Vaizdo žaidimu siekiama pakeisti stereotipus apie arabų šalių gyventojus

Publikuota: 2011 m. liepos 15 d. penktadienis

Šią savaitę socialiniame tinkle „Facebook“ atsirado naujas žaidimas „Happy Oasis“, kuriame pagrindiniai veikėjai arabų pasaulio super herojai bandys parodyti, kad ne visi arabų šalių gyventojai yra ekstremistinių pažiūrų.

Šio projekto sumanytojas Suleiman Bakhit tikisi, kad šis žaidimas padės sukurti teigiamus ir sektinus pavydžius tiems vaikams, kurie mano, jog arabų šalių gyventojai yra teroristai ar ekstremistinių pažiūrų.

Iš Jordanijos kilęs žaidimo idėjos autorius S. Bakhit studijavo JAV Minesotos universitete, kai įvyko Rugsėjo 11-osios tragedija. Tada dar studentą jį sumušė už tai, kad jis buvo arabų kilmės. Tačiau vietoj keršto „Happy Oasis“ įkūrėjas nusprendė įgyvendinti edukacinę kampaniją.

S. Bakhit mokyklose vaikams ir jaunimui skaitė arabų pasakas ir paskaitas, kuriose bandė įrodyti, kad ne visi arabų pasaulio atstovai yra teroristai ir ekstremistai.

„Vienoje mokykloje vaikas paklausė, ar mes turime kokį ypatingą herojų. Aš supratau, kad mes jo neturime. Todėl sukūriau savo komiksų knygelę, kurioje pristačiau teigiamus arabų pasaulio pavyzdžius – Džeimsą Bondą primenančią arabų kilmės agentę ir Jordanijos specialųjį agentą, kovojantį su ekstremistais“, – pasakojo S. Bakhit.

Pardavęs per 300 tūkstančių žaidimo kopijų, autorius suprato, kad komiksų knygelėje esančią žinutę galima perduoti ir internetu – per socialinius tinklus bei žaidimų portalus.

„Norėjau sukurti tokius herojus, kurie būtų artimi vaikams, kuriuos aš savo žinute noriu pasiekti, todėl aš prašiau jų pateikti savo idėjas“, – teigė „Happy Oasis“ idėjos autorius.

Taigi, pirmajam žaidimui buvo sukurtas draugiškas ir stereotipus apie arabų pasaulį griaunantis herojus Element 0, kuris sulaukė didžiulių simpatijų. Na, o per pirmąją savaitę žaidimas sulaukė daugiau nei 50 tūkst. gerbėjų ir žaidėjų.

 

 

Šaltinis: BBC
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Twitter“ tinkle – nauja naudotojų atpažinimo sistema

Populiaraus socialinio tinklo „Twitter“ klientai nuo šiol naudosis dviejų žingsnių vartotojo identifikavimo sistema. skaityti »

„LinkedIn“ pelnas auga

Socialinio tinklo, skirto verslo sektoriui, pelnas pirmajame 2013 metų ketvirtyje siekė 22,6 mln. dol. – tai 4,5 karto daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu, kai kompanija uždirbo 5 mln. dol. pelną. skaityti »

Kas minutę į „YouTube“ įkeliama 100 val. vaizdo medžiagos

Gegužės 19 dieną 8 metų gimtadienį atšventusios svetainės „YouTube“ duomenimis, kas minutę į šį tinklą įkeliama 100 valandų vaizdo medžiagos. skaityti »

„Yahoo!“ perka „Tumblr“ už 1,1 mlrd. dolerių

Kompanijos „Yahoo!“ direktorių taryba pritarė planuojamam sandoriui įsigyti populiariąją mikrotinklaraščių paslaugą „Tumblr“. skaityti »

Vartotojai perka internete, bet prieš tai prekes apžiūri parduotuvėje

Tarp šiuolaikinių pirkėjų įsigali nauja tendencija – prekės pirmiausia išbandomos, pasimatuojamos ar įvertinamos tradicinėje parduotuvėje, o vėliau įsigyjamos internetu. skaityti »

Pinigus bus galima persiųsti ir el. paštu „Gmail“

Artimiausiu metu elektroninio pašto „Gmail“ naudotojai turės galimybę pasitelkę mokėjimo sistemą „Google Wallet“ vienas kitam siųsti pinigus. skaityti »

„Samsung“ išbandė penktos kartos belaidį ryšį

Pietų Korėjos korporacija „Samsung“ išbandė penktos kartos belaidę duomenų perdavimo technologiją. skaityti »

„Google Maps“ keis dizainą

Populiariosios kartografinės paslaugos „Google Maps“ kūrėjai artimiausiu metu ruošiasi gana rimtai pakeisti jos išorinį vaizdą. skaityti »

Lietuviai daugiausia naudojasi orų prognozės ir GPS mobiliosiomis programėlėmis

Tyrimų kompanijos „Synopticom“ atliktos išmaniųjų telefonų vartotojų apklausos duomenimis, 79 proc. respondentų savo išmaniajame telefone pirmenybę teikia informacijos paieškai, beveik tiek pat (77 proc.) – linkę naudotis ir elektroninio pašto funkcijomis. skaityti »

Kai kurie „YouTube“ kanalai taps mokami

„Google“ priklausanti vaizdo dalijimosi sveitainė „YouTube“ netrukus leis vaizdo įrašus kuriantiems partneriams siūlyti susimokėti mėnesinį mokestį už kanalo žiūrėjimą. skaityti »