„eDbirža“ portale – 40 tūkst. lankytojų kasdien

Publikuota: 2013 m. vasario 14 d. ketvirtadienis

 

Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (LDB) įgyvendintas projektas „eDbirža“ palengvino darbo  ir darbuotojų paiešką.

„Elektroninio portalo sukūrimas suteikė naudos visiems – bedarbiams, darbdaviams, LDB darbuotojams. Ieškantys darbo asmenys gali greičiau registruotis LDB. Pateikę savo duomenis internetu, jie žino, kada ir pas kokį specialistą turės apsilankyti, dėl to nebereikia laukti eilėse. Darbdaviai iš LDB gauna rekomendacijas apie į jų įmones nukreiptus asmenis. Portale „eDbirža“ jie gali iš anksto peržiūrėti kandidato gyvenimo aprašymus ir įvertinti jo tinkamumą darbui. LDB specialistai gali daugiau laiko skirti klientams aptarnauti, nes didžioji dalis vidinių sistemos funkcijų – automatizuotos“, – sakė LDB Informacinių technologijų skyriaus vedėjo pavaduotojas Martynas Storasta.

2011 metų rudenį LDB Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis įgyvendinus projektą „Elektroninių viešųjų paslaugų teikimo visuomenei perkėlimas į internetinę erdvę – „eDbirža“, pagerėjo klientų aptarnavimo kokybė, nes duomenys atnaujinami operatyviau, visos šalies klientų informacija kaupiama bendroje duomenų bazėje.

Šiuo metu „eDbirža“ išoriniame portale kasdien apsilanko vidutiniškai per 40 tūkst. lankytojų, siūloma apie 2,5–3 tūkst. laisvų darbo vietų.

„Pasirengę darbo rinkai asmenys, kuriems taikomas elektroninių paslaugų aptarnavimo modelis, pirmus tris mėnesius aptarnaujami tik elektroniniu būdu, todėl jiems nebereikia lankytis LDB“, – pasakoja M.Storasta.

Įgyvendinant projektą „eDbirža“ siekta taupyti gyventojų ir verslo klientų laiką, teikiant jiems viešas elektronines paslaugas, užtikrinti geresnį paslaugų prieinamumą, sudaryti efektyvaus bendravimo tarp darbo rinkos dalyvių galimybes.

Projekto metu sukurtos elektroninės paslaugos yra skirtos gyventojams ir verslui. Bedarbiai, naudodamiesi „eDbiržos“ paslaugomis, gali registruotis biržoje, sudaryti preliminarų įsidarbinimo planą, gauti interaktyvias konsultacijas, rekomendacijas įsidarbinti, suteiktų paslaugų suvestinę ir kitą informaciją. Verslininkai LDB portale gali registruoti pasiūlymus dėl aktyvių darbo rinkos priemonių organizavimo, registruoti įmonės duomenis ir veiklos tendencijas, vykdyti galimų kandidatų atranką bei administravimą, atlikti kitas funkcijas. Daugiau informacijos apie portalą – www.ldb.lt

Projektas įgyvendintas Ekonomikos augimo veiksmų programos 3  prioriteto „Informacinė visuomenė visiems", kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, lėšomis.

Šaltinis: ivpk.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Universiteto diplomas plačiai atveria duris, tačiau darbo vietos negarantuoja

Lietuvos darbo biržos duomenimis, darbą susirado ne visi pernai aukštąjį išsilavinimą įgiję jaunuoliai. Darbo rinkoje sunkiausiai sekasi Dailės akademijos absolventams, geriausiai – baigusiems Mykolo Romerio universitetą. skaityti »

Verslo priežiūros institucijų interneto svetainėse – aiški informacija verslui

Trečiadienį Vyriausybė patvirtino tvarką, kaip ir kur interneto svetainėse turi būti skelbiama ūkio subjektams aktuali informacija. skaityti »

„Google+“ lapkritį sulaukė 66,7 mln. lankytojų

Lapkritį unikalių socialinio tinklo „Google+“ lankytojų skaičius siekė 66,7 mln. Palyginti su spaliu, jis padidėjo dviem milijonais. skaityti »

„Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių Vidurio ir Rytų Europoje

Pirmaujančios Vidurio ir Rytų Europos šalių interneto grupinių pirkimų sistemos „Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių regione. skaityti »

Didžiosios metų šventės – internetinių parduotuvių populiarėjimo metas

Artėjant didžiosioms metų šventėms, vis daugiau žmonių dovanų ieško ne tik prekybos centruose, bet ir internete. skaityti »

Naujienų juostoje „Facebook“ tinkle atsiras reklamos

2012 metų pradžioje „Facebook“ tinkle, naujienų juostoje, pasirodys reklamos blokai. skaityti »

Prekių ženklų puslapiuose „Facebook“ naudotojai galės palikti asmeninį pranešimą

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ pristatė naują funkciją, leidžiančią naudotojams nusiųsti pranešimą į prekių ženklų puslapius socialiniuose tinkluose. skaityti »

„YouTube“ per metus sulaukė trilijono peržiūrų

Kompanija „Google“ paskelbė 2011 metų „YouTube“ peržiūrų statistiką. skaityti »

„YouTube“ sukūrė kanalą mokiniams ir studentams

„YouTube“ interneto svetainėje atsirado kanalas „YouTube For Schools“, kuriame surinkta vaizdinė medžiaga mokykloms ir universitetams. skaityti »

Amerikiečių prieššventinės išlaidos pagerino rekordą

Jungtinių Amerikos Valstijų gyventojų prieššventinės išlaidos internete lapkričio 1–gruodžio 16 dienomis siekė 30,9 mlrd. dolerių ir pagerino šalies rekordą. skaityti »

„Google“ paskelbė populiariausias 2011 m. paieškos frazes

Kiekvienais metais kompanija „Google“ skelbia populiariausias užklausas, kurias vartotojai vedė į jų paieškos sistemą. Naujausias dešimtukas atskleidė, jog 2011–aisiais net trys užklausos buvo susijusios su „Apple“: miręs „Apple“ įkūrėjas Styvas Džobsas, „iPhone 5“ ir „iPad 2“. skaityti »