Žlugo bendrovės „Coca-Cola“ akcija „Facebook“ tinkle

Publikuota: 2012 m. kovo 6 d. antradienis

Vasario 27 dieną Australijoje socialiniuose tinkluose startavo kompanijos „Coca-Cola“ akcija, kviečianti skaitytojus kurti smagias istorijas. Tačiau akcija žlugo, mat interneto naudotojai kompanijos atstovybės Australijoje svetainėje ėmė rašyti įžeidžiančius komentarus.

Bendrovė pasiūlė savo „Facebook“ gerbėjams savotišką socialinį eksperimentą – kiekvienas socialinio tinklo naudotojas turėjo pridėti prie istorijos po žodį. Iš viso to turėjo „gimti“ smagi istorija. Tačiau „Facebook“ naudotojai ėmė rašyti ne istorijos tęsinį, o įžeidžiančius komentarus. Iš viso akcijoje dalyvavo 781 žmogus. 70 iš jų teko išbraukti sąrašo, mat jie pažeidė „Coca-Colos“ svetainės taisykles.

Nesėkminga akcija „Facebook“ tinkle – ne pirmasis „Coca-Colos“ reklamos žlugimas. Viena didžiausių tokių nesėkmių – 1985 metais pasirodžiusi nauja kompanijos formulė akimirksniu žlugo rinkoje.

Šiuo metu visi įžeidžiantys komentarai iš svetainės ištrinti. Dabar čia galima pamatyti tik kelias žinutes, kuriose apgailestaujama, jog akcija žlugo.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Pagyvenę žmonės vis dažniau naudojasi socialiniais tinklais

Įvairūs socialiniai projektai tampa vis populiaresni tarp vyresnių nei 65 metų amžiaus žmonių. skaityti »

Rinkdamiesi paslaugų teikėją, lietuviai internetu pasitiki taip, kaip artimuoju

Tyrimų bendrovės „Berent“ atlikto tyrimo duomenimis, lietuviai, rinkdamiesi paslaugų teikėją, naudingą ir reikiamą informaciją internete randa taip pat dažnai, kaip ir naudodamiesi šeimos narių ar draugų rekomendacijomis. skaityti »

„Twitter“ tinkle atsiranda „skundų“ mygtukas

Populiarus tinklas „Twitter“ priėmė sprendimą dėl naujos funkcijos. skaityti »

Smurtiniai vaizdo žaidimai sukelia agresiją

Naujausi tyrimai atskleidė, kad žmonės, žaidžiantys kompiuterinius žaidimus, sunkiai kontroliuoja emocijas, ypač pykčio protrūkius. skaityti »

Dažniausias slaptažodis – mylimo augintinio vardas

Kompanijos „Google“ tyrimas atskleidė, kad žmonės linkę savo duomenis apsaugoti naudodami mylimų augintinių vardus. skaityti »

„Vikipedija“ supaprastino redagavimo funkciją iš mobiliųjų įrenginių

Didžiausia virtuali enciklopedija „Vikipedija“ išleido naują instrumentą, palengvinantį naudotojams straipsnių redagavimo funkciją. skaityti »

„E. pristatymas“ – susirašinėjimo paštu alternatyva

Š. m. birželį Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija pristatė naują elektroninę paslaugą „E. pristatymas“ (www.epristatymas.lt), kuria naudodamiesi šalies fiziniai bei juridiniai asmenys gali keistis dokumentais ir informacija elektroninėje ardvėje, išvengdami papildomo laiko ir sąnaudų reikalaujančio susirašinėjimo tradiciniu paštu. skaityti »

Internetu naudojosi 99,7 proc. įmonių

2013 m. pradžioje kompiuteriais ir internetu naudojosi beveik visos (99,7 proc.) gamybos ir paslaugų įmonės, kuriose dirbo 10 ir daugiau darbuotojų, praneša Lietuvos statistikos departamentas, remdamasis infor­ma­cinių technologijų (IT) naudojimo įmonėse tyrimo duomenimis. skaityti »

Grafenas padės didinti interneto spartą

Bato ir Ekseterio universitetų tyrėjai neseniai pademonstravo, kaip keli vienas ant kito sudėti grafeno sluoksniai gali atlikti naujos kartos optinių perjungiklių funkciją. skaityti »

Lietuviai internete – aktyvūs skaitytojai, bet vangūs pirkėjai

Europos Komisijos (EK) duomenimis, net 92 proc. Lietuvos interneto naudotojų skaito elektroninius laikraščius bei žurnalus ir yra aktyviausi šios paslaugos naudotojai Europoje (ES vidurkis – 61 proc.). Taip pat dažniau nei vidutiniai europiečiai internetu atliekame bankines operacijas, skambiname, tačiau gerokai rečiau perkame. skaityti »