Valdžios interneto svetainių kokybė gerėja

Publikuota: 2014 m. rugpjūčio 1 d. penktadienis

Lietuvos valdžios institucijų interneto svetainės tampa vis kokybiškesnės. Bendras jų vertinimas per metus pagerėjo maždaug 4 procentiniais punktais, rodo tyrimas. Geriausios yra ministerijų ir savivaldybių svetainės, prasčiausios – savivaldybių įstaigų.

Susisiekimo ministerijos užsakymu atliktame tyrime vertinta, ar interneto svetainėse pateikiama būtina informacija, nurodomi darbuotojai, jų kontaktai, darbo užmokestis, skelbiami teisės aktai ir kita būtina informacija.

Šiemet, kaip ir pernai, geriausiai įvertintos ministerijos ir savivaldybės, kurios atitiko atitinkamai 94,9 ir 93,5 proc. reikalavimų.

Prasčiausiai atrodo savivaldybių įstaigos – 46,8 proc. Vos 21 proc. jų skelbė vadovų darbotvarkes, 24 proc. – nuorodą į Elektroninių valdžios vartų svetainę. Iš ministerijų prasčiausio įvertinimo sulaukė Kultūros ministerijos puslapis – jis reikalavimus atitinka 90 proc.

Tarp Seimui pavaldžių institucijų prasčiausiai atrodė Nacionalinės sveikatos tarnybos puslapis, įvertintas 23,2 proc., o tarp ministerijoms pavaldžių įstaigų – 66,7 proc. pelniusi Mokestinių ginčų komisija.

Tyrimą atliko Europos tarpdisciplininių tyrimų institutas, ištyręs iš viso1230 interneto svetainių.

Informacinės visuomenės plėtros komiteto duomenimis, antrąjį šių metų ketvirtį viešojo sektoriaus institucijų svetainėse lankėsi 40 proc. Lietuvos gyventojų. 77 proc. gyventojų jų kokybę vertina teigiamai.

 

 

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

Šaltinis: BNS
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Daugėja elektroninių valdžios vartų lankytojų

Vis daugiau gyventojų lankosi Elektroninių valdžios vartų portale www.epaslaugos.lt – per pastaruosius 12 mėn. juose teigia apsilankę 13 proc. gyventojų (palyginimui, 2013 m. – 7 proc.). skaityti »

Kompiuteriais ir internetu naudojosi visos daugiau kaip 10 darbuotojų turinčios įmonės

Kompiuteriais ir internetu šių metų pradžioje naudojosi visos gamybos ir paslaugų įmonės, kuriose dirbo 10 ir daugiau darbuotojų. skaityti »

Atliktas 2014 m. valstybės ir savivaldybių įstaigų interneto svetainių atitikimo bendriesiems reikalavimams tyrimas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu Europos tarpdisciplininių tyrimų institutas atliko valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainių atitikimo nuostatoms tyrimą. skaityti »

40 proc. Lietuvos gyventojų lankosi viešojo sektoriaus institucijų interneto svetainėse

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 2014 m. II pusmetį 40 proc. Lietuvos gyventojų lankėsi viešojo sektoriaus institucijų svetainėse. skaityti »

Į pagalbą planuojantiems atostogauti – „Microsoft“ programėlė „Climatology“

Kompanijos „Microsoft“ padalinys „Microsoft Research“ sukūrė naują mobiliąją programėlę pavadinimu „Klimatologija“ (angl. Climatology). skaityti »

Skrydžių bendrovė „Ryanair“ pristato naują mobiliąją programėlę

Europos pigių skydžių bendrovė „Ryanair“ pristatė naują mobiliąją programą. skaityti »

„m.Ticket“ jau naudojasi daugiau nei 7000 viešojo transporto keleivių

Vilniuje, pirmajame regione, autobuso ir troleibuso keleiviai gali atsiskaityti už kelionę išmaniuoju telefonu. skaityti »

Apdovanoti aktyviausi portalo „e.teismas.lt“ išorės vartotojai

Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalas e.teismas.lt liepos 1-ąją minėjo pirmuosius veiklos metus. skaityti »

Lietuvos teismams kuriama pažangesnė informacinė sistema

Artimiausiu metu Lietuvos teismų informacinę sistemą numatoma papildyti naujomis duomenų mainų sąsajomis su kitų institucijų sistemomis ir registrais. skaityti »

e. VMI – į pagalbą taupantiems laiką

Valstybinė mokesčių inspekcija informuoja, jog sparčiai populiarėja gyventojų bei įmonių patogumui sukurtos e. VMI paslaugos, o mokesčių mokėtojai, taupydami savo laiką bei resursus vis dažniau renkasi e. būdą bendrauti su mokesčių administratoriumi. skaityti »