Didžiausia pasaulyje LIKE skulptūra vasaros pabaigoje iškils Druskininkuose

Publikuota: 2013 m. gruodžio 18 d. trečiadienis

Lietuva 2014 m. vasaros pabaigoje turės dar vieną unikalų turizmo objektą – didžiausią pasaulyje LIKE skulptūrą, skirtą socialiniams tinklams. Tris mėnesius keturi Lietuvos miestai – Vilnius, Kaunas, Druskininkai ir Palanga – varžėsi dėl mėgstamiausio miesto titulo ir galimybės pastatyti šią skulptūrą. Mėgstamiausią miestą rinko patys socialinių tinklų vartotojai, naudojęsi specialiai kampanijai „Like‘able Lithuania“ sukurta aplikacija. Gruodžio 17 d. paaiškėjo „Miestų varžytuvių“ nugalėtojas – Druskininkai. Šis miestas gavo beveik 8 tūkst. balsų ir kone dvigubai aplenkė artimiausią konkurentą – Kauną, surinkusį per 4 tūkst balsų. Trečioje vietoje liko Vilnius, ketvirtoje – Palanga.

Gruodžio 17 d. Pasaulinio Gintaro Kelio atidarymo ceremonijos metu Druskininkų merui buvo įteikta simbolinė LIKE skulptūros kapsulė. Ją įteikė Mikalojaus Konstantinio Čiurlionio, vaikystę praleidusio Druskininkuose, proanūkis, prof. Rokas Zubovas. Pristatydamas „Miestų varžytuvių“ nugalėtoją, jis sakė: „Kas bebūtum, Druskininkai negali nepatikti. Čia atvykus kartais gali pasijusti, lyg būtum kitame laike. Ir tas laikas jokiu būdu nėra vien praeitis. Manau, Druskininkuose tvyrantis ypatingas grožio ir ramybės jausmas yra būtent tai, ko reikia ir mūsų ateičiai.“

Atsiimdamas apdovanojimą Druskininkų meras, Ričardas Malinauskas, šmaikštavo: „Man labai patinka, kad jums patinka Druskininkai. Šis žaismingas projektas tik patvirtino, jog plėtodami miesto viziją einame teisingu keliu. Druskininkus matome ir kuriame kaip novatorišką, modernų kurortą, patrauklų ir mums patiems, ir svečiams iš užsienio.“

Vartotojai, dalyvaudami „Miestų varžytuvėse“ galėjo palaikyti savo mėgiamą miestą ne tik balsuodami, bet ir keldami nuotraukas, jomis dalindamiesi, palikdami atsiliepimą, kviesdami draugus balsuoti už savo miestą. „Miestų varžytuvių“ metu balsavusių žmonių dėka į Lietuvą buvo galima pažvelgti kitaip: buvo galima nevaržomai galėjo dalintis mėgiamais dalykais ar vietomis Lietuvoje. Tai leido išvysti Lietuvą visai kitu, dar neregėtu kampu – taip, kaip ją mato Lietuvos gyventojai ir svečiai.

„Miestų varžytuvės“ vyko Lietuvos komunikacijos socialiniuose tinkluose kampanijos „Like‘able Lithuania“ kontekste. Ši kampanija – tai unikalus projektas, jungiantis penkis socialinius tinklus: „Facebook“, „Google+“, „Vkontakte“, „Twitter“ ir „YouTube“.  Čia kasdien pristatomos įdomios Lietuvos vietos, faktai, populiarūs ir dar negirdėti lietuviški verslai, aktyvaus laisvalaikio praleidimo galimybės, netikėti atradimai – tuo, ką kiekvienas gali mėgti Lietuvoje. Be to, visi socialinių tinklų vartotojai, prisijungę prie kampanijos, tampa didžiausios pasaulyje skulptūros LIKE, iškilsiančios Druskininkuose, dalininkais.

