Viena iš skyrybų priežasčių – socialinis tinklas „Facebook“

Publikuota: 2011 m. balandžio 6 d. trečiadienis

Didžiosios Britanijos teisininkų atliktas tyrimas parodė, kad didžiausias pasaulio socialinis tinklas „Facebook“ yra vis dažniau minimas kaip viena iš skyrybų priežasčių.

Skyrybų teisininkai pastebi, kad socialinių tinklų, tokių kaip „Facebook“, „Myspace“, iškilimas galėjo paskatinti parnerius būti neištikimus: socialiniai tinklai padeda ne tik bendrauti su draugais, bet ir susipažinti su naujais žmonėmis, užmegzti naujus santykius, flirtuoti. Įtarūs sutuoktiniai taip pat naudoja šias svetaines neištikimybės įrodymams aptikti ir taip paskatina skyrybas.

Skyrybų advokatų biuras „Divorce–Online“ paskelbė, kad viena iš penkių nurodytų skyrybų priežasčių – „Facebook“ socialinis tinklas.

„Iš savo kolegų vis dažniau išgirsdavau, kad daugybė sutuoktinių teigė, kad daug ką apie savo neištikimus partnerius išsiaiškindavo per „Facebook“ tinklalapį, ir aš tikrai nustebau, kai patikrinęs duomenis pamačiau, jog net 20 proc. skyrybų paraiškų buvo susijusios su „Facebook“. Beje, dažniausiai nurodyta priežastis – tai intymūs pokalbiai su žmonėmis, su kuriais santuokos saitais susaistytas žmogus neturėtų kalbėti“, – teigė „Divorce–Online“ vykdomasis direktorius Markas Keenanas.

Pasak teisininkų, intymios žinutės ir laiškai parašyti kitiems asmenims „Facebook“ tinklalapyje dažnai pateikiami kaip įrodymai dėl santuokinės neištikimybės. Pastebima, kad socialiniai tinklai daro vis didesnę įtaką žmonių gyvenimams, tad nenuostabu, jog flirtas internete pripažįstamas kaip neištikimybės įrodymas.

 

Šaltinis: The Telegraph
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Twitter“ tinkle – nauja naudotojų atpažinimo sistema

Populiaraus socialinio tinklo „Twitter“ klientai nuo šiol naudosis dviejų žingsnių vartotojo identifikavimo sistema. skaityti »

„LinkedIn“ pelnas auga

Socialinio tinklo, skirto verslo sektoriui, pelnas pirmajame 2013 metų ketvirtyje siekė 22,6 mln. dol. – tai 4,5 karto daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu, kai kompanija uždirbo 5 mln. dol. pelną. skaityti »

Kas minutę į „YouTube“ įkeliama 100 val. vaizdo medžiagos

Gegužės 19 dieną 8 metų gimtadienį atšventusios svetainės „YouTube“ duomenimis, kas minutę į šį tinklą įkeliama 100 valandų vaizdo medžiagos. skaityti »

„Yahoo!“ perka „Tumblr“ už 1,1 mlrd. dolerių

Kompanijos „Yahoo!“ direktorių taryba pritarė planuojamam sandoriui įsigyti populiariąją mikrotinklaraščių paslaugą „Tumblr“. skaityti »

Vartotojai perka internete, bet prieš tai prekes apžiūri parduotuvėje

Tarp šiuolaikinių pirkėjų įsigali nauja tendencija – prekės pirmiausia išbandomos, pasimatuojamos ar įvertinamos tradicinėje parduotuvėje, o vėliau įsigyjamos internetu. skaityti »

Pinigus bus galima persiųsti ir el. paštu „Gmail“

Artimiausiu metu elektroninio pašto „Gmail“ naudotojai turės galimybę pasitelkę mokėjimo sistemą „Google Wallet“ vienas kitam siųsti pinigus. skaityti »

„Samsung“ išbandė penktos kartos belaidį ryšį

Pietų Korėjos korporacija „Samsung“ išbandė penktos kartos belaidę duomenų perdavimo technologiją. skaityti »

„Google Maps“ keis dizainą

Populiariosios kartografinės paslaugos „Google Maps“ kūrėjai artimiausiu metu ruošiasi gana rimtai pakeisti jos išorinį vaizdą. skaityti »

Lietuviai daugiausia naudojasi orų prognozės ir GPS mobiliosiomis programėlėmis

Tyrimų kompanijos „Synopticom“ atliktos išmaniųjų telefonų vartotojų apklausos duomenimis, 79 proc. respondentų savo išmaniajame telefone pirmenybę teikia informacijos paieškai, beveik tiek pat (77 proc.) – linkę naudotis ir elektroninio pašto funkcijomis. skaityti »

Kai kurie „YouTube“ kanalai taps mokami

„Google“ priklausanti vaizdo dalijimosi sveitainė „YouTube“ netrukus leis vaizdo įrašus kuriantiems partneriams siūlyti susimokėti mėnesinį mokestį už kanalo žiūrėjimą. skaityti »