„Cosmopolitan“ ir „Marie Claire“ pristatė savo kanalą „YouTube“

Publikuota: 2012 m. balandžio 16 d. pirmadienis

Penki korporacijos „Hearst“ moterų žurnalai – „Cosmopolitan“, „Marie Claire“, „Harper’s Bazaar“, „Seventeen“ ir „Real Beauty“ – „YouTube“ pristatė savo kanalą „Hello Style“.

Balandžio 12 d. pasirodė internetinio kanalo anonsas, o jis oficialiai paleistas balandžio 15 dieną. „Hello Style“ bus rodomi filmukai, susiję su spausdintais žurnalų tekstais ir juos papildantys. Pavyzdžiui, jau pasirodė kelios „Marie Claire“ straipsnio „Stambi mergina lieknuolių pasaulyje“ vaizdo versija, anonsuotas filmukas „Seksas ar purvas“ pagal „Cosmopolitan“ temą.

Mažėjant pajamų iš spausdintos reklamos tikimasi kanalu pritraukti daugiau reklaminių lėšų, praneša „AdWeek“ cituodama „Hearst“ vadovybę. „YouTube“ vadovybė „Hearst“ skyrė 10 mln. dolerių kanalui plėtoti. Iš viso „YouTube“ medijų kompanijoms savo kanalams kurti ir plėtoti skyrė 100 mln. dolerių. Be to, „YouTube“ taip pat siekia atkreipti reklamdavių dėmesį.

Gegužės 1-ąją „Hearst“ paleis dar vieną „YouTube“ kanalą – žurnalo „Car and Driver“ („Automobilis ir vairuotojas“). Jame planuojama rodyti realybės šou stiliaus filmukus – gatvės lenktynininkų rungtynes ir kitus automėgėjų siužetus.

Amerikiečių spaudos korporacijai „Hearst“, be minėtų žurnalų, priklauso dešimtys laikraščių, tarp jų – „Houston Chronicle“ ir „San Francisco Chronicle“, kelios televizijos kompanijos, tarp jų – „Hearst Television Inc.“, interneto svetainės.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Nacionalinis Ukrainos bankas išleido šventinę monetą

Nacionalinis Ukrainos bankas išleido šventinę 5 grivnų monetą su šv. Mikalojaus atvaizdu. skaityti »

Ką per Kalėdas daugiausia perka Lietuvos gyventojai?

Lietuvoje kalėdiniu laikotarpiu prekybos tinklų pardavimai išauga maždaug penktadaliu, o pirkėjai gruodį užplūsta didžiausius prekybos centrus. skaityti »

Sukurtas išmanusis žiedas su daiktų interneto technologija

Kompanija „On Track Innovations Ltd.“ pristatė naują įrenginį – žiedą su įdiegta daiktų interneto technologija. skaityti »

„Panasonic“ sukūrė išmanųjį parduotuvės krepšelį

„Panasonic“ pristatė išmanųjį parduotuvės krepšelį, kuris gali atstoti kasininką ir kasos aparatą. skaityti »

Tingi klotis lovą? Tegu pasikloja pati!

Jungtinių Amerikos Valstijų išradėjai sugalvojo prietaisą „Smartduvet“, kuris paverčia antklodę išmaniąja. skaityti »

Gandų patikimumą tikrins dirbtinis intelektas

„Reuters“ tyrimai rodo, kad 20 proc. naujienų visų pirma papuola į socialinius tinklus, o iš ten jau plinta į naujienų portalus. Dėl šios priežasties žinių portaluose neretai skelbiamos melagingos žinios. skaityti »

Pasaulinį inovatyvių idėjų konkursą laimėjo studentas iš Estijos

Paskelbtas visame pasaulyje vykusio tarptautinio idėjų inovatyviems namams konkurso „Electrolux Ideas Lab“ nugalėtojas – juo tapo idėjos autorius, produkto dizaino studentas Hannes Lung iš Estijos. skaityti »

„Galeries Lafayette“ prekybos centre apsigyveno šiaurės meškos

Prancūziškas prekybos tinklas „Galeries Lafayette“ vilioja pirkėjus papildytosios realybės vaizdais. skaityti »

„Intel“ pademonstravo 500 skraidyklių šviesos šou

Panaudodama 500 bepiločių skraidyklių su šviesos diodais bendrovė „Intel“ pristatė įspūdingą šviesos šou, kuris buvo įtrauktas į Gineso rekordų knygą. skaityti »

5 inovacijos, į kurias verta atkreipti dėmesį

Didieji technologijų gamintojai deda daug pastangų, siekdami naujais ir išmaniais sprendimais pagerinti žmonių gyvenimą. skaityti »