Žlugo bendrovės „Coca-Cola“ akcija „Facebook“ tinkle

Publikuota: 2012 m. kovo 6 d. antradienis

Vasario 27 dieną Australijoje socialiniuose tinkluose startavo kompanijos „Coca-Cola“ akcija, kviečianti skaitytojus kurti smagias istorijas. Tačiau akcija žlugo, mat interneto naudotojai kompanijos atstovybės Australijoje svetainėje ėmė rašyti įžeidžiančius komentarus.

Bendrovė pasiūlė savo „Facebook“ gerbėjams savotišką socialinį eksperimentą – kiekvienas socialinio tinklo naudotojas turėjo pridėti prie istorijos po žodį. Iš viso to turėjo „gimti“ smagi istorija. Tačiau „Facebook“ naudotojai ėmė rašyti ne istorijos tęsinį, o įžeidžiančius komentarus. Iš viso akcijoje dalyvavo 781 žmogus. 70 iš jų teko išbraukti sąrašo, mat jie pažeidė „Coca-Colos“ svetainės taisykles.

Nesėkminga akcija „Facebook“ tinkle – ne pirmasis „Coca-Colos“ reklamos žlugimas. Viena didžiausių tokių nesėkmių – 1985 metais pasirodžiusi nauja kompanijos formulė akimirksniu žlugo rinkoje.

Šiuo metu visi įžeidžiantys komentarai iš svetainės ištrinti. Dabar čia galima pamatyti tik kelias žinutes, kuriose apgailestaujama, jog akcija žlugo.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Nauja Kalėdų tendencija: lietuviai artimuosius sveikina internetu

Lietuvių įpročiai pasikeitė – anksčiau per šv. Kalėdas pažįstamus sveikinę SMS žinutėmis, dabar vis daugiau žmonių tai daro mobiliuoju internetu. skaityti »

Internete pasirodė dešimt animuotų lietuvių liaudies dainelių vaikams

Dešimt bene gražiausių lietuvių liaudies dainų tampa visiems pasiekiamos internetu – mažyliai kartu su suaugusiaisiais galės mėgautis lietuvių dailininkų ir animatorių sukurtais filmukais, įgarsintais grupės „Skylė“ narių. skaityti »

2020 m.: prie interneto prijungtų prietaisų 6 kartus daugiau nei planetos gyventojų

Kompiuterių, telefonų ir kitų įrenginių, prijungtų prie interneto, 2020 metais bus šešis kartus daugiau nei Žemėje gyvenančių žmonių. Tokius duomenis prognozuoja Jungtinių Tautų (JT) organizacija. skaityti »

Per internetą apsiperka daugiau nei pusė ES gyventojų

„Eurostat“ tyrimų duomenimis, 2007 m. per internetą apsipirkdavo tik 30 proc. Europos Sąjungos gyventojų, o 2015 m. – 53 proc. skaityti »

„Facebook“ išanalizavo internetinių parduotuvių pirkėjų elgesio tendencijas

Konferencijoje „Content Marketing Summit“ socialinio tinklo „Facebook“ atstovai pristatė savo pastebėjimus apie internetinių parduotuvių pirkėjų elgesį ir jo pasikeitimus. skaityti »

Užsienio reikalų ministerijos naujienos nuo šiol – ir lenkų kalba

Užsienio reikalų ministerijos naujienas nuo gruodžio 9 dienos galima skaityti ir lenkiškai – atidaryta nauja kalbinė ministerijos interneto svetainės versija, kurioje Lietuvos užsienio politikos aktualijos skelbiamos lenkų kalba. skaityti »

Informacinės visuomenės plėtros komitetas pritarė e. rezidento projektui

Seimo Informacinės visuomenės plėtros komiteto (IVPK) posėdyje buvo pritarta Interesų Lietuvos Respublikoje turinčių užsieniečių registro įstatymo projektui. skaityti »

„Bing“ paskelbė, kas šiemet buvo ieškomiausi internete

Tradicinė „Bing“ metinė paieškos tendencijų ataskaita atskleidžia, jog 2015 m. buvo kupini įtaką dariusių žmonių, įvykių ir momentų. Nuo įkvėpimo ir vilties, iki bendros tragedijos ir skausmo momentų. skaityti »

Paskelbta nauja Europos atvirų duomenų portalo versija

Šių metų lapkričio viduryje Liuksemburge įvyko Europos duomenų forumas, kuriame politikai, ekspertai, mokslininkų bendruomenės atstovai aptarė iškilusius iššūkius didelės apimties duomenų ir besiformuojančios duomenų ekonomikos srityje. skaityti »

Pirkti internetu skatina platus asortimentas

Svarbiausia priežastis, skatinanti vartotojus pirkti internetu, yra prekių gausa, tačiau dažniausiai nusivylimą sukelia laiku nepristatytos prekės ir laiko bei pastangų reikalaujantis prekių grąžinimas. skaityti »