Didžiausia pasaulyje LIKE skulptūra vasaros pabaigoje iškils Druskininkuose

Publikuota: 2013 m. gruodžio 18 d. trečiadienis

Lietuva 2014 m. vasaros pabaigoje turės dar vieną unikalų turizmo objektą – didžiausią pasaulyje LIKE skulptūrą, skirtą socialiniams tinklams. Tris mėnesius keturi Lietuvos miestai – Vilnius, Kaunas, Druskininkai ir Palanga – varžėsi dėl mėgstamiausio miesto titulo ir galimybės pastatyti šią skulptūrą. Mėgstamiausią miestą rinko patys socialinių tinklų vartotojai, naudojęsi specialiai kampanijai „Like‘able Lithuania“ sukurta aplikacija. Gruodžio 17 d. paaiškėjo „Miestų varžytuvių“ nugalėtojas – Druskininkai. Šis miestas gavo beveik 8 tūkst. balsų ir kone dvigubai aplenkė artimiausią konkurentą – Kauną, surinkusį per 4 tūkst balsų. Trečioje vietoje liko Vilnius, ketvirtoje – Palanga.

Gruodžio 17 d. Pasaulinio Gintaro Kelio atidarymo ceremonijos metu Druskininkų merui buvo įteikta simbolinė LIKE skulptūros kapsulė. Ją įteikė Mikalojaus Konstantinio Čiurlionio, vaikystę praleidusio Druskininkuose, proanūkis, prof. Rokas Zubovas. Pristatydamas „Miestų varžytuvių“ nugalėtoją, jis sakė: „Kas bebūtum, Druskininkai negali nepatikti. Čia atvykus kartais gali pasijusti, lyg būtum kitame laike. Ir tas laikas jokiu būdu nėra vien praeitis. Manau, Druskininkuose tvyrantis ypatingas grožio ir ramybės jausmas yra būtent tai, ko reikia ir mūsų ateičiai.“

Atsiimdamas apdovanojimą Druskininkų meras, Ričardas Malinauskas, šmaikštavo: „Man labai patinka, kad jums patinka Druskininkai. Šis žaismingas projektas tik patvirtino, jog plėtodami miesto viziją einame teisingu keliu. Druskininkus matome ir kuriame kaip novatorišką, modernų kurortą, patrauklų ir mums patiems, ir svečiams iš užsienio.“

Vartotojai, dalyvaudami „Miestų varžytuvėse“ galėjo palaikyti savo mėgiamą miestą ne tik balsuodami, bet ir keldami nuotraukas, jomis dalindamiesi, palikdami atsiliepimą, kviesdami draugus balsuoti už savo miestą. „Miestų varžytuvių“ metu balsavusių žmonių dėka į Lietuvą buvo galima pažvelgti kitaip: buvo galima nevaržomai galėjo dalintis mėgiamais dalykais ar vietomis Lietuvoje. Tai leido išvysti Lietuvą visai kitu, dar neregėtu kampu – taip, kaip ją mato Lietuvos gyventojai ir svečiai.

„Miestų varžytuvės“ vyko Lietuvos komunikacijos socialiniuose tinkluose kampanijos „Like‘able Lithuania“ kontekste. Ši kampanija – tai unikalus projektas, jungiantis penkis socialinius tinklus: „Facebook“, „Google+“, „Vkontakte“, „Twitter“ ir „YouTube“.  Čia kasdien pristatomos įdomios Lietuvos vietos, faktai, populiarūs ir dar negirdėti lietuviški verslai, aktyvaus laisvalaikio praleidimo galimybės, netikėti atradimai – tuo, ką kiekvienas gali mėgti Lietuvoje. Be to, visi socialinių tinklų vartotojai, prisijungę prie kampanijos, tampa didžiausios pasaulyje skulptūros LIKE, iškilsiančios Druskininkuose, dalininkais.

