„Vikipedijos“ populiarumas auga

Publikuota: 2011 m. spalio 1 d. šeštadienis

„Vikipedija“, dar kitaip vadinama laisvoji enciklopedija, yra išsikovojusi savo vietą po internetine saule. Jos populiarumas stipriai auga, o lietuviška versija pagal straipsnių gausą jau pakilo į 28 vietą tarp visų 278 registruotų laisvųjų enciklopedijų. Europoje mus lenkia kaimynai estai, islandai, norvegai, suomiai, švedai.

„Man džiugu, jog „Vikipedijos“ populiarumas taip sparčiai auga ir žmonės ja pasitiki. Tam yra pagrindo, nes kiekvienas straipsnis yra kruopščiai redaguojamas ir tikrinami visi faktai. Tiesa, keista, jog susitikdamas su redaktoriais jų tarpe matau mažai moterų, o juk turėtų būti atvirkščiai, ar ne?“ – pasakojo „Vikipedijos“ įkūrėjas Jimmy Wales.

Kiekvienas norintis gali atsiųsti savo straipsnį ar straipsnio papildinį į laisvąją enciklopediją. Vėliau gauta informacija yra apdorojama, sutikslinami faktai ir perkeliama į „Vikipedijos“ duomenų bazę.

„Dabar laisvoji enciklopedija yra informacijos šaltinis, tačiau gali būti, jog kitas žingsnis – bendruomenės kūrimas. Redaktoriai galėtų bendrauti tarpusavyje, būtų įsteigtas savotiškas klubas“, – teigė Jimmy Wales.

Šiuo metu lietuviškoje „Vikipedijoje“ yra beveik 130 tūks. įvairių įrašų.

Šaltinis: penki.lt, telegraph.co.uk
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Windows 8“ bus tik „Windows Internet Explorer“ naršyklė

Vartotojams, besinaudojantiems mobiliaisiais „Windows 8“ operacinės sistemos įrenginiais, bus pasiekiamos ne visos šiuolaikinės naršyklės. skaityti »

„Google“ ėmėsi informacinio raštingumo mokymų

„Google“ paskelbė naują paslaugą „Google Search Education“ (liet. „Google paieškos mokymai“). skaityti »

„Twitter“ pristatė naują mobiliojo įrenginio vartotojo sąsają

„Twitter“ pristatė atnaujintą tinklalapio grafinę vartotojo sąsają mobiliesiems telefonams. skaityti »

„YouTube“ pristatė daugiau nei 100 teminių kanalų

Vaizdo archyvų svetainė „YouTube“, siekdama pritraukti daugiau reklamos užsakovų, pristatė daugybę naujų kanalų, kuriais bus transliuojami originalūs įvairios tematikos šou. skaityti »

„Bing“ paieškos sistema tapo panaši į „Google“

„Microsoft“ nusprendus kuo labiau supaprastinti savo paieškos sistemą „Bing“, pastarosios dizainas tapo itin panašus į konkurentės „Google“ išvaizdą. skaityti »

Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami. skaityti »

„Skype“ pasiūlė „Facebook“ naudotojams portretinių šypsenėlių

Interneto ir telefonijos paslauga „Skype“ pasiūlė „Facebook“ priedą „Skype Humoticons“, leidžiantį kurti šypsenėles savo nuotraukų pagrindu. skaityti »

„Facebook“ dalys savo naudotojams antivirusus

Socialinis tinklas „Facebook“ sukūrė naują rubriką, iš kurios naudotojai gali atsisiųsti nemokamų antivirusų. skaityti »

„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms. skaityti »

Lietuvoje pernai išaugo elektroninių paslaugų žinomumas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad per 2011 m. 5 proc. augo Lietuvos gyventojų informuotumas apie elektroninių paslaugas, sukurtas Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. skaityti »