„eDbirža“ portale – 40 tūkst. lankytojų kasdien

Publikuota: 2013 m. vasario 14 d. ketvirtadienis

 

Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (LDB) įgyvendintas projektas „eDbirža“ palengvino darbo  ir darbuotojų paiešką.

„Elektroninio portalo sukūrimas suteikė naudos visiems – bedarbiams, darbdaviams, LDB darbuotojams. Ieškantys darbo asmenys gali greičiau registruotis LDB. Pateikę savo duomenis internetu, jie žino, kada ir pas kokį specialistą turės apsilankyti, dėl to nebereikia laukti eilėse. Darbdaviai iš LDB gauna rekomendacijas apie į jų įmones nukreiptus asmenis. Portale „eDbirža“ jie gali iš anksto peržiūrėti kandidato gyvenimo aprašymus ir įvertinti jo tinkamumą darbui. LDB specialistai gali daugiau laiko skirti klientams aptarnauti, nes didžioji dalis vidinių sistemos funkcijų – automatizuotos“, – sakė LDB Informacinių technologijų skyriaus vedėjo pavaduotojas Martynas Storasta.

2011 metų rudenį LDB Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis įgyvendinus projektą „Elektroninių viešųjų paslaugų teikimo visuomenei perkėlimas į internetinę erdvę – „eDbirža“, pagerėjo klientų aptarnavimo kokybė, nes duomenys atnaujinami operatyviau, visos šalies klientų informacija kaupiama bendroje duomenų bazėje.

Šiuo metu „eDbirža“ išoriniame portale kasdien apsilanko vidutiniškai per 40 tūkst. lankytojų, siūloma apie 2,5–3 tūkst. laisvų darbo vietų.

„Pasirengę darbo rinkai asmenys, kuriems taikomas elektroninių paslaugų aptarnavimo modelis, pirmus tris mėnesius aptarnaujami tik elektroniniu būdu, todėl jiems nebereikia lankytis LDB“, – pasakoja M.Storasta.

Įgyvendinant projektą „eDbirža“ siekta taupyti gyventojų ir verslo klientų laiką, teikiant jiems viešas elektronines paslaugas, užtikrinti geresnį paslaugų prieinamumą, sudaryti efektyvaus bendravimo tarp darbo rinkos dalyvių galimybes.

Projekto metu sukurtos elektroninės paslaugos yra skirtos gyventojams ir verslui. Bedarbiai, naudodamiesi „eDbiržos“ paslaugomis, gali registruotis biržoje, sudaryti preliminarų įsidarbinimo planą, gauti interaktyvias konsultacijas, rekomendacijas įsidarbinti, suteiktų paslaugų suvestinę ir kitą informaciją. Verslininkai LDB portale gali registruoti pasiūlymus dėl aktyvių darbo rinkos priemonių organizavimo, registruoti įmonės duomenis ir veiklos tendencijas, vykdyti galimų kandidatų atranką bei administravimą, atlikti kitas funkcijas. Daugiau informacijos apie portalą – www.ldb.lt

Projektas įgyvendintas Ekonomikos augimo veiksmų programos 3  prioriteto „Informacinė visuomenė visiems", kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, lėšomis.

Šaltinis: ivpk.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Universiteto diplomas plačiai atveria duris, tačiau darbo vietos negarantuoja

Lietuvos darbo biržos duomenimis, darbą susirado ne visi pernai aukštąjį išsilavinimą įgiję jaunuoliai. Darbo rinkoje sunkiausiai sekasi Dailės akademijos absolventams, geriausiai – baigusiems Mykolo Romerio universitetą. skaityti »

Vilniaus vakarinis aplinkkelis – jau „Maps.lt“ svetainėje

Vos buvo baigti Vilniaus vakarinio aplinkkelio antro etapo darbai, naujasis kelias atsirado „Maps.lt“ vektoriniame, arba gatvių ir kelių žemėlapyje. skaityti »

Po 10 metų internetas pasieks 1 petabito per sekundę greitį

Duomenų perdavimas šviesolaidžių tinklais per artimiausius 10 metų gali pasiekti 1 petabito per sekundę (Pb/s), arba 1000 terabitų/ s (Tb/s) greitį. skaityti »

Pirkimą užsienio el. parduotuvėse paskatintų pigesnis pristatymas

Pagrindinė priežastis, kuri paskatintų lietuvius elektroniniu būdu įsigyti daugiau prekių ES šalių parduotuvėse – mažesnės prekių pristatymo išlaidos. skaityti »

Muzikinė paslauga „Spotify“ įvertinta 4 mlrd. dolerių

Švedijos muzikinę paslaugą „Spotify“ investuotojai įvertino beveik 4 mlrd. dolerių, dar 250 mln. dolerių investicijų skirta tolesnei plėtrai. skaityti »

Bendravimas su klientais vis labiau keliasi į internetą

Per artimiausius trejus metus internetinių realiojo laiko pokalbių (angl. livechat) poreikis klientams aptarnauti augs daugiau nei 3,3 karto, prognozuoja Didžiosios Britanijos tyrimų bendrovė „Contact Babel“. Šiandien vartotojai su įmonėmis dažniausiai susisiekia telefonu, tačiau jo populiarumas ateityje mažės. skaityti »

„Dropbox“ paslaugomis naudojasi jau daugiau nei 200 mln. žmonių

Debesų saugyklos „Dropbox“ administracija paskelbė, kad iš viso jos paslaugomis naudojasi jau 200 mln. vartotojų. Be to, per pastaruosius keturis mėnesius „Dropbox“ naudotojų padaugėjo 25 mln. žmonių, o per pastaruosius metus – 100 mln. skaityti »

VMI sparčiai populiarėja e. paslaugos

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) informuoja, jog Mano VMI sistemos vartotojų skaičius nuolat auga ir šiuo metu jomis aktyviai naudojasi daugiau kaip 270 tūkst. gyventojų bei 62 tūkst. įmonių. skaityti »

Pradėta teikti mokamų vaizdo konsultacijų paslauga „Google Helpouts“

Kompanija „Google“ JAV teritorijoje oficialiai pradėjo taikyti naują mokamų vaizdo konsultacijų paslaugą „Google Helpouts“, sukurtą vaizdo pokalbių „Google Hangouts“ pagrindu. skaityti »

Paveikti komentarų internete nuomonę keičia penktadalis pirkėjų

Elektroninėje erdvėje pateikiami vartotojų atsiliepimai apie prekinius ženklus ir jų produktus įgyja vis didesnę svarbą. Šiuo metu kas penktas mūsų šalies elektroninis pirkėjas prisipažįsta pakeičiantis nuomonę apie pirkinius, paveiktas kitų vartotojų nuomonės. skaityti »

„Cisco“ paskelbė apie investicijas į daiktų internetą

Spalio 29 dieną Barselonoje prasidėjusiame Pasauliniame daiktų interneto forume „Cisco“ anonsavo iniciatyvą „Internet of Things Initiative“, palaikančią daiktų interneto inovacijų plėtrą. skaityti »