Nors „Miestų varžytuvės“ jau pasibaigė, „Likeable Lithuania“ projektas tik įsibėgėja – iki vasaros pabaigos, kai bus pastatyta LIKE skulptūra, siekiama surinkti surinkti 1 000 000 interakcijų iš vartotojų socialiniuose tinkluose. Šiuo metu jau surinkta daugiau nei 244 tūkst. tokių interakcijų, populiariausiame socialiniame tinkle Facebook yra daugiau nei 22 tūkst. „Like‘able Lithuania“ sekėjų. Kasdien pristatomi vis nauji faktai apie Lietuvą, kuriami filmukai, aplikacijos, kviečiančios apsilankyti Lietuvoje. Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos direktorė dr. Raimonda Balnienė teigia: „Iki trokštamo milijono dar reikia padirbėti, bet tikime, kad jį tikrai surinksime iki vasaros pabaigos. Nuolat stebime socialinių tinklų erdvę,  stengiamės kuo labiau įtraukti tikslines auditortijas, atitinkamai tobuliname projektą ir džiaugiamės matydami vis augantį vartotojų aktyvumą ir susidomėjimą projektu. Lietuva gali pasigirti daugybe įdomybių, o „Like‘able Lithuania“ projektas leidžia jas pristatyti kitaip nei esame įpratę, interneto kartai suprantama kalba. “

Šaltinis: prane
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

„Spotify“ pristatė galimybę nemokamai klausytis muzikos ir telefone

Muzikos transliavimo internetu paslauga „Spotify“ šią savaitę pristatė galimybę nemokamai klausytis muzikos mobiliuosiuose įrenginiuose, skelbia MacRumors.com. skaityti »

Išmanieji telefonai – tarp geidžiamiausių kalėdinių dovanų

Beveik trečdalis europiečių Kalėdų rytą dovanų norėtų gauti išmanųjį telefoną. Įvairiose Europos šalyse atlikti tyrimai parodė, kad išmanieji nesitraukia iš geidžiamiausių dovanų dešimtuko. skaityti »

Vienos populiariausių kalėdinių dovanų – telefonas arba planšetinis kompiuteris

Daugeliui žmonių naujas telefonas ar planšetinis kompiuteris – viena labiausiai laukiamų Kalėdinių dovanų. Rinkos tyrimų duomenimis šiemet apie 30 tūkst. gyventojų nudžiugs po Kalėdų eglute radę naują įrenginį, o šioms dovanoms bus išleista ne mažiau nei 23 milijonai litų. skaityti »

1621 m. kosminiams stebėjimams panaudotas teleskopas

1621 m. gruodžio 3 d. pirmą kartą istorijoje italų astronomas Galilėjas Galilėjus panaudojo teleskopą kosminiams tyrimams. skaityti »

„Instagram“ savo aplikacijoje gali pristatyti susirašinėjimo funkciją

Populiari nuotraukų ir vaizdo įrašų dalijimosi aplikacija „Instagram“ gali sulaukti susirašinėjimo funkcijos palaikymo, skelbia „GigaOm“. skaityti »

Naujas „Apple“ patentas leis fokusuoti nuotraukas po fotografavimo

Kompanija „Apple“ antradienį JAV patentų biurui pateikė prašymą užregistruoti patentą, kuris apibrėžia nuotraukose esančio vaizdo fokusavimo po fotografavimo funkciją. Kitaip tariant, vartotojas pirmiausia galėtų nufotografuoti norimą vaizdą, o tik paskui pasirinkti, kokį objektą išryškinti. skaityti »

Žaidimas „Grand Theft Auto: San Andreas“ atkeliaus į „iOS“ įrenginius

Prieš beveik dešimtmetį daugelio širdis pavergęs legendinis žaidimas „Grand Theft Auto: San Andreas“ kitą mėnesį bus prieinamas ir „iOS“ vartotojams, praneša žaidimo kūrėja kompanija „Rockstar“. skaityti »

„Huawei“ pasirašė partnerystės sutartį su Ispanijos profesionalų futbolo lyga

Informacinių ir ryšio technologinių sprendimų tiekėja „Huawei“ pasirašė partnerystės sutartį su „Liga De Fútbol Profesional“ (LFP, Ispanija). 2013-2014 m. sezono metu „Huawei“ bus LFP technologijų partnerė ir visame pasaulyje inicijuos rinkodaros veiksmų kampaniją, didinsiančią futbolo lygos žinomumą. skaityti »

NASA pripažino KTU atliktus palydovo bandymus

KTU Technologinių sistemų diagnostikos instituto Mašinų vibracijų ir akustinių triukšmų lygio bandymų akredituotoje laboratorijoje atliktų palydovo „Litsat–1“ mechaninių bandymų protokolai buvo pateikti NASA. skaityti »

„Nokia“ šią savaitę pristatė naują muzikos programėlę

Kompanija „Nokia“ pristatė naują personalizuotą muzikos programėlę „Nokia MixRadio“ skirtą „Windows Phone“ platformai. skaityti »