„Elizabeth Arden“ pasirinko Klaudiją Šifer naujųjų Albertos Ferretti kvepalų veidu

Publikuota: 2009 m. birželio 15 d. pirmadienis

Vokietijos modelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer)
Vokietijos modelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer)
Italijoje bus pristatyta žinomos italų dizainerės firminių kvepalų kampanija.

 „Elizabeth Arden, Inc.“, pasaulinė prestižinių grožio produktų kompanija, bei Alberta Ferretti šiandien pranešė, kad legendinis supermodelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer) atstovaus Albertos Ferretti pirmiesiems firminiems kvepalams jos reklaminėje kampanijoje. 2008 m. sausį Elizabeth Arden sudarė išskirtinį pasaulinį ilgalaikį licenzinį susitarimą su AEFFE S.p.A. kvepalų, kosmetikos bei odos priežiūros produktų rinkodarai bei platinimui kartu su Aslberta Ferretti. Kvepalai bei kampanija bus pristatyti Europoje 2009 m. rudenį.

„Man garbė būti rinktai Albertos Ferretti kvepalų veidu. Mes su Alberta kartu dirbome daugelį metų, tad puiku, kai galima bendradarbiauti šiame jaudinančiame projekte kartu. Albertos dizainas visada įkūnijo moteriškumą bei eleganciją, kurie atsispindi ir šiuose kvepaluose“, – pasakė Kaludija Šifer.

Ronas Rollestonas, „Elizabeth Arden“ generalinis viceprezidentas pasaulinei rinkodarai, dirbo kartu su Alberta Ferretti, kurdamas naujus kvepalus, ir pasakė: „Tikiu, kad mes sukūrėme kvepalus, kurie perteikia prekės ženklo vertybes, sklindančias iš turtingos kūrybinės Albertos patirties. Svarbu, kad pasirinkdami veidą šiems sudėtingiems naujiems kvepalams mes išliksime ištikimi savo vertybėms. Klaudijos Šifer asmenyje mes radome idealią vizualią prekės ženklo reprezentaciją“.

Turėdama kūrėjo talentą ir puikiai suprasdama moteris, Alberta Ferretti sukūrė kvepalus, įkvėptus moters jausmingumo. Nuo pat kvepalų idėjos viso kūrimo metu Alberta Ferretti buvo įkvėpta moters, kurią įsivaizdavo besikvepinsiančią šiais kvelapais – tokią, kuri yra moderni, turi stilių bei yra sofistikuota, o svarbiausia, turi savo tapatybę. Dėl šios priežastis ji pasirinko Klaudiją Šifer reklamos kampanijos veidu. „Klaudija yra grožio simbolis bei moteris, kurios jausmingumas sklinda iš jos unikalios, nepakartojamos asmenybės. Žinodama apie tai bei būdama stipri, ji išreiškia sąvybes, kurių geidžia kiekviena moteris. Klaudija reprezentuoja moterį, kuriai mano mada bei kvepalai sukurti“, – pareiškė Alberta Ferretti.

Kūrybos direktorius Alexas White bendradarbiauvo su Alberta Ferretti kurdamas kampanijos koncepciją, kuri buvo įgyvendinta fotografų Mert & Marcus.

„Elizabeth Arden“ yra pasaulinė prestižinių grožio produktų kompanija, turinti didžiulį prestižinių grožio prekių ženklų, parduodamų daugiau nei 90 valstybių, portfelį. Kompanijos prekių ženklų portfelyje yra „Elizabeth Arden“ odos priežiūros, dažų bei kvepalų produktai, PREVAGE(R) kremai nuo senėjimo, garsenybių kvepalų prekių ženklai – „Elizabeth Taylor“, „Mariah Carey“, „Britney Spears“, „Hilary Duff“, „Danielle Steel“, ir „Usher“; dizainerių kvepalų prekių ženklai – „Juicy Couture“, „Alberta Ferretti“, „Alfred Sung“, „Badgley Mischka“, „Bob Mackie“, „Gant“, „Geoffrey Beene“, „Liz Claiborne“, „Halston“, „Lucky Brand“, „Nanette Lepore“, „Rocawear“; bei gyvenimo būdo kvepalų prekių ženklai „Curve“, „Giorgio Beverly Hills“, ir „PS Fine Cologne“.

