Vaizdo siužetų svetainė „YouTube“ pristatė paslaugą „Slam“, kurios naudotojai gali balsuoti už vieną iš dviejų pasiūlytų vaizdo siužetų.
Vaizdo siužetų svetainė „YouTube“ pristatė paslaugą „Slam“, kurios naudotojai gali balsuoti už vieną iš dviejų pasiūlytų vaizdo siužetų.
„Dvikovose“ dalyvaujantys siužetai suskirstyti į „neįprastus“, „mielus“, „juokingus“, „muzikinius“ ir „šokių“. Beje, kovoja ne tik klipai, bet ir paslaugos naudotojai. Balsuodami už vieną ar kitą siužetą, jie kaupia taškus. Jei pasirenkamas kovoje lyderiaujantis klipas, naudotojas gauna papildomų taškų, kurie vėliau naudojami sudarant dvikovų dalyvių reitingą.
„YouTube“ – didžiausia pasaulyje vaizdo siužetų svetainė. Tinklalapių reitinge ji užima trečiąją vietą, nusileisdama tik „Google“ ir „Favebook“. Kas minutę į portalą įkraunama 48 val. vaizdo medžiagos, o peržiūrų skaičius 2011 metais pasiekė trilijono ribą.