Didžiausia pasaulyje LIKE skulptūra vasaros pabaigoje iškils Druskininkuose

Publikuota: 2013 m. gruodžio 18 d. trečiadienis

Lietuva 2014 m. vasaros pabaigoje turės dar vieną unikalų turizmo objektą – didžiausią pasaulyje LIKE skulptūrą, skirtą socialiniams tinklams. Tris mėnesius keturi Lietuvos miestai – Vilnius, Kaunas, Druskininkai ir Palanga – varžėsi dėl mėgstamiausio miesto titulo ir galimybės pastatyti šią skulptūrą. Mėgstamiausią miestą rinko patys socialinių tinklų vartotojai, naudojęsi specialiai kampanijai „Like‘able Lithuania“ sukurta aplikacija. Gruodžio 17 d. paaiškėjo „Miestų varžytuvių“ nugalėtojas – Druskininkai. Šis miestas gavo beveik 8 tūkst. balsų ir kone dvigubai aplenkė artimiausią konkurentą – Kauną, surinkusį per 4 tūkst balsų. Trečioje vietoje liko Vilnius, ketvirtoje – Palanga.

Gruodžio 17 d. Pasaulinio Gintaro Kelio atidarymo ceremonijos metu Druskininkų merui buvo įteikta simbolinė LIKE skulptūros kapsulė. Ją įteikė Mikalojaus Konstantinio Čiurlionio, vaikystę praleidusio Druskininkuose, proanūkis, prof. Rokas Zubovas. Pristatydamas „Miestų varžytuvių“ nugalėtoją, jis sakė: „Kas bebūtum, Druskininkai negali nepatikti. Čia atvykus kartais gali pasijusti, lyg būtum kitame laike. Ir tas laikas jokiu būdu nėra vien praeitis. Manau, Druskininkuose tvyrantis ypatingas grožio ir ramybės jausmas yra būtent tai, ko reikia ir mūsų ateičiai.“

Atsiimdamas apdovanojimą Druskininkų meras, Ričardas Malinauskas, šmaikštavo: „Man labai patinka, kad jums patinka Druskininkai. Šis žaismingas projektas tik patvirtino, jog plėtodami miesto viziją einame teisingu keliu. Druskininkus matome ir kuriame kaip novatorišką, modernų kurortą, patrauklų ir mums patiems, ir svečiams iš užsienio.“

Vartotojai, dalyvaudami „Miestų varžytuvėse“ galėjo palaikyti savo mėgiamą miestą ne tik balsuodami, bet ir keldami nuotraukas, jomis dalindamiesi, palikdami atsiliepimą, kviesdami draugus balsuoti už savo miestą. „Miestų varžytuvių“ metu balsavusių žmonių dėka į Lietuvą buvo galima pažvelgti kitaip: buvo galima nevaržomai galėjo dalintis mėgiamais dalykais ar vietomis Lietuvoje. Tai leido išvysti Lietuvą visai kitu, dar neregėtu kampu – taip, kaip ją mato Lietuvos gyventojai ir svečiai.

„Miestų varžytuvės“ vyko Lietuvos komunikacijos socialiniuose tinkluose kampanijos „Like‘able Lithuania“ kontekste. Ši kampanija – tai unikalus projektas, jungiantis penkis socialinius tinklus: „Facebook“, „Google+“, „Vkontakte“, „Twitter“ ir „YouTube“.  Čia kasdien pristatomos įdomios Lietuvos vietos, faktai, populiarūs ir dar negirdėti lietuviški verslai, aktyvaus laisvalaikio praleidimo galimybės, netikėti atradimai – tuo, ką kiekvienas gali mėgti Lietuvoje. Be to, visi socialinių tinklų vartotojai, prisijungę prie kampanijos, tampa didžiausios pasaulyje skulptūros LIKE, iškilsiančios Druskininkuose, dalininkais.

