Dženifer Aniston – dažniausiai žurnalų viršeliuose besipuikuojanti žvaigždė

Publikuota: 2007 m. spalio 4 d. ketvirtadienis

Aktorė Jennifer Aniston
Aktorė Jennifer Aniston

Žurnalas „Forbes“ kino žvaigždę Dženifer Aniston (Jennifer Aniston) pripažino geriausia amerikiečių žurnalų apie įžymybes  „viršelio mergina“, praneša „France Presse“.

Sociologai atliko tyrimą: pirmąją 2007 metų pusę stebėjo garsiuosius žurnalus („People“, „Star“, „US Weekly“, „In Touch Weekly“, „Life & Style“ ir „OK!“), iš kurių nustatė, kas iš įžymybių patektavo ant viršelių dažniausiai ir kiek to žurnalo egzempliorių buvo parduodama.

Dž. Aniston atvaizdas puošė visus, išskyrus „In Touch“ žurnalo viršelius bent po vieną kartą per minėtą laikotarpį. Iš viso 38-erių metų aktorė „padėjo parduoti“ daugiau nei 5 mln. žurnalų egzempliorių. Ji dažniausiai žurnalų viršeliuose pasirodanti žvaigždė.

Antrą vietą pagal „buvimą“ ant viršelių užėmė Dž. Aniston buvęs sutuoktinis Bradas Pitas. Trečią vietą užėmė 22-ejų metų Skarlet Johanson, ketvirtoje vietoje atsidūrė dabartinė B. Pito žmona Andželina Džoli, penktoje – 31-erių metų „Oskaro“ laureatė Ris Viterspun.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »