigijo bendrovė „Tipro“.
Praėjus tik pusei metų po socialinio tinklo „one.lt“ pardavimo, naujieji projekto savininkai jį perleidžia į kitas rankas.
Socialinio tinklo internete „One.lt“ 100 proc. akcijų už neatskleidžiamą sumą įsigijo bendrovė „Tipro“. Tai „Verslo žinioms“ ir naujienų portalui „15min.lt“ patvirtino Aldas Kirvaitis, buvęs vienas socialinio tinklo savininkų. Buvęs „One.lt“ vadovas negalėjo atskleisti, už kokią sumą svetainė buvo parduota, tačiau užsiminė, kad sandoris buvo pelningas.
„Tipro“ akcininkės ir vadovės Dovilės Ramoškaitės teigimu, ši investicija yra tik vienas iš žingsnių vykdant ilgalaikę įmonės plėtros strategiją.
„Žinoma, turime aiškią viziją, kaip keisime socialinį tinklą, matome daug neišnaudotų galimybių. Visgi žvelgiame plačiau negu vien tik Lietuvos rinka. Šiuo metu mums priklauso sparčiai augantys portalai JAV, Slovėnijoje, Serbijoje, Kroatijoje, Makedonijoje, Ispanijoje bei kitose šalyse. Tad „One.lt“, turintis didelę aktyvių vartotojų bazę, bus puiki vieta išbandyti ir nušlifuoti naujas ambicingas idėjas, prieš adaptuojant jas platesniu mastu“, – pranešime spaudai cituojama D. Ramoškaitė.
Kažkada buvęs populiariausias tinklalapis Lietuvoje, pastaraisiais mėnesiais jis praranda savo pozicijas. Iš pirmos vietos, anot „Gemius Audience“, gegužės mėnesio duomenys nukrito į 6 poziciją. Į populiariausių tinklalapių dešimtuką „One.lt“ patenka, tačiau kaip bus ateityje, prognozuoti sudėtinga.
Sausį socialinį tinklą iš Rusijos investicinės bendrovės „Mail.ru“ įsigijo jo darbuotojai Aldas Kirvaitis, Vilius Juraitis ir Romualdas Dumčius. Tam jie įsteigė investicinę bendrovę „Blue Ant Holdings“ (BAH). Tuomet kalbėta apie „One.lt“ plėtros planus.
„Įsigyti „One.lt“ buvo investicinis sprendimas. Neturėjome aiškios vizijos, ar parduosime „One.lt“, ar laikysime jį amžinai. Stabilizavome „One.lt“ rodiklius, restruktūrizavome verslą, įgyvendinome kelis projektus. Tuomet „Tipro“ pateikė mums priimtiną finansinį pasiūlymą ir mes su juo sutikome“, – pardavimo priežastis nurodo A. Kirvaitis.
Registrų centro duomenimis, socialinį tinklą valdžiusi UAB „One.lt“ 2010 m. patyrė 0,629 mln. Lt nuostolį, gavo 5,424 mln. Lt pajamų. Metų pabaigoje įmonėje „One.lt“ dirbo tik 22 žmonės.