Olandijoje augant socialinių interneto paslaugų rinkai, olandai užima lyderių pozicijas tarp aktyviausiai socialiniu tinklu „LinkedIn“ bei tinklaraščiu „Twitter“ besinaudojančių pasaulio gyventojų.
Olandijoje augant socialinių interneto paslaugų rinkai, olandai užima lyderių pozicijas tarp aktyviausiai socialiniu tinklu „LinkedIn“ bei tinklaraščiu „Twitter“ besinaudojančių pasaulio gyventojų. Šioje šalyje minėtomis paslaugomis naudojasi vienas iš keturių internautų. Visgi daugiausia olandų yra užsiregistravę vietiniame socialiniame tinkle „Hyves“.
26,8 proc. olandų ne rečiau nei kartą per mėnesį užsuka į „Twitter“. Kitose šalyse šis rodiklis mažesnis. Pavyzdžiui, Japonijoje jis siekia 26,6 proc., Brazilijoje – tik 23 proc.
Ne rečiau nei kartą per mėnesį į „LinkedIn“ užsuka 26,1 proc. Olandijos internautų. Šiame socialiniame tinkle jie kur kas aktyvesni nei kitų šalių gyventojai. Tarp „LinkedIn“ lankytojų 21 proc. Airijos gyventojų, 17 proc. amerikiečių, 15,6 proc. Kanados piliečių. Kitose šalyse šis skaičius nesiekia net 15 proc.
Vietiniu socialiniu tinklu „Hyves“ naudojasi 7,7 mln. Olandijos gyventojų. Šis skaičius paskutiniu metu sumažėjo 1 proc. Tuo metu „Facebook“ auditorija išaugo 76 proc. ir sudarė 6,6 mln. žmonių. „Twitter“ naudotojų padaugėjo 67 proc. (3,2 mln. gyventojų), „LinkeedIn“ – 70 proc. (iki 3 mln. asmenų).