AEFFE S.p.A. – tai kompanija, kuria prekiaujama „Star“ segmente Italijos akcijų rinkoje. Įkurta 1981 m. Albertos Ferretti bei jos brolio Massimo Ferretti, kompanija vykdo veiklą prabangos prekių srityje, gamindama bei platindama tarptautiniu mastu prestižinius prekių ženklus, įskaitant „Alberta Ferretti“ kolekciją, „Philosophy di Alberta Ferretti“, „Moschino“, „Moschino Cheap & Chic“, „Pollini“, bei „Jean Paul Gaultier“.


 

Šaltinis: BNS
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Japonai pademonstravo ant dilbio naudojamą klaviatūrą

Japonijos bendrovė NEC sukūrė išmanųjį laikrodį, veikiantį su specialiais papildytosios realybės akiniais, kurie leidžia naudotis klaviatūra tiesiog ant dilbio. Šią klaviatūrą kūrėjai pavadino „ArmKeypad“. skaityti »

Suomiai pristatė mažiausią pasaulyje kompiuterį

Suomijos bendrovė „Solu“ pristatė mažiausią pasaulyje nešiojamąjį kompiuterį. Naujasis įrenginys ne tik lengvai telpa kišenėje, bet ir atlieka visas funkcijas, kurias turi standartinio dydžio nešiojamieji kompiuteriai. skaityti »

Sukurtas išmanusis priedas įprastiems laikrodžiams

Prietaisą „Trivoly“ pritaisius prie bet kokio laikrodžio, šis virsta išmaniuoju. skaityti »

Penkerių metų berniukas moka 7 kalbas ir demonstruoja telepatinius sugebėjimus

Penkerių metų berniuku Ramsesu Sanguino, kuriam būdingi ryškūs savantizmo bruožai, susidomėjo mokslininkai. Tyrėjus sudomino vaizdo įrašas, kurį berniuko mama paviešino internete. skaityti »

Sukurtas automobilis iš mobiliųjų telefonų

Penkiasdešimt trejų menininkas iš Taivano Lin Shih Pao pastaruosius keturis mėnesius konstravo unikalų meno kūrinį – automobilį iš 25 tūkstančių naudotų mobiliųjų telefonų. skaityti »

Ateityje prekes pristatys robotai?

Vienas iš „Skype“ kūrėjų pristatė roboto prototipą „Starship“, kuris ateityje galėtų pakeisti interneto parduotuvių kurjerius. skaityti »

Sukurtas išmanusis žibintuvėlis, energiją gaunantis iš žmogaus kūno šilumos

Projekto „Lumen“ autorius sukūrė žibintuvėlį, kuris energiją gauna tiesiog iš žmogaus kūno. skaityti »

Dirbtinio intelekto protas prilygsta keturmečiui vaikui

Ištirta, kad dirbtinio intelekto sistemos sėkmingai įveikia keturmečiams skirtus IQ testus, tačiau septynmečiams skirtos užduotys jau kelia sunkumų. skaityti »

Kai mūsų bosai bus robotai

Boso dienos proga pagalvokite, kas būtų, jei jūsų bosas būtų robotas? Analitinė bendrovė „Gartner“ prognozuoja, kad jau 2018 metais žmonės dirbs kartu su robotais ir net pradės su jais konkuruoti. skaityti »

Popierinė gervė „išmoko“ skraidyti

Japonų bendrovė „Rom“ į popierinę gervę įtaisė mikrokompiuterį „Lazurite fly“, kuris leidžia popieriniam paukščiui 5 min. išsilaikyti ore. skaityti »