78 metų japono aistra – pirmojo asmens šaudyklės

Publikuota: 2008 m. lapkričio 28 d. penktadienis

„Lenovo“ nešiojamasis kompiuteris „ThinkPad X300“
Šiandien žaidimų pasaulyje yra susiformavę du stereotipai: japonai nemėgsta „FPS“ stiliaus žaidimų ir pagyvenę žmonės žaidžia tik su „Wii“ (jeigu išvis žaidžia). 78 metų Akira Kitajima – didelė išimtis, nes didžiausia jo aistra – šaudyklės.

Tik sulaukęs 65 metų jis nusipirko savo pirmąją šaudyklę – „Doom II“. Jam prireikė daugybės mėnesių, kad įveiktu žaidimą, o didžiausia problema jam buvo ugnies kamuoliai, kurių išvengti nebuvo lengva. Nuo to laiko Akira, žinomas slapyvardžiu aki_tan, įsijautė į šaudykles.

„Aš nežaidžiu daugelio žaidėjų režime, nebandau „co-op“. Aš noriu mėgautis pačiu žaidimu, kuris sugebėjo mane įtraukti“, – teigia jis. „Tuo metu kai nežaidžiu, mėgstu rašyti žaidimų perėjimus ir galima sakyti, tai dar vienas būdas mėgautis žaidimu“.

Jis netgi turi tinklalapį, kuriame talpina šaudyklių perėjimus. Šiandien ten galime jų rasti tikrai nemažai: nuo „Crysis“ iki „Doom“. Akiros draugai ir šeima teigia esantys laimingi, kad jų senelis rado užsiėmimą, kuris jam labai patinka ir svarbiausia – neleidžia pasenti.

Tiesa, nepaisant savo aistros, pats Akira nemano, kad šaudyklės galėtų kada nors išpopuliarėti jo šalyje. „Manau, kad Japonijoje yra tam tikra emocinė tuštuma, kuri ir sulaiko japonus nuo šaudyklių“.

Bet pačio Akiros tai pernelyg nejaudina: jis ir toliau žaidžia, bei atnaujina savo tinklalapį. Tik va yra vienas dalykas: „Aš vis spėlioju, ar pasirodys kada nors japoniška „Far Cry 2“ žaidimo versija...?“, – užbaigė jis.

Šaltinis: Technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »