„YouTube“ per metus sulaukė trilijono peržiūrų

Publikuota: 2011 m. gruodžio 21 d. trečiadienis

Kompanija „Google“ paskelbė 2011 metų „YouTube“ peržiūrų statistiką. Pranešama, jog 2011 metais „YouTube“ vaizdo klipai peržiūrėti trilijoną kartų. Įvertinus faktą, kad prieigą prie šios svetainės turi kiekvienas planetos gyventojas, galima teigti, jog vienam žmogui 2011 metais teko 140 peržiūrų. Palyginti su 2010 metais, „YouTube“ peržiūrų skaičius išaugo – praėjusiais metais jos siekė 700 mlrd.

„Google“ taip pat sudarė populiariausių 2011 metų klipų „YouTube“ svetainėje sąrašą. Lyderiu tapo 14-metės amerikietės dainininkės Rebekos Blek (Rebecca Black) dainos „Friday“ vaizdo klipas. Populiariausiu kanalu pripažintas studijos „Machinima“ kanalas.

Naujienų klipų kategorijoje pirmąją vietą užėmė iš sraigtasparnio nufilmuotas siužetas, kuriame iš arti matomos Japoniją užklupusio cunamio bangos. Kalbant apie mokomuosius filmukus, tai populiariausias buvo siužetas, kuriame pateikiami 25 šaliko rišimo būdai.

Populiariausius metų siužetus galima peržiūrėti „Google“ sukurtame kanale Rewind.

Vaizdo siužetų svetainė „YouTube“ pradėjo veikti 2005 metais. 2006 metais ją už 1,65 mlrd. dol. įsigijo kompanija „Google“.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Windows 8“ bus tik „Windows Internet Explorer“ naršyklė

Vartotojams, besinaudojantiems mobiliaisiais „Windows 8“ operacinės sistemos įrenginiais, bus pasiekiamos ne visos šiuolaikinės naršyklės. skaityti »

„Google“ ėmėsi informacinio raštingumo mokymų

„Google“ paskelbė naują paslaugą „Google Search Education“ (liet. „Google paieškos mokymai“). skaityti »

„Twitter“ pristatė naują mobiliojo įrenginio vartotojo sąsają

„Twitter“ pristatė atnaujintą tinklalapio grafinę vartotojo sąsają mobiliesiems telefonams. skaityti »

„YouTube“ pristatė daugiau nei 100 teminių kanalų

Vaizdo archyvų svetainė „YouTube“, siekdama pritraukti daugiau reklamos užsakovų, pristatė daugybę naujų kanalų, kuriais bus transliuojami originalūs įvairios tematikos šou. skaityti »

„Bing“ paieškos sistema tapo panaši į „Google“

„Microsoft“ nusprendus kuo labiau supaprastinti savo paieškos sistemą „Bing“, pastarosios dizainas tapo itin panašus į konkurentės „Google“ išvaizdą. skaityti »

Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami. skaityti »

„Skype“ pasiūlė „Facebook“ naudotojams portretinių šypsenėlių

Interneto ir telefonijos paslauga „Skype“ pasiūlė „Facebook“ priedą „Skype Humoticons“, leidžiantį kurti šypsenėles savo nuotraukų pagrindu. skaityti »

„Facebook“ dalys savo naudotojams antivirusus

Socialinis tinklas „Facebook“ sukūrė naują rubriką, iš kurios naudotojai gali atsisiųsti nemokamų antivirusų. skaityti »

„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms. skaityti »

Lietuvoje pernai išaugo elektroninių paslaugų žinomumas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad per 2011 m. 5 proc. augo Lietuvos gyventojų informuotumas apie elektroninių paslaugas, sukurtas Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. skaityti »