„YouTube“ per metus sulaukė trilijono peržiūrų

Publikuota: 2011 m. gruodžio 21 d. trečiadienis

Kompanija „Google“ paskelbė 2011 metų „YouTube“ peržiūrų statistiką. Pranešama, jog 2011 metais „YouTube“ vaizdo klipai peržiūrėti trilijoną kartų. Įvertinus faktą, kad prieigą prie šios svetainės turi kiekvienas planetos gyventojas, galima teigti, jog vienam žmogui 2011 metais teko 140 peržiūrų. Palyginti su 2010 metais, „YouTube“ peržiūrų skaičius išaugo – praėjusiais metais jos siekė 700 mlrd.

„Google“ taip pat sudarė populiariausių 2011 metų klipų „YouTube“ svetainėje sąrašą. Lyderiu tapo 14-metės amerikietės dainininkės Rebekos Blek (Rebecca Black) dainos „Friday“ vaizdo klipas. Populiariausiu kanalu pripažintas studijos „Machinima“ kanalas.

Naujienų klipų kategorijoje pirmąją vietą užėmė iš sraigtasparnio nufilmuotas siužetas, kuriame iš arti matomos Japoniją užklupusio cunamio bangos. Kalbant apie mokomuosius filmukus, tai populiariausias buvo siužetas, kuriame pateikiami 25 šaliko rišimo būdai.

Populiariausius metų siužetus galima peržiūrėti „Google“ sukurtame kanale Rewind.

Vaizdo siužetų svetainė „YouTube“ pradėjo veikti 2005 metais. 2006 metais ją už 1,65 mlrd. dol. įsigijo kompanija „Google“.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Seimo Pirmininkė L. Graužinienė: viešąsias paslaugas reikia sparčiau perkelti į internetą

Lietuvos Respublikos Seimo Pirmininkė Loreta Graužinienė su Europos Komisijos vicepirmininku Andrusu Ansipu aptarė Europos Sąjungos bendrosios skaitmeninės rinkos iniciatyvą, kuri leistų paspartinti skaitmeninių technologijų pritaikymą įvairiose srityse. skaityti »

Europiečiai pirkdami internetu išleidžia vis daugiau pinigų

Logistikos bendrovės „PostNord“ ataskaitoje „Elektroninė komercija Europoje“ skelbiama, kad europiečiai vis dažniau reguliariai apsiperka per internetą ir išleidžia daug daugiau nei anksčiau. skaityti »

Baltarusijoje – domeno .bel startas

Baltarusijoje pradėta prekyba domenu .bel (.бел). skaityti »

Pirkėjai bus „gaudomi“ per „YouTube“

„Google“ pristatė galimybę per „YouTube“ rodomą reklamą tiesiogiai įsigyti reklamuojamą prekę. skaityti »

Olandijoje pradėjo veikti svetainė pabėgėliams, ieškantiems būsto

Trys jauni Olandijos gyventojai sukūrė interneto svetainę, skirtą pabėgėliams. Jos tikslas – padėti nemokamo būsto ieškantiems asmenims. skaityti »

Elektroniniai sutikimai donoro kortelei gauti pildomi jau pusantrų metų

Nacionalinis transplantacijos biuras prie Sveikatos apsaugos ministerijos informuoja, kad per pusantrų metų, kai Lietuvoje buvo įteisinta galimybė elektroniniu būdu pareikšti valią po savo mirties paaukoti organus ir (ar) audinius donorystei, ja pasinaudojo jau 2 615 žmonių. skaityti »

„Twitter“ kviečia remti politines kampanijas

Socialinio tinklo „Twitter“ komanda sukūrė rinkimų kampanijų JAV teritorijoje paramos funkciją. skaityti »

Šalies įmonės kviečiamos aktyviai naudotis E. pristatymo sistema

Susisiekimo ministerija informuoja, kad pagal š. m. rugpjūčio 26 d. priimtą Vyriausybės nutarimą dėl naudojimosi E. pristatymo sistema šalies įmonėms sukurtos e. dėžutės, kurias reikia aktyvuoti. skaityti »

Sistema „Nonstop.lt“ leis greičiau išsikviesti pagalbą

Į gimtuosius miestus su socialiniuose tinkluose rastais vežėjais ir keleiviais važiuodavusios Vilniaus universiteto studentės sugalvojo būdą, kaip keliones padaryti saugesnes. skaityti »

„Samsung“ pademonstravo, kaip daiktų interneto vizija tampa realybe

„Samsung Electronics“ didžiausioje Europos buitinės elektronikos parodoje IFA 2015 įrodė, jog daiktų interneto (Internet of Things) vizija žingsnis po žingsnio virsta realybe. skaityti »