Nors „Miestų varžytuvės“ jau pasibaigė, „Likeable Lithuania“ projektas tik įsibėgėja – iki vasaros pabaigos, kai bus pastatyta LIKE skulptūra, siekiama surinkti surinkti 1 000 000 interakcijų iš vartotojų socialiniuose tinkluose. Šiuo metu jau surinkta daugiau nei 244 tūkst. tokių interakcijų, populiariausiame socialiniame tinkle Facebook yra daugiau nei 22 tūkst. „Like‘able Lithuania“ sekėjų. Kasdien pristatomi vis nauji faktai apie Lietuvą, kuriami filmukai, aplikacijos, kviečiančios apsilankyti Lietuvoje. Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos direktorė dr. Raimonda Balnienė teigia: „Iki trokštamo milijono dar reikia padirbėti, bet tikime, kad jį tikrai surinksime iki vasaros pabaigos. Nuolat stebime socialinių tinklų erdvę,  stengiamės kuo labiau įtraukti tikslines auditortijas, atitinkamai tobuliname projektą ir džiaugiamės matydami vis augantį vartotojų aktyvumą ir susidomėjimą projektu. Lietuva gali pasigirti daugybe įdomybių, o „Like‘able Lithuania“ projektas leidžia jas pristatyti kitaip nei esame įpratę, interneto kartai suprantama kalba. “

Šaltinis: prane
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Išmanus būdas rūpintis sveikata

„EasyPill system“ – modernus prietaisas, kuris primena kada reikia išgersi vaistus. skaityti »

„Google“ Heloviną mini interaktyviu logotipu

Šiandien daugelyje pasaulio šalių, taip pat ir Lietuvoje, minima šiurpiausia metų šventė Helovinas. Šia proga pagrindiniame „Google“ puslapyje atsirado šventinis logotipas – šįkart interaktyvus. skaityti »

Akiniai „Google Glass“ bus pritaikyti trumparegiams

Korporacija „Google“ 2013-ųjų lapkritį pristatys naują akinių-kompiuterio „Google Glass“ versiją. skaityti »

„Happy Barometer“ programėlė nuskaito žmogaus nuotaiką

Pasirodė projekto „Happy Barometer“ programėlė „iOS“ platformos mobiliems įrenginiams. Ją kuriant buvo panaudotas Lietuvoje įkurtos kompanijos „SkyBiometry” sukurtas žmogaus emocijų atpažinimo algoritmas, leidžiantis automatiškai nustatyti ir įvertinti asmens emocinę būklę. „Android“ platformos versija pasirodys artimiausiu metu. skaityti »

„Microsoft“ sukūrė 383 colių įstrižainės planšetę „Surface 2“

Kompanija „Microsoft“ publikai pristatė unikalią 383 colių įstrižainės planšetę „Surface 2“. Ji neseniai buvo pastatyta Trafalgaro aikštėje Londone. skaityti »

„Microsoft“ išbando savo išmaniuosius akinius

Bendrovė „Microsoft“ bando savo išmaniuosius akinius, panašius į „Google Glass“. skaityti »

2004 m. pasirodė „Ubuntu“

2004 m. spalio 20 d. išleista pirmoji operacinės sistemos „Ubuntu“ versija. skaityti »

Sukurk savo klasę kaip vaizdo žaidimą

Žaidimizacija ir žaidimu pagrįstas mokymas yra skirtingi dalykai – pirmuoju atveju yra naudojami mokinius įtraukiantys metodai, tam tikri elementai, o antruoju atveju yra iš tikrųjų naudojami vaizdo žaidimai kaip mokomoji medžiaga. Dabar vaizdo žaidimai gali pasiūlyti labai daug formalių mokomųjų dalykų. skaityti »

„Nokia“ užpatentavo kompiuterį-apyrankę

Kompanija „Nokia“ į JAV patentų biurą padavė paraišką, kurioje aprašomas apyrankės pavidalo mobilusis įrenginys. skaityti »

„Apple“ nusamdė „Burberry“ vadovę dirbti su kompanijos parduotuvėmis ir internetine prekyba

Kompanija „Apple“ pranešė pagaliau radusi, kas užims kompanijos viceprezidento, atsakingo už parduotuvių tinklą ir internetinę prekybą, pareigas. Juo taps mados namų „Burberry“ vadovė Angela Ahrendts. skaityti »