Nors „Miestų varžytuvės“ jau pasibaigė, „Likeable Lithuania“ projektas tik įsibėgėja – iki vasaros pabaigos, kai bus pastatyta LIKE skulptūra, siekiama surinkti surinkti 1 000 000 interakcijų iš vartotojų socialiniuose tinkluose. Šiuo metu jau surinkta daugiau nei 244 tūkst. tokių interakcijų, populiariausiame socialiniame tinkle Facebook yra daugiau nei 22 tūkst. „Like‘able Lithuania“ sekėjų. Kasdien pristatomi vis nauji faktai apie Lietuvą, kuriami filmukai, aplikacijos, kviečiančios apsilankyti Lietuvoje. Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos direktorė dr. Raimonda Balnienė teigia: „Iki trokštamo milijono dar reikia padirbėti, bet tikime, kad jį tikrai surinksime iki vasaros pabaigos. Nuolat stebime socialinių tinklų erdvę,  stengiamės kuo labiau įtraukti tikslines auditortijas, atitinkamai tobuliname projektą ir džiaugiamės matydami vis augantį vartotojų aktyvumą ir susidomėjimą projektu. Lietuva gali pasigirti daugybe įdomybių, o „Like‘able Lithuania“ projektas leidžia jas pristatyti kitaip nei esame įpratę, interneto kartai suprantama kalba. “

Šaltinis: prane
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Lietuviško palydovo Lituanica SAT-1 startas į kosmosą

Lietuvos gyventojai šį trečiadienį taps istorinio įvykio liudininkais. Sausio 8-osios vakarą į kosmosą pakils lietuviškas palydovas. skaityti »

„Samsung“ pristatė naujus išmaniuosius fotoaparatus

Tarptautinėje parodoje „CES 2014“ „Samsung Electronics“ pristatė septynis naujus išmaniųjų fotokamerų modelius: „Galaxy Camera 2“, NX 30, WB350F, WB35F, WB50F, WB1100F ir WB2200F. skaityti »

Kamera „LEGRIA mini X“ – kūrybingam filmavimui su aukštos kokybės garsu

„Canon“ pristatė „LEGRIA mini X“ – vaizdo kamerą, užtikrinančią profesionalios įrangos garsą ir jį atitinkantį HD raiškos vaizdą. skaityti »

„Phillips“ sukūrė 23 metus šviečiančią plokščiąją elektros lemputę

Netrukus gali ateiti laikai, kai pamiršime, kaip reikia pakeisti perdegusią elektros lemputę. Nes tai teks daryti ne dažniau nei kas 23 metus arba tik 4 kartus per 100 metų. skaityti »

Kosminiam turizmui – „Lynx Mark“ lėktuvai

Nyderlandų bendrovės SXC suborbitinis lėktuvas „Lynx Mark“ pradės komercinius skrydžius į stratosferą. skaityti »

Saugiausi 2014 metų automobiliai

JAV veikianti organizacija IIHS (angl. Insurance Institute for Highway Safety) paskelbė JAV rinkoje pristatomų saugiausių 2014 metų automobilių modelius. skaityti »

Atidaryta pirmoji 3D darbų paroda

Roterdamo paveikslų galerijoje atidaryta pirmoji 30-mečio dailininko Ramono Briuino (Ramon Bruin) paroda. skaityti »

Kuo aguonos sėkla panaši į Mėnulį?

Nuo seno lietuviai aguonų sėklas plačiai vartoja kulinarijoje – įvairių kepinių įdarui, kūčiukams bei aguonų pienui. Nors vos milimetro skersmens aguonos sėkla plika akimi atrodo apvali, bet ar kada susimąstėte, kokia ji per mikroskopą? skaityti »

Moterys dukart dažniau nei vyrai Kalėdoms pageidauja planšetinio kompiuterio ar telefono

Lietuviai po Kalėdų eglute labiausiai norėtų rasti naują nešiojamąjį kompiuterį arba išmanųjį telefoną, tačiau šių dovanų paieška jiems kartu kelia tokį pat stresą, kaip ir tinkamų papuošalų ar laikrodžių suradimas, rodo „Microsoft“ sekėjų „Facebook“ tinkle apklausos rezultatai. skaityti »

Didžiausia pasaulyje LIKE skulptūra vasaros pabaigoje iškils Druskininkuose

Lietuva 2014 m. vasaros pabaigoje turės dar vieną unikalų turizmo objektą – didžiausią pasaulyje LIKE skulptūrą, skirtą socialiniams tinklams. skaityti »