„Twitter“ pakeitė klientų informavimo sistemą

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 12 d. penktadienis

Interneto dienoraščių tinklas „Twitter“ pakeitė naudotojų informavimo apie naujus įvykius sistemą. Pranešimų juosta nuo šiol padalyta į du srautus.

Į pirmąjį srautą patenka pranešimai, kurie asmeniškai susiję su naudotoju, pavyzdžiui, pranešimai apie tai, kad jo tekstas perpublikuotas, įtrauktas į išrinktųjų sąrašą, jam parašytas komentaras ir pan. Antrajame sraute – pranešimai, susiję su naudotojo draugais, pavyzdžiui, kokius tinklaraščius jie užsisakė, ką įtraukė į išrinktuosius ir t. t.

Tai ne vienintelė neseniai „Twitter“ pasiūlyta naujove. Nuo š. m. rugpjūčio pradžios tinklas galutinai atsisakė senosios versijos, kuri veikė iki 2010 metų rudens, bei pateikė nuotraukų įkėlimo funkciją.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Pateikti prašymą patvirtinti kvietimą apsilankyti Lietuvoje galėsime elektroniniu būdu

2014 metų vasarį Migracijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos ketina baigti įgyvendinti Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuojamą projektą „Lietuvos Respublikos piliečių ir užsieniečių asmens dokumentų išdavimo ir kitų elektroninių paslaugų kūrimas“. skaityti »

Du trečdaliai pasaulio lyderių diplomatiniams santykiams palaikyti naudoja „Twitter”

Tyrimas parodė, kad daugiau nei trys iš keturių (77,7%) pasaulio lyderių turi „Twitter“ paskyras, o daugiau nei du trečdaliai (68%) su savo kolegomis per „Twitter“ palaiko abipusius ryšius. skaityti »

„Facebook“ akcijos pakilo 18 proc.

„Facebook“ akcijos šoktelėjo 18 proc., nes gautas įmonės pelnas pranoko analitikų lūkesčius dėl didesnių, nei tikėtasi, mobiliųjų telefonų programėlių pardavimų. skaityti »

Lietuva skaitmeninėje Europoje

2013 m. birželį Europos Komisija paskelbė Europos skaitmeninės darbotvarkės įgyvendinimo ataskaitą, kurioje apžvelgiami ir vertinami valstybių narių laimėjimai informacinės visuomenės srityje 2012 m. skaityti »

Lietuva – viena ES lyderių pagal sparčiojo interneto infrastruktūrą ir jos panaudojimą

Pagal Europos Komisijos (EK) paskelbtus duomenis, Lietuva išlieka viena iš pirmaujančių Europos šalių pagal sparčiojo plačiajuosčio interneto tinklo išplėtojimo rodiklius. skaityti »

„Facebook“ telefone naudojasi daugiau nei 100 mln. vartotojų

Visą pasaulį jungiantis socialinis tinklas „Facebook“ žiniasklaidai išplatintame pranešime skelbia, kad vis daugiau žmonių naudojasi šia mobilia programėle savo telefone. Naujausiais kompanijos duomenimis, naudotojų skaičius kasmet auga, dabar jų yra daugiau nei 100 mln. skaityti »

„Apple“ nusipirko kartografinę paslaugą „HopStop“

Kompanija „Apple“ įsigijo krtografinę paslaugą „HopStop“, naudotojams suteikiančią galimybę sudėlioti optimalius maršrutus keliauti po miestus visuomeniniu transportu, automobiliu, dviračiu ar pėsčiomis. skaityti »

„Apple TV“ užima daugiau nei pusę vaizdo transliavimo internetu rinkos

Naujausio tyrimo, kurį atliko „Consumer Video Devices Market“, rezultatai rodo, kad „Apple“ multimedijos grotuvas užima 56 proc. rinkos. skaityti »

Popierinius statybos leidimus keis elektroniniai

Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos (VTPSI) įgyvendina ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamą projektą „Pažangių elektroninių paslaugų, susijusių su statybos dokumentų išdavimu ir statybos priežiūra, teikiamų bendradarbiavimo lygiu, kūrimas“, jį užbaigus statybų versle sumažės popierinių dokumentų. skaityti »

„Google“ paslauga „Street View“ jau leidžia pasižvalgyti ir iš Eifelio bokšto

Šią savaitę paskelbta, kad pagaliau „Street View“ paslaugoje prieinami vaizdai ir iš Eifelio bokšto. skaityti »