„eDbirža“ portale – 40 tūkst. lankytojų kasdien

Publikuota: 2013 m. vasario 14 d. ketvirtadienis

 

Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (LDB) įgyvendintas projektas „eDbirža“ palengvino darbo  ir darbuotojų paiešką.

„Elektroninio portalo sukūrimas suteikė naudos visiems – bedarbiams, darbdaviams, LDB darbuotojams. Ieškantys darbo asmenys gali greičiau registruotis LDB. Pateikę savo duomenis internetu, jie žino, kada ir pas kokį specialistą turės apsilankyti, dėl to nebereikia laukti eilėse. Darbdaviai iš LDB gauna rekomendacijas apie į jų įmones nukreiptus asmenis. Portale „eDbirža“ jie gali iš anksto peržiūrėti kandidato gyvenimo aprašymus ir įvertinti jo tinkamumą darbui. LDB specialistai gali daugiau laiko skirti klientams aptarnauti, nes didžioji dalis vidinių sistemos funkcijų – automatizuotos“, – sakė LDB Informacinių technologijų skyriaus vedėjo pavaduotojas Martynas Storasta.

2011 metų rudenį LDB Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis įgyvendinus projektą „Elektroninių viešųjų paslaugų teikimo visuomenei perkėlimas į internetinę erdvę – „eDbirža“, pagerėjo klientų aptarnavimo kokybė, nes duomenys atnaujinami operatyviau, visos šalies klientų informacija kaupiama bendroje duomenų bazėje.

Šiuo metu „eDbirža“ išoriniame portale kasdien apsilanko vidutiniškai per 40 tūkst. lankytojų, siūloma apie 2,5–3 tūkst. laisvų darbo vietų.

„Pasirengę darbo rinkai asmenys, kuriems taikomas elektroninių paslaugų aptarnavimo modelis, pirmus tris mėnesius aptarnaujami tik elektroniniu būdu, todėl jiems nebereikia lankytis LDB“, – pasakoja M.Storasta.

Įgyvendinant projektą „eDbirža“ siekta taupyti gyventojų ir verslo klientų laiką, teikiant jiems viešas elektronines paslaugas, užtikrinti geresnį paslaugų prieinamumą, sudaryti efektyvaus bendravimo tarp darbo rinkos dalyvių galimybes.

Projekto metu sukurtos elektroninės paslaugos yra skirtos gyventojams ir verslui. Bedarbiai, naudodamiesi „eDbiržos“ paslaugomis, gali registruotis biržoje, sudaryti preliminarų įsidarbinimo planą, gauti interaktyvias konsultacijas, rekomendacijas įsidarbinti, suteiktų paslaugų suvestinę ir kitą informaciją. Verslininkai LDB portale gali registruoti pasiūlymus dėl aktyvių darbo rinkos priemonių organizavimo, registruoti įmonės duomenis ir veiklos tendencijas, vykdyti galimų kandidatų atranką bei administravimą, atlikti kitas funkcijas. Daugiau informacijos apie portalą – www.ldb.lt

Projektas įgyvendintas Ekonomikos augimo veiksmų programos 3  prioriteto „Informacinė visuomenė visiems", kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, lėšomis.

Šaltinis: ivpk.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Universiteto diplomas plačiai atveria duris, tačiau darbo vietos negarantuoja

Lietuvos darbo biržos duomenimis, darbą susirado ne visi pernai aukštąjį išsilavinimą įgiję jaunuoliai. Darbo rinkoje sunkiausiai sekasi Dailės akademijos absolventams, geriausiai – baigusiems Mykolo Romerio universitetą. skaityti »

„Facebook“ siūlys darbo paieškos paslaugų

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ pasiūlys savo klientams darbo paieškos paslaugų. skaityti »

Daugiau nei 13 proc. „Facebook“ vartotojų Lietuvoje „nori atostogų!“

Vienas ryškiausių lietuviškų socialinio tinklo „Facebook“ profilių yra „Noriu atostogų!“, vienijantis daugiau kaip 130 tūkst. kelionių entuziastų ir patenkantis į populiariausių lietuviškų „Facebook“ puslapių dvidešimtuką. skaityti »

„YouTube“ svetainėje – komedijų kanalas

Vaizdo peržiūrų svetainėje „YouTube“ sukurtas naujas komedijų kanalas „The Official Comedy channel“. skaityti »

„Euro-2012“ finalas socialiniame tinkle „Twitter“ pasiekė sportinį rekordą

Per „Еuro-2012“ finalines rungtynes, kuriose susitiko Italijos ir Ispanijos futbolo rinktinės, „Twitter“ vartotojai publikavo iki 15 tūkst. žinučių per sekundę. skaityti »

Viešosiose bibliotekose – beveik pusė milijono internautų

Prieš ketverius metus prasidėjusi sparti Lietuvos viešųjų bibliotekų tinklo modernizacija daliai visuomenės atvėrė informacinių technologijų (IT) pasaulio galimybes. Praėjusiais metais nemokama viešosios interneto prieigos paslauga bibliotekose pasinaudojo apie 400 tūkst. vartotojų, tai – dvigubai daugiau nei 2008–aisiais. skaityti »

„Samsung“ klientams Lietuvoje techninę pagalbą galima gauti ir socialiniame tinkle „Facebook“

„Samsung Electronics“ yra pirmoji technologijų įmonė, kuri savo klientams Lietuvoje sukūrė naują techninės pagalbos paskyrą socialiniuose tinkluose. Kiekvienas socialinio tinklo „Facebook“ naudotojas internetu turi galimybę greitai ir patogiai gauti patyrusių ekspertų atsakymus į dominančius klausimus apie „Samsung“ produktus. skaityti »

Teisės aktai įsigalios paskelbus juos internete

Seimas pritarė teisingumo ministro Remigijaus Šimašiaus siūlymams nustatyti, kad teisės aktai įsigalios juos paskelbus internete, o ne popieriniame „Valstybės žinių“ leidinyje. skaityti »

„Instagram“ leido vertinti nuotraukas naršyklėje

Fotoprograma „Instagram“ leido komentuoti ir vertinti nuotraukas naršyklėje. skaityti »

„Google“ mygtukas „+1“ rekomenduos puslapius

Mygtukas „+1“, naudojamas ir socialiniame tinkle „Google+“, vartotojams rekomenduos įdomių puslapių. skaityti »

„Facebook“ vartotojams įsiūlė savo elektroninį paštą

Socialinis tinklas „Facebook“ kontaktiniuose vartotojų duomenyse pakeitė elektroninio pašto adresą. skaityti »