„eDbirža“ portale – 40 tūkst. lankytojų kasdien

Publikuota: 2013 m. vasario 14 d. ketvirtadienis

 

Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (LDB) įgyvendintas projektas „eDbirža“ palengvino darbo  ir darbuotojų paiešką.

„Elektroninio portalo sukūrimas suteikė naudos visiems – bedarbiams, darbdaviams, LDB darbuotojams. Ieškantys darbo asmenys gali greičiau registruotis LDB. Pateikę savo duomenis internetu, jie žino, kada ir pas kokį specialistą turės apsilankyti, dėl to nebereikia laukti eilėse. Darbdaviai iš LDB gauna rekomendacijas apie į jų įmones nukreiptus asmenis. Portale „eDbirža“ jie gali iš anksto peržiūrėti kandidato gyvenimo aprašymus ir įvertinti jo tinkamumą darbui. LDB specialistai gali daugiau laiko skirti klientams aptarnauti, nes didžioji dalis vidinių sistemos funkcijų – automatizuotos“, – sakė LDB Informacinių technologijų skyriaus vedėjo pavaduotojas Martynas Storasta.

2011 metų rudenį LDB Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis įgyvendinus projektą „Elektroninių viešųjų paslaugų teikimo visuomenei perkėlimas į internetinę erdvę – „eDbirža“, pagerėjo klientų aptarnavimo kokybė, nes duomenys atnaujinami operatyviau, visos šalies klientų informacija kaupiama bendroje duomenų bazėje.

Šiuo metu „eDbirža“ išoriniame portale kasdien apsilanko vidutiniškai per 40 tūkst. lankytojų, siūloma apie 2,5–3 tūkst. laisvų darbo vietų.

„Pasirengę darbo rinkai asmenys, kuriems taikomas elektroninių paslaugų aptarnavimo modelis, pirmus tris mėnesius aptarnaujami tik elektroniniu būdu, todėl jiems nebereikia lankytis LDB“, – pasakoja M.Storasta.

Įgyvendinant projektą „eDbirža“ siekta taupyti gyventojų ir verslo klientų laiką, teikiant jiems viešas elektronines paslaugas, užtikrinti geresnį paslaugų prieinamumą, sudaryti efektyvaus bendravimo tarp darbo rinkos dalyvių galimybes.

Projekto metu sukurtos elektroninės paslaugos yra skirtos gyventojams ir verslui. Bedarbiai, naudodamiesi „eDbiržos“ paslaugomis, gali registruotis biržoje, sudaryti preliminarų įsidarbinimo planą, gauti interaktyvias konsultacijas, rekomendacijas įsidarbinti, suteiktų paslaugų suvestinę ir kitą informaciją. Verslininkai LDB portale gali registruoti pasiūlymus dėl aktyvių darbo rinkos priemonių organizavimo, registruoti įmonės duomenis ir veiklos tendencijas, vykdyti galimų kandidatų atranką bei administravimą, atlikti kitas funkcijas. Daugiau informacijos apie portalą – www.ldb.lt

Projektas įgyvendintas Ekonomikos augimo veiksmų programos 3  prioriteto „Informacinė visuomenė visiems", kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, lėšomis.

Šaltinis: ivpk.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Universiteto diplomas plačiai atveria duris, tačiau darbo vietos negarantuoja

Lietuvos darbo biržos duomenimis, darbą susirado ne visi pernai aukštąjį išsilavinimą įgiję jaunuoliai. Darbo rinkoje sunkiausiai sekasi Dailės akademijos absolventams, geriausiai – baigusiems Mykolo Romerio universitetą. skaityti »

„Facebook“ socialinė paieška gins nepilnamečius

Neseniai įgyvendinta metų pradžioje asmeniškai Marko Zuckerbergo pristatyta socialinės paieškos „Graph Search“ technologija. skaityti »

„YouTube“ švenčia 8 metų gimtadienį

Vasario 14-ąją „YouTube“ švenčia savo gimimo dieną. Lygiai prieš aštuonerius metus ši vaizdo priegloba buvo sukurta trijų jaunuolių – Jawedo Karimo, Steve‘o Cheno ir Chado Hurley. skaityti »

„eDbirža“ portale – 40 tūkst. lankytojų kasdien

Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (LDB) įgyvendintas projektas „eDbirža“ palengvino darbo ir darbuotojų paiešką. skaityti »

„Flickr“ per klaidą privačias nuotraukas padarė viešas

„Flickr“ administracija apie gedimą, dėl kurio kai kurių naudotojų nuotraukos, turėjusios privačių statusą, tapo visiems prieinamos. skaityti »

„Facebook“ iškeltas ieškinys dėl mygtuko „Patinka“

Socialiniam tinklui „Facebook“ iškeltas ieškinys dėl mygtuko „Patinka“ („Like“) ir kitų tinklalapio funkcijų. skaityti »

„Facebook“ naudotojai galės perteikti sudėtingesnes emocijas

Socialinis tinklas „Facebook“ ruošiasi iš esmės peržiūrėti savo šypsenėles, kuriomis tinklo naudotojai perteikia įvairias emocijas. skaityti »

Gyventojai vis dažniau informacijos apie viešąsias paslaugas ieško internete

Informacijos apie viešąsias paslaugas per pastaruosius 12 mėnesių internete ieškojo 39 proc. Lietuvos gyventojų – 7 proc. daugiau nei 2011 metų pabaigoje. Populiariausios elektroninės paslaugos – pajamų deklaravimas ir su sveikatos apsauga susijusios paslaugos. skaityti »

Internetinė intelekto lavinimo sistema jau prieinama ir Lietuvoje

Latvijos bendrovė „M.A.R.I.D.I.“ pranešė sukūrusi intelektualių gebėjimų treniravimo internetu sistemą „BrainPlus“. Kuriant projektą dalyvavo žinomi ekspertai, psichologijos mokslų daktarai. skaityti »

Lietuvoje varžytinės keliasi į internetą

Antstolių skelbiamų turto varžytinių dalyviai nuo šiol visus veiksmus gali atlikti internetu. Tokią galimybę suteikia Registrų centro įgyvendintas varžytinių ir aukcionų elektroninių paslaugų projektas. skaityti »

„Facebook“ atnaujino veidų atpažinimo funkciją

Socialinio tinklo „Facebook“ administracija vėl grąžino kurį laiką buvusią atjungtą automatinę vartotojų veidų iš fotografijų atpažinimo funkciją. skaityti »