Vokietija: „like“ mygtukas neteisėtas!

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 22 d. pirmadienis

Mygtukas „like“, suteikiantis galimybę „Facebook“ naudotojams pasidalyti turiniu neprisijungus prie savo paskyros socialiniame tinkle, pažeidžia Vokietijos įstatymus. Tai pareiškė Nepriklausomo privatumo apsaugos centro vadovas Thilo Weichert.

T. Weichert pareiškė, jog kuomet tinklalapyje yra mygtukas „like“, duomenys apie lankytojus, jų „elgesį“ internete bei sesijos laiką perduodami į JAV serverius. Ir tai daroma net tada, kai naudotojas neužsiregistravęs socialiniame tinkle „Facebook“. O tai prieštarauja tiek Vokietijos įstatymams, tiek ES teisinėms normoms. Minėto centro ekspertai teigia, kad „Facebook“ naudoja informaciją siekdamas kuo didesnio reklamos efektyvumo bei rinkdamas duomenis apie naudotojų aktyvumą.

T. Weichert paragino visas vietos kompanijas ištrinti iš savo puslapių „like“ mygtuką iki rugsėjo pabaigos. Tiems, kas ignoruos šį raginimą, gresia iki 50 tūkst. eurų bauda. Tokia pati bausmė laukia ir tų, kurie palaikys gerbėjų puslapius socialiniame tinkle „Facebook“.

Visai neseniai neatitinkanti Vokietijos įstatymų pripažinta veidų atpažinimo fotografijose, įkeliamose į „Facebook“, sistema. Tuomet buvo teigta, jog šalies įstatymai draudžia nelicenzijuotą biometrinės informacijos, tokios kaip atstumas tarp akių ar veido forma, rinkimą.

Šaltinis: thelocal.de
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Windows 8“ bus tik „Windows Internet Explorer“ naršyklė

Vartotojams, besinaudojantiems mobiliaisiais „Windows 8“ operacinės sistemos įrenginiais, bus pasiekiamos ne visos šiuolaikinės naršyklės. skaityti »

„Google“ ėmėsi informacinio raštingumo mokymų

„Google“ paskelbė naują paslaugą „Google Search Education“ (liet. „Google paieškos mokymai“). skaityti »

„Twitter“ pristatė naują mobiliojo įrenginio vartotojo sąsają

„Twitter“ pristatė atnaujintą tinklalapio grafinę vartotojo sąsają mobiliesiems telefonams. skaityti »

„YouTube“ pristatė daugiau nei 100 teminių kanalų

Vaizdo archyvų svetainė „YouTube“, siekdama pritraukti daugiau reklamos užsakovų, pristatė daugybę naujų kanalų, kuriais bus transliuojami originalūs įvairios tematikos šou. skaityti »

„Bing“ paieškos sistema tapo panaši į „Google“

„Microsoft“ nusprendus kuo labiau supaprastinti savo paieškos sistemą „Bing“, pastarosios dizainas tapo itin panašus į konkurentės „Google“ išvaizdą. skaityti »

Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami. skaityti »

„Skype“ pasiūlė „Facebook“ naudotojams portretinių šypsenėlių

Interneto ir telefonijos paslauga „Skype“ pasiūlė „Facebook“ priedą „Skype Humoticons“, leidžiantį kurti šypsenėles savo nuotraukų pagrindu. skaityti »

„Facebook“ dalys savo naudotojams antivirusus

Socialinis tinklas „Facebook“ sukūrė naują rubriką, iš kurios naudotojai gali atsisiųsti nemokamų antivirusų. skaityti »

„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms. skaityti »

Lietuvoje pernai išaugo elektroninių paslaugų žinomumas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad per 2011 m. 5 proc. augo Lietuvos gyventojų informuotumas apie elektroninių paslaugas, sukurtas Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. skaityti »