„YouTube“ per metus sulaukė trilijono peržiūrų

Publikuota: 2011 m. gruodžio 21 d. trečiadienis

Kompanija „Google“ paskelbė 2011 metų „YouTube“ peržiūrų statistiką. Pranešama, jog 2011 metais „YouTube“ vaizdo klipai peržiūrėti trilijoną kartų. Įvertinus faktą, kad prieigą prie šios svetainės turi kiekvienas planetos gyventojas, galima teigti, jog vienam žmogui 2011 metais teko 140 peržiūrų. Palyginti su 2010 metais, „YouTube“ peržiūrų skaičius išaugo – praėjusiais metais jos siekė 700 mlrd.

„Google“ taip pat sudarė populiariausių 2011 metų klipų „YouTube“ svetainėje sąrašą. Lyderiu tapo 14-metės amerikietės dainininkės Rebekos Blek (Rebecca Black) dainos „Friday“ vaizdo klipas. Populiariausiu kanalu pripažintas studijos „Machinima“ kanalas.

Naujienų klipų kategorijoje pirmąją vietą užėmė iš sraigtasparnio nufilmuotas siužetas, kuriame iš arti matomos Japoniją užklupusio cunamio bangos. Kalbant apie mokomuosius filmukus, tai populiariausias buvo siužetas, kuriame pateikiami 25 šaliko rišimo būdai.

Populiariausius metų siužetus galima peržiūrėti „Google“ sukurtame kanale Rewind.

Vaizdo siužetų svetainė „YouTube“ pradėjo veikti 2005 metais. 2006 metais ją už 1,65 mlrd. dol. įsigijo kompanija „Google“.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Reikalavimas atskleisti anoniminio tinklaraštininko duomenis – teisėtas

Masačusetso valstijos teismas atsisakė patenkinti žmogaus teises ginančios organizacijos ACLU (angl. American Civil Liberties Union) prašymą anuliuoti prokuratūros reikalavimą atskleisti anoniminio tinklaraštininko duomenis. skaityti »

„Twitter“ tinklas išteisintas

Škotijos šv. Endriuso universiteto specialistai pareiškė, jog socialiniai tinklai nesusiję su vasarą Didžiojoje Britanijoje kilusiomis riaušėmis. skaityti »

Prognozuojama, kad po metų „Google+“ turės 400 milijonų vartotojų

Nepriklausomas ekspertas Polas Alenas paskelbė savo tyrimo rezultatus, kuriuose teigiama, kad po metų socialinio tinklo „Google+“ auditorija gali siekti 400 milijonų naudotojų. skaityti »

„YouTube“ svetainėje – vaizdo klipų dvikovos

Vaizdo siužetų svetainė „YouTube“ pristatė paslaugą „Slam“, kurios naudotojai gali balsuoti už vieną iš dviejų pasiūlytų vaizdo siužetų. skaityti »

Lankomiausias nekilnojamojo turto skelbimų portalas – domoplius.lt

Lietuvos nekilnojamojo turto skelbimų rinkoje – reikšmingas pokytis. Bendrovės „Gemius“ interneto rinkos tyrimo „gemiusAudience“ duomenimis, š. m. lapkričio mėnesį į lyderio poziciją pirmą kartą iškopė Domoplius.lt. skaityti »

JAV bus leista internete žaisti azartinius žaidimus

JAV Teisingumo ministerija nusprendė sušvelninti savo požiūrį į azartinius žaidimus internete. skaityti »

„Youtube“ padeda atlikti mokslinius tyrimus

„Youtube“ vaizdo siužetų portalas dažniausiai naudojamas pramogoms – klausytis muzikos, žiūrėti linksmus filmukus ir pan. Tačiau San Diego universitete dirbantis daktaras Jim Lange teigia, jog „Youtube“ padėjo atlikti rimtus mokslinius tyrimus. skaityti »

Populiariausias amerikiečių paieškos žodis – „Facebook“

Rinkos tyrimų bendrovė „ Experian Hitwise“ išanalizavusi amerikiečių internetu naudojimosi įpročius pateikė naujausius duomenis. Tarp dešimties populiariausių 2011 metų užklausų buvo socialinis tinklas „Facebook“. skaityti »

Malonios „Google“ staigmenos

Gražiausios metų šventės pamažu įsuka į malonių prisiminimų ir žiemos stebuklų sūkurį. Deja, šiemet trūksta vieno esminio dalyko, be kurio sunku įsivaizduoti Kalėdas – trūksta sniego. Ko gero atspėjusi slaptą visų norą kompanija „Google“ nusprendė pradžiuginti savo lankytojus. skaityti »

„Facebook“ žaidimai vis populiarėja

Socialiniame tinkle „Facebook“ galima ne tik bendrauti su draugais, keistis nuorodomis, dalintis nuotraukomis, bet ir žaisti įvairius žaidimus. Beje, šią pramogą renkasi vis daugiau socialinio tinklo lankytojų. skaityti »