„eDbirža“ portale – 40 tūkst. lankytojų kasdien

Publikuota: 2013 m. vasario 14 d. ketvirtadienis

 

Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (LDB) įgyvendintas projektas „eDbirža“ palengvino darbo  ir darbuotojų paiešką.

„Elektroninio portalo sukūrimas suteikė naudos visiems – bedarbiams, darbdaviams, LDB darbuotojams. Ieškantys darbo asmenys gali greičiau registruotis LDB. Pateikę savo duomenis internetu, jie žino, kada ir pas kokį specialistą turės apsilankyti, dėl to nebereikia laukti eilėse. Darbdaviai iš LDB gauna rekomendacijas apie į jų įmones nukreiptus asmenis. Portale „eDbirža“ jie gali iš anksto peržiūrėti kandidato gyvenimo aprašymus ir įvertinti jo tinkamumą darbui. LDB specialistai gali daugiau laiko skirti klientams aptarnauti, nes didžioji dalis vidinių sistemos funkcijų – automatizuotos“, – sakė LDB Informacinių technologijų skyriaus vedėjo pavaduotojas Martynas Storasta.

2011 metų rudenį LDB Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis įgyvendinus projektą „Elektroninių viešųjų paslaugų teikimo visuomenei perkėlimas į internetinę erdvę – „eDbirža“, pagerėjo klientų aptarnavimo kokybė, nes duomenys atnaujinami operatyviau, visos šalies klientų informacija kaupiama bendroje duomenų bazėje.

Šiuo metu „eDbirža“ išoriniame portale kasdien apsilanko vidutiniškai per 40 tūkst. lankytojų, siūloma apie 2,5–3 tūkst. laisvų darbo vietų.

„Pasirengę darbo rinkai asmenys, kuriems taikomas elektroninių paslaugų aptarnavimo modelis, pirmus tris mėnesius aptarnaujami tik elektroniniu būdu, todėl jiems nebereikia lankytis LDB“, – pasakoja M.Storasta.

Įgyvendinant projektą „eDbirža“ siekta taupyti gyventojų ir verslo klientų laiką, teikiant jiems viešas elektronines paslaugas, užtikrinti geresnį paslaugų prieinamumą, sudaryti efektyvaus bendravimo tarp darbo rinkos dalyvių galimybes.

Projekto metu sukurtos elektroninės paslaugos yra skirtos gyventojams ir verslui. Bedarbiai, naudodamiesi „eDbiržos“ paslaugomis, gali registruotis biržoje, sudaryti preliminarų įsidarbinimo planą, gauti interaktyvias konsultacijas, rekomendacijas įsidarbinti, suteiktų paslaugų suvestinę ir kitą informaciją. Verslininkai LDB portale gali registruoti pasiūlymus dėl aktyvių darbo rinkos priemonių organizavimo, registruoti įmonės duomenis ir veiklos tendencijas, vykdyti galimų kandidatų atranką bei administravimą, atlikti kitas funkcijas. Daugiau informacijos apie portalą – www.ldb.lt

Projektas įgyvendintas Ekonomikos augimo veiksmų programos 3  prioriteto „Informacinė visuomenė visiems", kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, lėšomis.

Šaltinis: ivpk.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Universiteto diplomas plačiai atveria duris, tačiau darbo vietos negarantuoja

Lietuvos darbo biržos duomenimis, darbą susirado ne visi pernai aukštąjį išsilavinimą įgiję jaunuoliai. Darbo rinkoje sunkiausiai sekasi Dailės akademijos absolventams, geriausiai – baigusiems Mykolo Romerio universitetą. skaityti »

Daugėja elektroninių valdžios vartų lankytojų

Vis daugiau gyventojų lankosi Elektroninių valdžios vartų portale www.epaslaugos.lt – per pastaruosius 12 mėn. juose teigia apsilankę 13 proc. gyventojų (palyginimui, 2013 m. – 7 proc.). skaityti »

Kompiuteriais ir internetu naudojosi visos daugiau kaip 10 darbuotojų turinčios įmonės

Kompiuteriais ir internetu šių metų pradžioje naudojosi visos gamybos ir paslaugų įmonės, kuriose dirbo 10 ir daugiau darbuotojų. skaityti »

Atliktas 2014 m. valstybės ir savivaldybių įstaigų interneto svetainių atitikimo bendriesiems reikalavimams tyrimas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu Europos tarpdisciplininių tyrimų institutas atliko valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainių atitikimo nuostatoms tyrimą. skaityti »

40 proc. Lietuvos gyventojų lankosi viešojo sektoriaus institucijų interneto svetainėse

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 2014 m. II pusmetį 40 proc. Lietuvos gyventojų lankėsi viešojo sektoriaus institucijų svetainėse. skaityti »

Į pagalbą planuojantiems atostogauti – „Microsoft“ programėlė „Climatology“

Kompanijos „Microsoft“ padalinys „Microsoft Research“ sukūrė naują mobiliąją programėlę pavadinimu „Klimatologija“ (angl. Climatology). skaityti »

Skrydžių bendrovė „Ryanair“ pristato naują mobiliąją programėlę

Europos pigių skydžių bendrovė „Ryanair“ pristatė naują mobiliąją programą. skaityti »

„m.Ticket“ jau naudojasi daugiau nei 7000 viešojo transporto keleivių

Vilniuje, pirmajame regione, autobuso ir troleibuso keleiviai gali atsiskaityti už kelionę išmaniuoju telefonu. skaityti »

Apdovanoti aktyviausi portalo „e.teismas.lt“ išorės vartotojai

Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalas e.teismas.lt liepos 1-ąją minėjo pirmuosius veiklos metus. skaityti »

Lietuvos teismams kuriama pažangesnė informacinė sistema

Artimiausiu metu Lietuvos teismų informacinę sistemą numatoma papildyti naujomis duomenų mainų sąsajomis su kitų institucijų sistemomis ir registrais. skaityti »

e. VMI – į pagalbą taupantiems laiką

Valstybinė mokesčių inspekcija informuoja, jog sparčiai populiarėja gyventojų bei įmonių patogumui sukurtos e. VMI paslaugos, o mokesčių mokėtojai, taupydami savo laiką bei resursus vis dažniau renkasi e. būdą bendrauti su mokesčių administratoriumi. skaityti »