„YouTube“ per metus sulaukė trilijono peržiūrų

Publikuota: 2011 m. gruodžio 21 d. trečiadienis

Kompanija „Google“ paskelbė 2011 metų „YouTube“ peržiūrų statistiką. Pranešama, jog 2011 metais „YouTube“ vaizdo klipai peržiūrėti trilijoną kartų. Įvertinus faktą, kad prieigą prie šios svetainės turi kiekvienas planetos gyventojas, galima teigti, jog vienam žmogui 2011 metais teko 140 peržiūrų. Palyginti su 2010 metais, „YouTube“ peržiūrų skaičius išaugo – praėjusiais metais jos siekė 700 mlrd.

„Google“ taip pat sudarė populiariausių 2011 metų klipų „YouTube“ svetainėje sąrašą. Lyderiu tapo 14-metės amerikietės dainininkės Rebekos Blek (Rebecca Black) dainos „Friday“ vaizdo klipas. Populiariausiu kanalu pripažintas studijos „Machinima“ kanalas.

Naujienų klipų kategorijoje pirmąją vietą užėmė iš sraigtasparnio nufilmuotas siužetas, kuriame iš arti matomos Japoniją užklupusio cunamio bangos. Kalbant apie mokomuosius filmukus, tai populiariausias buvo siužetas, kuriame pateikiami 25 šaliko rišimo būdai.

Populiariausius metų siužetus galima peržiūrėti „Google“ sukurtame kanale Rewind.

Vaizdo siužetų svetainė „YouTube“ pradėjo veikti 2005 metais. 2006 metais ją už 1,65 mlrd. dol. įsigijo kompanija „Google“.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Verslo priežiūros institucijų interneto svetainėse – aiški informacija verslui

Trečiadienį Vyriausybė patvirtino tvarką, kaip ir kur interneto svetainėse turi būti skelbiama ūkio subjektams aktuali informacija. skaityti »

„Google+“ lapkritį sulaukė 66,7 mln. lankytojų

Lapkritį unikalių socialinio tinklo „Google+“ lankytojų skaičius siekė 66,7 mln. Palyginti su spaliu, jis padidėjo dviem milijonais. skaityti »

„Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių Vidurio ir Rytų Europoje

Pirmaujančios Vidurio ir Rytų Europos šalių interneto grupinių pirkimų sistemos „Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių regione. skaityti »

Didžiosios metų šventės – internetinių parduotuvių populiarėjimo metas

Artėjant didžiosioms metų šventėms, vis daugiau žmonių dovanų ieško ne tik prekybos centruose, bet ir internete. skaityti »

Naujienų juostoje „Facebook“ tinkle atsiras reklamos

2012 metų pradžioje „Facebook“ tinkle, naujienų juostoje, pasirodys reklamos blokai. skaityti »

Prekių ženklų puslapiuose „Facebook“ naudotojai galės palikti asmeninį pranešimą

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ pristatė naują funkciją, leidžiančią naudotojams nusiųsti pranešimą į prekių ženklų puslapius socialiniuose tinkluose. skaityti »

„YouTube“ per metus sulaukė trilijono peržiūrų

Kompanija „Google“ paskelbė 2011 metų „YouTube“ peržiūrų statistiką. skaityti »

„YouTube“ sukūrė kanalą mokiniams ir studentams

„YouTube“ interneto svetainėje atsirado kanalas „YouTube For Schools“, kuriame surinkta vaizdinė medžiaga mokykloms ir universitetams. skaityti »

Amerikiečių prieššventinės išlaidos pagerino rekordą

Jungtinių Amerikos Valstijų gyventojų prieššventinės išlaidos internete lapkričio 1–gruodžio 16 dienomis siekė 30,9 mlrd. dolerių ir pagerino šalies rekordą. skaityti »

„Google“ paskelbė populiariausias 2011 m. paieškos frazes

Kiekvienais metais kompanija „Google“ skelbia populiariausias užklausas, kurias vartotojai vedė į jų paieškos sistemą. Naujausias dešimtukas atskleidė, jog 2011–aisiais net trys užklausos buvo susijusios su „Apple“: miręs „Apple“ įkūrėjas Styvas Džobsas, „iPhone 5“ ir „iPad 2“. skaityti »