Vasario 27 dieną Australijoje socialiniuose tinkluose startavo kompanijos „Coca-Cola“ akcija, kviečianti skaitytojus kurti smagias istorijas.
Vasario 27 dieną Australijoje socialiniuose tinkluose startavo kompanijos „Coca-Cola“ akcija, kviečianti skaitytojus kurti smagias istorijas. Tačiau akcija žlugo, mat interneto naudotojai kompanijos atstovybės Australijoje svetainėje ėmė rašyti įžeidžiančius komentarus.
Bendrovė pasiūlė savo „Facebook“ gerbėjams savotišką socialinį eksperimentą – kiekvienas socialinio tinklo naudotojas turėjo pridėti prie istorijos po žodį. Iš viso to turėjo „gimti“ smagi istorija. Tačiau „Facebook“ naudotojai ėmė rašyti ne istorijos tęsinį, o įžeidžiančius komentarus. Iš viso akcijoje dalyvavo 781 žmogus. 70 iš jų teko išbraukti sąrašo, mat jie pažeidė „Coca-Colos“ svetainės taisykles.
Nesėkminga akcija „Facebook“ tinkle – ne pirmasis „Coca-Colos“ reklamos žlugimas. Viena didžiausių tokių nesėkmių – 1985 metais pasirodžiusi nauja kompanijos formulė akimirksniu žlugo rinkoje.
Šiuo metu visi įžeidžiantys komentarai iš svetainės ištrinti. Dabar čia galima pamatyti tik kelias žinutes, kuriose apgailestaujama, jog akcija žlugo.