CeBit 2012: Trimatė animacija - visiems

Publikuota: 2012 m. kovo 9 d. penktadienis

Trimačiai filmai, kaip „Žaislų istorija“ ar „Transformeriai“, buvo kuriami, naudojant ne tik ypač galingus kompiuterius, bet ir skiriant labai daug specialistų, kuriančių filmo objektus ir ir priverčiančių juos judėti, darbo laiko. Tačiau dabar Makso Planko informatikos instituto darbuotojai paskelbė sukūrę programinę įrangą, kuri leis daug paprasčiau ir greičiau kurti tokius filmus. Ši programa demonstuojama CeBit 2012 parodoje, vykstančioje kovo 6–10 dienomis.

Makso Planko mokslininkai pirmieji pasaulyje sukūrė du naujus metodus, ne tik gerokai sutrumpinančius šių dviejų pagrindinių trimatės animacijos etapų - pačių objektų ir jų judėjimo kūrimo procesą, bet ir žymiai juos supaprastinančius. Ši programinė įranga gali panaudoti jau sukurtus trimačius objektus iš „Google Warehouse“, „Dosch Design“ ar „Turbosquid“ duomenų bazių, iš kurių nemokamai arba už nedidelį mokestį galima juos atsisiųsti bei pakeisti pagal savo poreikius.

O tuomet į darbą įsitraukia programos algoritmas – jis išskaido objektus į sudėtines dalis, tačiau prisimena, kaip jos buvo sujungtos. O vartotojas gali pasirinkti dviejų skirtingų objektų dalis ir iš jų „sumeistrauti“ naują trimatį objektą, o po to - jo „skeletui“ nurodyti sąnarių vietas ir galimus judesius, ir taip sukurti sklandžią animaciją. Makso Planko informatikos instituto tyrėjų teigimu, šia programa galės naudotis ir visai nepatyrę vartotojai.

Šaltinis: mokslasplius.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Hanoveryje baigėsi „CeBIT 2012“

Kovo 6–10 dienomis Hanoveryje (Vokietijoje) vyko vienas didžiausių IT bei skaitmeninės ir telekomunikacijų pramonės renginys „CeBIT 2012“, po vienu stogu subūręs rimčiausius šios srities verslininkus iš viso pasaulio. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

2000 m. pasirodė „Windows Me”

„Windows Millennium Edition“ arba „Windows Me“ yra hibridinė 16/32 bitų grafinė operacinė sistema, kurią 2000 m. rugsėjo 14 d. išleido „Microsoft“ kompanija. Originalus versijos kodinis pavadinimas buvo „Millennium“ (pagal anglišką žodį Millenium reiškiantį tūkstantmetį). skaityti »

Švenčiama Programuotojų diena

Programuotojų diena švenčiama 256-ąją metų dieną. skaityti »

Аnglija gali į apyvartą išleisti plastikinius pinigus

Anglijos bankas svarsto galimybę į apyvartą išleisti plastikinius banknotus, kurie pakeistų dabar egzistuojančius popierinius pinigus. skaityti »

„Sharp“ pradeda prekybą kalbančiais šaldytuvais

Buitinė technika su prieiga prie interneto – įprastas japonams dalykas. Vis dėlto pažanga nestovi vietoje ir gamintojai nuolat pasiūlo įspūdingų naujovių. skaityti »

12 keisčiausių vaizdų „Google Earth“

Sala vaiduoklė pietinėje Ramiojo vandenyno dalyje; ežero saloje – ežeras su sala, kurioje tyvuliuoja ežeras; Žemės bučinys ir didžiausias žodis Žemėje. Visa tai – įdomiausi programos „Google Earth“ lopinėliai. skaityti »

1998 m. įkurta kompanija „Google“

1998 m. rugsėjo 7 d. buvo įkurta korporacija „Google“. skaityti »

Britai pademonstravo ploniausią pasaulyje klaviatūrą

Didžiosios Britanijos mokslininkai pristatė savo naują kūrinį – unikalią belaidę klaviatūrą. skaityti »

10 įdomių faktų apie „Microsoft“

Kompaniją „Microsoft“ žino visi, tačiau yra keletas faktų, apie kuriuos galbūt žino ne visi. skaityti »

„Skype“ naudotojams – 3D skambučiai

Vaizdo skambučių tarnybų yra daug, tačiau viena populiariausiųjų iki šiol išlieka „Skype“. skaityti »

Žaidimizacija gali skatinti donorystę

Šiuo metu žaidimizuojamos įvairiausios gyvenimo sritys – mokslas, verslas, menas ir pan. Kokių dar yra sričių, kurias būtų galima žaidimizuoti? Andrew Tipp, vienas žinomiausių skaitmeninės leidybos redaktorių (blogerių), apžvelgia kaip būtų galima panaudoti žaidimizaciją, siekiant paskatinti kraujo donorystę. skaityti »