„50 pilkų atspalvių“ – populiariausia el. knyga Lietuvoje

Publikuota: 2013 m. vasario 19 d. antradienis

Erotinis E L James romanas „50 pilkų atspalvių“ elektroniniu formatu per dvi savaites nuo pardavimo pradžios tapo perkamiausia el. knyga Lietuvoje. Knygos pardavimas šiuo periodu sudarė beveik 40 proc. visų didmenos el. knygų pardavimų. Antroje populiariausių el. knygų vietoje atsidūrė H. Lerner patarimų moterims knyga „Pykčio šokis“, trečioje – Sovietų Sąjungos žlugimo istoriją atskleidžiantys „Slapti Gorbačiovo archyvai“. Šiuos duomenis pateikia el. knygų platinimo platformą praėjusių metų pabaigoje pristačiusi bendrovė „Alma littera sprendimai“.

Pasak „Alma littera sprendimai“ el. knygų projekto vadovo Tomo Matuzevičiaus, apie aistringus vyro ir moters santykius, pagardintus šokiruojančiomis intymiomis scenomis, pasakojančio romano „50 pilkų atspalvių“ el. versija sulaukė nepaprastai didelio susidomėjimo visame pasaulyje, o Lietuva netapo išimtimi.

„Šis romanas pernai tapo perkamiausia elektronine knyga Amerikoje. El. knygos populiarumą galima paaiškinti jos turiniu – erotinį romaną daliai skaitytojų drąsiau skaityti skaityklėje ar planšetiniame kompiuteryje negu rinktis popierinę knygą, kuri leidžia aplinkiniams pamatyti, koks kūrinys skaitomas“, – teigia T. Matuzevičius.

Anot jo, remiantis dabartiniais knygos pardavimo duomenimis, galima prognozuoti, kad romanas pateks ir į populiariausių šių metų el. knygų sąrašą Lietuvoje.

Gerokai atsilikusi nuo pardavimo rekordus pasiekusio erotinio romano, antroje populiariausių lietuviškų el. knygų vietoje atsidūrė psichoterapeutės ir bendravimo specialistės H. Lerner knyga „Pykčio šokis“, kurioje autorė dalijasi patarimais moterims apie asmeninius santykius. Trečioje vietoje liko knyga „Slapti Gorbačiovo archyvai“, kurioje paviešinta dalis istoriko, rašytojo ir disidento Pavelo Stroilovo slapta surinktų su Lietuva susijusių dokumentų, apimančių 1989–1991 metus.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Tarp populiariausių e. knygų – pusė lietuvių autorių kūrinių

Į populiariausių kovo mėnesio e. knygų dešimtuką pateko penkių lietuvių autorių – A. Tapino, J. Žilinsko, A. Čekuolio, I. Buivydaitės ir S. Parulskio – knygos. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Italijoje duris atvers vaizdo žaidimų muziejus

Visai netrukus Romoje duris atvers vaizdo žaidimų muziejus (angl. VideoGameMuseum, ViGaMus). skaityti »

Robotai varžosi savo „olimpinėse“ žaidynėse

Nors Londonas ir šeimininkavo šių metų vasaros olimpinėse žaidynėse, Bristolis yra ta vieta, kurioje turėtum dabar būti, jei esi sportiškas robotukas. skaityti »

Ko socialiniai žaidimai gali išmokyti senuosius žaidimų kūrėjus?

Šią savaitę sukanka lygiai 40 metų nuo to, kai pasaulį išvydo pirmasis kompiuterinis žaidimas „Odyssey”. Televizijos kompanija „Magnafox” sukūrė jį remdamasi patentuota kariuomenės saugumo technologija. skaityti »

Buvusi „Motorola“ darbuotoja nuteista už informacijos nutekinimą

Buvusi „Motorola“ programuotoja Hanjuan Jin, perdavusi konfidencialią informaciją kinų bendrovei, JAV nuteista ketverių metų laisvės atėmimo bausme. skaityti »

Medicinos ateitis – genomika

Genomika padeda išspręsti daugybę medicinos problemų, kurios iki šiol buvo laikomos neišsprendžiamomis ar mažų mažiausiai sudėtingomis. skaityti »

„Google“ užpatentavo „išmaniąsias" pirštines

„Google“ įregistravo specialią pirštinę, turinčią gausybę integruotos elektronikos, įskaitant vaizdo kameras ties pirštų galiukais, kompasą, giroskopus, akselerometrus ir kitokius judesio detektorius. skaityti »

Žaisk ir daryk gera su „Gramble“

Pramogauti ir tuo pačiu metu daryti gera per labdaringas organizacijas tapo nauja socialinės žaidimų platformos „Gramble” tendencija. „Gramble” nauja socialinių žaidimų koncepcija jungia linksminimąsi su gerais tikslais, tokiu būdu vartotojai įtraukiami į globalią aukojimo sistemą. Naujasis socialinis žaidimų projektas šį rudenį startuos Hagoje, Nyderlanduose. skaityti »

Sukurta nanomagnetų technologija vėžio ląstelėms kraujyje tirti

Tarptautinės technologijų ir inovacijų bendrovės „Siemens“ mokslininkams pavyko atlikti kraujo ląstelių tyrimą pasitelktus magnetinio skaitymo technologiją, naudojamą kompiuterių kietuosiuose diskuose. Tam jie sukūrė magnetinį kraujo tėkmės citometrijos prototipą, kuris gali aptikti vėžio ląsteles kraujyje. Ši technologija buvo sukurta remiantis GMR (angl. giant magnetoresistance) efektu, kurio atradėjas 2007 m. buvo apdovanotas Nobelio premija fizikos srityje. skaityti »

Oksfordo universiteto spaustuvė žaidimais pavertė klasikines noveles

Oksfordo universiteto spaustuvė paskelbė sudariusi partnerystę su žaidimų vystymo kompanija „Secret Builders”, siekiant patobulinti spaustuvės iniciatyvą „50 Great Reads Before 15“ (angl. 50 didžių skaitinių iki 15 metų). Ši partnerystė rūpinsis naujos kompiuterinių ir mobiliųjų žaidimų, transformuosiančių klasikines anglų noveles, kaip „Alisa stebuklų šalyje”, „Makbetas” į interaktyvią vaikų ir paauglių iki 15 metų mokymo sistemą, kūrimu. skaityti »

Lingvistai: lietuvių kalba kilusi iš Turkijos

Naujosios Zelandijos mokslininkai paskelbė, kad indoeuropiečių kalbų šeima (įskaitant anglų, prancūzų, vokiečių, indų, taip pat ir lietuvių kalbą) susiformavo prieš maždaug 9,5 tūkst. metų Vakarų Azijoje – teritorijose, kurios dabar priklauso Turkijai. skaityti »