„Vikipedijos“ populiarumas auga

Publikuota: 2011 m. spalio 1 d. šeštadienis

„Vikipedija“, dar kitaip vadinama laisvoji enciklopedija, yra išsikovojusi savo vietą po internetine saule. Jos populiarumas stipriai auga, o lietuviška versija pagal straipsnių gausą jau pakilo į 28 vietą tarp visų 278 registruotų laisvųjų enciklopedijų. Europoje mus lenkia kaimynai estai, islandai, norvegai, suomiai, švedai.

„Man džiugu, jog „Vikipedijos“ populiarumas taip sparčiai auga ir žmonės ja pasitiki. Tam yra pagrindo, nes kiekvienas straipsnis yra kruopščiai redaguojamas ir tikrinami visi faktai. Tiesa, keista, jog susitikdamas su redaktoriais jų tarpe matau mažai moterų, o juk turėtų būti atvirkščiai, ar ne?“ – pasakojo „Vikipedijos“ įkūrėjas Jimmy Wales.

Kiekvienas norintis gali atsiųsti savo straipsnį ar straipsnio papildinį į laisvąją enciklopediją. Vėliau gauta informacija yra apdorojama, sutikslinami faktai ir perkeliama į „Vikipedijos“ duomenų bazę.

„Dabar laisvoji enciklopedija yra informacijos šaltinis, tačiau gali būti, jog kitas žingsnis – bendruomenės kūrimas. Redaktoriai galėtų bendrauti tarpusavyje, būtų įsteigtas savotiškas klubas“, – teigė Jimmy Wales.

Šiuo metu lietuviškoje „Vikipedijoje“ yra beveik 130 tūks. įvairių įrašų.

Šaltinis: penki.lt, telegraph.co.uk
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Verslo priežiūros institucijų interneto svetainėse – aiški informacija verslui

Trečiadienį Vyriausybė patvirtino tvarką, kaip ir kur interneto svetainėse turi būti skelbiama ūkio subjektams aktuali informacija. skaityti »

„Google+“ lapkritį sulaukė 66,7 mln. lankytojų

Lapkritį unikalių socialinio tinklo „Google+“ lankytojų skaičius siekė 66,7 mln. Palyginti su spaliu, jis padidėjo dviem milijonais. skaityti »

„Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių Vidurio ir Rytų Europoje

Pirmaujančios Vidurio ir Rytų Europos šalių interneto grupinių pirkimų sistemos „Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių regione. skaityti »

Didžiosios metų šventės – internetinių parduotuvių populiarėjimo metas

Artėjant didžiosioms metų šventėms, vis daugiau žmonių dovanų ieško ne tik prekybos centruose, bet ir internete. skaityti »

Naujienų juostoje „Facebook“ tinkle atsiras reklamos

2012 metų pradžioje „Facebook“ tinkle, naujienų juostoje, pasirodys reklamos blokai. skaityti »

Prekių ženklų puslapiuose „Facebook“ naudotojai galės palikti asmeninį pranešimą

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ pristatė naują funkciją, leidžiančią naudotojams nusiųsti pranešimą į prekių ženklų puslapius socialiniuose tinkluose. skaityti »

„YouTube“ per metus sulaukė trilijono peržiūrų

Kompanija „Google“ paskelbė 2011 metų „YouTube“ peržiūrų statistiką. skaityti »

„YouTube“ sukūrė kanalą mokiniams ir studentams

„YouTube“ interneto svetainėje atsirado kanalas „YouTube For Schools“, kuriame surinkta vaizdinė medžiaga mokykloms ir universitetams. skaityti »

Amerikiečių prieššventinės išlaidos pagerino rekordą

Jungtinių Amerikos Valstijų gyventojų prieššventinės išlaidos internete lapkričio 1–gruodžio 16 dienomis siekė 30,9 mlrd. dolerių ir pagerino šalies rekordą. skaityti »

„Google“ paskelbė populiariausias 2011 m. paieškos frazes

Kiekvienais metais kompanija „Google“ skelbia populiariausias užklausas, kurias vartotojai vedė į jų paieškos sistemą. Naujausias dešimtukas atskleidė, jog 2011–aisiais net trys užklausos buvo susijusios su „Apple“: miręs „Apple“ įkūrėjas Styvas Džobsas, „iPhone 5“ ir „iPad 2“. skaityti »