Žlugo bendrovės „Coca-Cola“ akcija „Facebook“ tinkle

Publikuota: 2012 m. kovo 6 d. antradienis

Vasario 27 dieną Australijoje socialiniuose tinkluose startavo kompanijos „Coca-Cola“ akcija, kviečianti skaitytojus kurti smagias istorijas. Tačiau akcija žlugo, mat interneto naudotojai kompanijos atstovybės Australijoje svetainėje ėmė rašyti įžeidžiančius komentarus.

Bendrovė pasiūlė savo „Facebook“ gerbėjams savotišką socialinį eksperimentą – kiekvienas socialinio tinklo naudotojas turėjo pridėti prie istorijos po žodį. Iš viso to turėjo „gimti“ smagi istorija. Tačiau „Facebook“ naudotojai ėmė rašyti ne istorijos tęsinį, o įžeidžiančius komentarus. Iš viso akcijoje dalyvavo 781 žmogus. 70 iš jų teko išbraukti sąrašo, mat jie pažeidė „Coca-Colos“ svetainės taisykles.

Nesėkminga akcija „Facebook“ tinkle – ne pirmasis „Coca-Colos“ reklamos žlugimas. Viena didžiausių tokių nesėkmių – 1985 metais pasirodžiusi nauja kompanijos formulė akimirksniu žlugo rinkoje.

Šiuo metu visi įžeidžiantys komentarai iš svetainės ištrinti. Dabar čia galima pamatyti tik kelias žinutes, kuriose apgailestaujama, jog akcija žlugo.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvos jaunimas automobilius draudžia internetu

Draudikų statistika rodo, kad mūsų šalies jaunimas privalomąjį vairuotojų draudimą dažniausiai perka internetu. Draudimo bendrovės „PZU Lietuva“ duomenimis, 60 proc. apsidraudusiųjų internetu yra žmonės iki 35 metų. skaityti »

Varžytynės elektroninėje erdvėje tapo skaidresnės

Nuo 2013 metų pradžios pradėjo veikti VĮ Registrų centro administruojama interneto svetainė www.evarzytynes.lt, kurioje vyksta antstolių skelbiamos turto varžytynės. Ateityje čia ketinama rengti ir kitų valstybinių įstaigų parduodamo turto varžytynes bei aukcionus. skaityti »

„Curiosity“ – vienas iš geriausių metų tinklaraštininkų

Jungtinėse Amerikos Valstijose baigėsi penktasis konkursas „Shorty Awards“. Jo metu vertinimo komisija įvardijo geriausius įvairių sričių socialinių paslaugų naudotojus. skaityti »

„Facebook“ planuoja mokestį už pranešimo siuntimą įžymybėms

Praėjusių metų gruodį „Facebook“ ėmė testuoti mokamą paslaugą, kuri padės naudotojams efektyviau siųsti pranešimus žmonėms, nesantiems jų draugų sąraše. skaityti »

„Google Music“ veiks dar 7 šalyse

Muzikinė internetinė paslauga „Google Music“ ėmė veikti dar 7 pasaulio šalyse ir taip dar labiau sustiprino savo pozicijas bei priartėjo prie „iTunes“. skaityti »

Internetas nukonkuruoja televiziją

Laisvalaikiu Lietuvos didžiųjų miestų gyventojai daugiau laiko praleidžia naršydami internete, nei žiūrėdami televizorių, parodė žurnalo „Veidas“ užsakymu tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Prime consulting“ atlikta apklausa, skaityti »

„BlackBerry Music“ nutrauks veiklą birželio 2 dieną

Praėjusią savaitę kompanija „BlackBerry“ oficialiai pranešė apie muzikinės paslaugos „BlackBerry Music“ darbo sustabdymą. skaityti »

Asmens duomenų apsauga keliasi į elektroninę erdvę

Asmenys, turintys klausimų dėl asmens duomenų tvarkymo, atsakymus į juos jau gali gauti internetu. Nuo 2013 metų kovo 1 d. Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI) savo teikiamas paslaugas perkėlė į elektroninę erdvę. skaityti »

„Google“ ruošia rimtas permainas „Chrome“ interneto naršyklei

„Google“ ketina pakeisti dabartinė naršyklės variklį, o prie naujojo variklio tobulinimo prisijungia ir „Opera". skaityti »

Socialinis tinklas „Lietuva 2.0“ visiems norintiems leis prisidėti prie įstatymų leidimo

Ką tik veikti pradėjęs el. demokratijos socialinis tinklas „Lietuva 2.0“ siekia tapti komunikacijos tiltu tarp piliečių ir jų atstovų valdžioje. skaityti »