„Disney“ sumokėjo 350 mln. dolerių už virtualius pingvinus

Publikuota: 2007 m. rugpjūčio 4 d. šeštadienis

Linux


„Walt Disney“ įmonė tapo populiari tarp 10–12 metų vaikų virtualiojo klubo „Club Penguin“, praneša „Associated Press“. Sandorio, kuriuo „Disney“ įsigijo šį tinklalapį, suma viršija 350 mln. dolerių. Be to, šis skaičius dar gali padvigubėti, jei klubo pelnas išaugs.

Klubas nuo 6 iki 14 metų vaikams siūlo įvairių žaidimų bei galimybę bendrauti tarpysavyje. Pagrindinė tinklalapio mintis yra rūpinimasis savuoju pingvinu. Lankytojas, sumokėjęs atitinkamą pinigų sumą, gali pirkti pingvinui drabužius ir netgi baldus.

„Club Penguin“ tinklalapio lankomumas praėjusiais metais išaugo iki 4,7 mln. amerikiečių per mėnesį. Klubas tvirtina, kad jų tinklalapio bazėje yra prisiregistravę net 12 mln.lankytojų, 700 tūkst. mokančiųjų už teikiamas paslaugas. Daugiausia šiame tinklalapyje lankosi JAV ir Kanados piliečiai.

„Disney“ įmonė „Club Penguin“ tinklalapį įkels į savąjį puslapį Disney.com, reklamuos „Disney“ kanale bei pramogų parke.

Ši įmonė jau valdo tokius žinomus žaidimus kaip „Toontown“ ir dirba su virtualiu pasauliu filmo „Karibų joros piratai“ matyvais.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »