„eDbirža“ portale – 40 tūkst. lankytojų kasdien

Publikuota: 2013 m. vasario 14 d. ketvirtadienis

 

Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (LDB) įgyvendintas projektas „eDbirža“ palengvino darbo  ir darbuotojų paiešką.

„Elektroninio portalo sukūrimas suteikė naudos visiems – bedarbiams, darbdaviams, LDB darbuotojams. Ieškantys darbo asmenys gali greičiau registruotis LDB. Pateikę savo duomenis internetu, jie žino, kada ir pas kokį specialistą turės apsilankyti, dėl to nebereikia laukti eilėse. Darbdaviai iš LDB gauna rekomendacijas apie į jų įmones nukreiptus asmenis. Portale „eDbirža“ jie gali iš anksto peržiūrėti kandidato gyvenimo aprašymus ir įvertinti jo tinkamumą darbui. LDB specialistai gali daugiau laiko skirti klientams aptarnauti, nes didžioji dalis vidinių sistemos funkcijų – automatizuotos“, – sakė LDB Informacinių technologijų skyriaus vedėjo pavaduotojas Martynas Storasta.

2011 metų rudenį LDB Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis įgyvendinus projektą „Elektroninių viešųjų paslaugų teikimo visuomenei perkėlimas į internetinę erdvę – „eDbirža“, pagerėjo klientų aptarnavimo kokybė, nes duomenys atnaujinami operatyviau, visos šalies klientų informacija kaupiama bendroje duomenų bazėje.

Šiuo metu „eDbirža“ išoriniame portale kasdien apsilanko vidutiniškai per 40 tūkst. lankytojų, siūloma apie 2,5–3 tūkst. laisvų darbo vietų.

„Pasirengę darbo rinkai asmenys, kuriems taikomas elektroninių paslaugų aptarnavimo modelis, pirmus tris mėnesius aptarnaujami tik elektroniniu būdu, todėl jiems nebereikia lankytis LDB“, – pasakoja M.Storasta.

Įgyvendinant projektą „eDbirža“ siekta taupyti gyventojų ir verslo klientų laiką, teikiant jiems viešas elektronines paslaugas, užtikrinti geresnį paslaugų prieinamumą, sudaryti efektyvaus bendravimo tarp darbo rinkos dalyvių galimybes.

Projekto metu sukurtos elektroninės paslaugos yra skirtos gyventojams ir verslui. Bedarbiai, naudodamiesi „eDbiržos“ paslaugomis, gali registruotis biržoje, sudaryti preliminarų įsidarbinimo planą, gauti interaktyvias konsultacijas, rekomendacijas įsidarbinti, suteiktų paslaugų suvestinę ir kitą informaciją. Verslininkai LDB portale gali registruoti pasiūlymus dėl aktyvių darbo rinkos priemonių organizavimo, registruoti įmonės duomenis ir veiklos tendencijas, vykdyti galimų kandidatų atranką bei administravimą, atlikti kitas funkcijas. Daugiau informacijos apie portalą – www.ldb.lt

Projektas įgyvendintas Ekonomikos augimo veiksmų programos 3  prioriteto „Informacinė visuomenė visiems", kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, lėšomis.

Šaltinis: ivpk.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Universiteto diplomas plačiai atveria duris, tačiau darbo vietos negarantuoja

Lietuvos darbo biržos duomenimis, darbą susirado ne visi pernai aukštąjį išsilavinimą įgiję jaunuoliai. Darbo rinkoje sunkiausiai sekasi Dailės akademijos absolventams, geriausiai – baigusiems Mykolo Romerio universitetą. skaityti »

„Facebook“ visus perves į formatą „Kronika“

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ gali rudenį visus asmeninius vartotojų profilius pervesti į formatą „Kronika“. skaityti »

Ketvirtadienį sutriko „Twitter“ ir „Google Talk“ darbas

Ketvirtadienio vakarą sutriko socialinio tinklo „Twitter“ ir pokalbių svetainės „Google Talk“ darbas. skaityti »

„Google“ logotipu pagerbė pilotės Amelios Earhart gimimo dieną

Interneto bendrovė „Google“ šventiniu logotipu paminėjo 115-ąjį vienos iš pirmųjų moterų piločių Amelios Earhart gimimo dieną. skaityti »

„Anonymous“ nusprendė palaikyti gamtos saugotojus

Prieš keletą savaičių tarptautinė organizacija „Greenpeace“ paskelbė apie asmenų, palaikančių Arkties gamtos apsaugą ir pasisakančių prieš naftos gavybos įmonių steigimą minėtame regione, parašų rinkimą. skaityti »

„YouTube“ leis maskuoti žmonių veidus

„YouTube“ pristatė žmogaus veido maskavimo vaizdo įrašuose instrumentą. skaityti »

„Skype“ ištaisė žinučių adresavimo klaidą

„Skype“ išleido atnaujinimą, kuris šalina tekstinių pranešimų adresavimo klaidą. skaityti »

„Skype“ supainiojo žinučių adresatus

„Skype“ vartotojai techninės pagalbos forumuose pasiskundė, kad internetinės telefonijos paslaugų teikėja supainiojo asmeninių žinučių adresatus. skaityti »

Unikali apklausa Europoje: vaikai retai sulaukia pagalbos internete

Esamos skundų pateikimo priemonės neveikia – tik vienas iš dešimties (13 proc.) Europos vaikų, kurie buvo sutrikdyti ar nuliūdinti internete, apie tai pranešė naudodamiesi internete esančiais mechanizmais. Lietuvoje šiuos įrankius naudoja tik 9 proc. vaikų. skaityti »

56 bibliotekų svetainės pritaikytos neįgaliesiems

Bibliotekos, vienos pirmųjų šalies viešųjų įstaigų, užsimojusių mažinti neįgaliųjų skaitmeninę atskirtį, intensyviai modernizuoja savo interneto svetaines. Specialiesiems lankytojų poreikiams pritaikytos 56 bibliotekų svetainės. Jose gali naršyti tiek regos negalią turintys gyventojai, tiek besinaudojantys mobiliaisiais įrenginiais. skaityti »

Amžius ir gyvenamoji vieta lemia interneto naudotojų įpročius

Įvairių amžiaus grupių ir gyvenamųjų vietovių gyventojų naršymo internete įpročiai skiriasi – vyresnio amžiaus žmonės yra dažniausi svečiai naujienų portaluose, vidutinio amžiaus žmonės daugiausia naršo verslo reikalais, o vaikai dažniausiai žaidžia ir mokosi. skaityti »