Žlugo bendrovės „Coca-Cola“ akcija „Facebook“ tinkle

Publikuota: 2012 m. kovo 6 d. antradienis

Vasario 27 dieną Australijoje socialiniuose tinkluose startavo kompanijos „Coca-Cola“ akcija, kviečianti skaitytojus kurti smagias istorijas. Tačiau akcija žlugo, mat interneto naudotojai kompanijos atstovybės Australijoje svetainėje ėmė rašyti įžeidžiančius komentarus.

Bendrovė pasiūlė savo „Facebook“ gerbėjams savotišką socialinį eksperimentą – kiekvienas socialinio tinklo naudotojas turėjo pridėti prie istorijos po žodį. Iš viso to turėjo „gimti“ smagi istorija. Tačiau „Facebook“ naudotojai ėmė rašyti ne istorijos tęsinį, o įžeidžiančius komentarus. Iš viso akcijoje dalyvavo 781 žmogus. 70 iš jų teko išbraukti sąrašo, mat jie pažeidė „Coca-Colos“ svetainės taisykles.

Nesėkminga akcija „Facebook“ tinkle – ne pirmasis „Coca-Colos“ reklamos žlugimas. Viena didžiausių tokių nesėkmių – 1985 metais pasirodžiusi nauja kompanijos formulė akimirksniu žlugo rinkoje.

Šiuo metu visi įžeidžiantys komentarai iš svetainės ištrinti. Dabar čia galima pamatyti tik kelias žinutes, kuriose apgailestaujama, jog akcija žlugo.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Verslo priežiūros institucijų interneto svetainėse – aiški informacija verslui

Trečiadienį Vyriausybė patvirtino tvarką, kaip ir kur interneto svetainėse turi būti skelbiama ūkio subjektams aktuali informacija. skaityti »

„Google+“ lapkritį sulaukė 66,7 mln. lankytojų

Lapkritį unikalių socialinio tinklo „Google+“ lankytojų skaičius siekė 66,7 mln. Palyginti su spaliu, jis padidėjo dviem milijonais. skaityti »

„Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių Vidurio ir Rytų Europoje

Pirmaujančios Vidurio ir Rytų Europos šalių interneto grupinių pirkimų sistemos „Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių regione. skaityti »

Didžiosios metų šventės – internetinių parduotuvių populiarėjimo metas

Artėjant didžiosioms metų šventėms, vis daugiau žmonių dovanų ieško ne tik prekybos centruose, bet ir internete. skaityti »

Naujienų juostoje „Facebook“ tinkle atsiras reklamos

2012 metų pradžioje „Facebook“ tinkle, naujienų juostoje, pasirodys reklamos blokai. skaityti »

Prekių ženklų puslapiuose „Facebook“ naudotojai galės palikti asmeninį pranešimą

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ pristatė naują funkciją, leidžiančią naudotojams nusiųsti pranešimą į prekių ženklų puslapius socialiniuose tinkluose. skaityti »

„YouTube“ per metus sulaukė trilijono peržiūrų

Kompanija „Google“ paskelbė 2011 metų „YouTube“ peržiūrų statistiką. skaityti »

„YouTube“ sukūrė kanalą mokiniams ir studentams

„YouTube“ interneto svetainėje atsirado kanalas „YouTube For Schools“, kuriame surinkta vaizdinė medžiaga mokykloms ir universitetams. skaityti »

Amerikiečių prieššventinės išlaidos pagerino rekordą

Jungtinių Amerikos Valstijų gyventojų prieššventinės išlaidos internete lapkričio 1–gruodžio 16 dienomis siekė 30,9 mlrd. dolerių ir pagerino šalies rekordą. skaityti »

„Google“ paskelbė populiariausias 2011 m. paieškos frazes

Kiekvienais metais kompanija „Google“ skelbia populiariausias užklausas, kurias vartotojai vedė į jų paieškos sistemą. Naujausias dešimtukas atskleidė, jog 2011–aisiais net trys užklausos buvo susijusios su „Apple“: miręs „Apple“ įkūrėjas Styvas Džobsas, „iPhone 5“ ir „iPad 2“. skaityti »