Žlugo bendrovės „Coca-Cola“ akcija „Facebook“ tinkle

Publikuota: 2012 m. kovo 6 d. antradienis

Vasario 27 dieną Australijoje socialiniuose tinkluose startavo kompanijos „Coca-Cola“ akcija, kviečianti skaitytojus kurti smagias istorijas. Tačiau akcija žlugo, mat interneto naudotojai kompanijos atstovybės Australijoje svetainėje ėmė rašyti įžeidžiančius komentarus.

Bendrovė pasiūlė savo „Facebook“ gerbėjams savotišką socialinį eksperimentą – kiekvienas socialinio tinklo naudotojas turėjo pridėti prie istorijos po žodį. Iš viso to turėjo „gimti“ smagi istorija. Tačiau „Facebook“ naudotojai ėmė rašyti ne istorijos tęsinį, o įžeidžiančius komentarus. Iš viso akcijoje dalyvavo 781 žmogus. 70 iš jų teko išbraukti sąrašo, mat jie pažeidė „Coca-Colos“ svetainės taisykles.

Nesėkminga akcija „Facebook“ tinkle – ne pirmasis „Coca-Colos“ reklamos žlugimas. Viena didžiausių tokių nesėkmių – 1985 metais pasirodžiusi nauja kompanijos formulė akimirksniu žlugo rinkoje.

Šiuo metu visi įžeidžiantys komentarai iš svetainės ištrinti. Dabar čia galima pamatyti tik kelias žinutes, kuriose apgailestaujama, jog akcija žlugo.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kinija – internautų šalis

Dabar internetu naudojasi daugiau nei trečdalis iš 1,3 milijardo Kinijos gyventojų. Tai daugiau nei pasaulinis vidurkis, siekiantis 30 proc. skaityti »

„Facebook“ leido reklamuoti azartinius lošimus ir alkoholį

„Facebook“ vadovybė atšaukė apribojimą publikuoti alkoholio, tabako bei azartinių lošimų reklamą. skaityti »

Pamankštinkite smegenis kryžiažodžių svetainėje „CrossRoads“

Ar ne laikas pailsėti? Poilsis gali būti įvairus, pavyzdžiui, smegenų miklinimas sprendžiant kryžiažodžius. skaityti »

Ką internetas žino apie mus?

Praleidę vos kelias minutes, internete apie save galime sužinoti daugybę svarbių dalykų – su kuo bendraujame, ką veikiame, kaip atrodome. Deja, šiuos duomenis galime matyti ne tik mes, bet ir pašaliniai asmenys. skaityti »

„Dovanusala.lt“ – ieškantiems pramogų ir dovanų

Neseniai interneto platybėse virtualias duris atvėrė nauja elektroninė parduotuvė „Dovanusala.lt“. skaityti »

Naudotojų nuotraukas „Facebook“ pavertė reklama

„Facebook“ fotografijų albumuose atsirado nauja funkcija, suteikianti galimybę pažymėti nuotraukose įmonių produkciją ir prekės ženklus bei garsenybes ir masines informavimo priemones. skaityti »

Populiariausių „YouTube“ dainų sąrašo viršuje – Dženifer Lopez

Svetainė „YouTube“ pasiūlė oficialų populiariausių dainų sąrašą „YouTube 100“, kuriame pristatyta šimtas populiariausių savaitės muzikinių vaizdo klipų. skaityti »

Erelių kasdienybės transliacija internetu pagerino visus rekordus

Tiesioginės erelių kasdienio gyvenimo transliacijos internetu pagerino visus žiūrimumo rekordus ir sutraukė prie ekranų per 95 mln. internautų. skaityti »

Socialiniame tinkle „Facebook“ bus galima žaisti „Civilization“

Socialiniame tinkle „Facebook“ pasirodys žaidimui „Civilization“ pritaikyta taikomoji programa „Civ World“. skaityti »

„Pasiklydę virtualiame pasaulyje“

Internetas tampa ne tik darbo priemone ir laisvalaikio praleidimo būdu. Vis garsiau kalbame apie internete tykančius pavojus. skaityti »