„Elizabeth Arden“ pasirinko Klaudiją Šifer naujųjų Albertos Ferretti kvepalų veidu

Publikuota: 2009 m. birželio 15 d. pirmadienis

Vokietijos modelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer)
Vokietijos modelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer)
Italijoje bus pristatyta žinomos italų dizainerės firminių kvepalų kampanija.

 „Elizabeth Arden, Inc.“, pasaulinė prestižinių grožio produktų kompanija, bei Alberta Ferretti šiandien pranešė, kad legendinis supermodelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer) atstovaus Albertos Ferretti pirmiesiems firminiems kvepalams jos reklaminėje kampanijoje. 2008 m. sausį Elizabeth Arden sudarė išskirtinį pasaulinį ilgalaikį licenzinį susitarimą su AEFFE S.p.A. kvepalų, kosmetikos bei odos priežiūros produktų rinkodarai bei platinimui kartu su Aslberta Ferretti. Kvepalai bei kampanija bus pristatyti Europoje 2009 m. rudenį.

„Man garbė būti rinktai Albertos Ferretti kvepalų veidu. Mes su Alberta kartu dirbome daugelį metų, tad puiku, kai galima bendradarbiauti šiame jaudinančiame projekte kartu. Albertos dizainas visada įkūnijo moteriškumą bei eleganciją, kurie atsispindi ir šiuose kvepaluose“, – pasakė Kaludija Šifer.

Ronas Rollestonas, „Elizabeth Arden“ generalinis viceprezidentas pasaulinei rinkodarai, dirbo kartu su Alberta Ferretti, kurdamas naujus kvepalus, ir pasakė: „Tikiu, kad mes sukūrėme kvepalus, kurie perteikia prekės ženklo vertybes, sklindančias iš turtingos kūrybinės Albertos patirties. Svarbu, kad pasirinkdami veidą šiems sudėtingiems naujiems kvepalams mes išliksime ištikimi savo vertybėms. Klaudijos Šifer asmenyje mes radome idealią vizualią prekės ženklo reprezentaciją“.

Turėdama kūrėjo talentą ir puikiai suprasdama moteris, Alberta Ferretti sukūrė kvepalus, įkvėptus moters jausmingumo. Nuo pat kvepalų idėjos viso kūrimo metu Alberta Ferretti buvo įkvėpta moters, kurią įsivaizdavo besikvepinsiančią šiais kvelapais – tokią, kuri yra moderni, turi stilių bei yra sofistikuota, o svarbiausia, turi savo tapatybę. Dėl šios priežastis ji pasirinko Klaudiją Šifer reklamos kampanijos veidu. „Klaudija yra grožio simbolis bei moteris, kurios jausmingumas sklinda iš jos unikalios, nepakartojamos asmenybės. Žinodama apie tai bei būdama stipri, ji išreiškia sąvybes, kurių geidžia kiekviena moteris. Klaudija reprezentuoja moterį, kuriai mano mada bei kvepalai sukurti“, – pareiškė Alberta Ferretti.

Kūrybos direktorius Alexas White bendradarbiauvo su Alberta Ferretti kurdamas kampanijos koncepciją, kuri buvo įgyvendinta fotografų Mert & Marcus.

„Elizabeth Arden“ yra pasaulinė prestižinių grožio produktų kompanija, turinti didžiulį prestižinių grožio prekių ženklų, parduodamų daugiau nei 90 valstybių, portfelį. Kompanijos prekių ženklų portfelyje yra „Elizabeth Arden“ odos priežiūros, dažų bei kvepalų produktai, PREVAGE(R) kremai nuo senėjimo, garsenybių kvepalų prekių ženklai – „Elizabeth Taylor“, „Mariah Carey“, „Britney Spears“, „Hilary Duff“, „Danielle Steel“, ir „Usher“; dizainerių kvepalų prekių ženklai – „Juicy Couture“, „Alberta Ferretti“, „Alfred Sung“, „Badgley Mischka“, „Bob Mackie“, „Gant“, „Geoffrey Beene“, „Liz Claiborne“, „Halston“, „Lucky Brand“, „Nanette Lepore“, „Rocawear“; bei gyvenimo būdo kvepalų prekių ženklai „Curve“, „Giorgio Beverly Hills“, ir „PS Fine Cologne“.

AEFFE S.p.A. – tai kompanija, kuria prekiaujama „Star“ segmente Italijos akcijų rinkoje. Įkurta 1981 m. Albertos Ferretti bei jos brolio Massimo Ferretti, kompanija vykdo veiklą prabangos prekių srityje, gamindama bei platindama tarptautiniu mastu prestižinius prekių ženklus, įskaitant „Alberta Ferretti“ kolekciją, „Philosophy di Alberta Ferretti“, „Moschino“, „Moschino Cheap & Chic“, „Pollini“, bei „Jean Paul Gaultier“.


 

Šaltinis: BNS
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Išmanioji apyrankė iš el. popieriaus

Sukurta išmanioji apyrankė „Eyecatcher“, kuri, pasak gamintojų, gali neįkrauta veikti metus. Apyrankė pagaminta iš elektroninio popieriaus, kuris ekonomiškai eikvoja energiją. skaityti »

„Nissan“ sukūrė automobilį socialinių tinklų gerbėjams

Naujojo „Nissan“ automobilio „Teatro for Dayz“ viduje įtaisyti jutikliniai ekranai – ne tik automobilio priekyje, bet ir prie kiekvienos sėdynės. skaityti »

Sukurta akimis valdoma dirbtinė ranka

Aldo Faizal, dirbantis Imperatoriškame koledže Londone, sukūrė robotą-dailininką, kurį žmogus gali valdyti akimis. Robotas tėra mechaninė ranka, į kurią įdiegta žvilgsnio sekimo sistema. skaityti »

„Apple“ sukūrė žiedą, palaikantį NFC technologiją

Kompanija „Apple“ sukūrė NFC (angl. Near field communication) žiedo koncepciją, kuri leis naudotojams atlikti mokėjimus naudojantis šiuo įrenginiu. skaityti »

„Amazon“ kurjeriais galės tapti vairuotojai ir pėstieji

Elektroninė parduotuvė „Amazon“ nusprendė, kad prekių pristatymas gali būti spartesnis, jei tam bus panaudotas įvairus transportas ir paprasti žmonės, pakeliui užnešantys prekes. skaityti »

6 britai iš 10 nežino, kas pavaizduotas ant nacionalinės valiutos

Portalas Quidco apklausė 2 tūkst. Didžiosios Britanijos gyventojų bandydamas išsiaiškinti, ar jie žino, kas pavaizduota ant 5, 10, 20 ir 50 svarų sterlingų banknotų. skaityti »

Trakai – tarp 10 įspūdingiausių senovinių pasaulio vietovių

Puiki žinia – keliautojų bendruomenė „Places to See in Your Lifetime“ senąją Lietuvos sostinę Trakus įtraukė tarp 10 pačių įspūdingiausių pasaulio senovinių miestų ir miestelių. skaityti »

Keletas faktų apie istorines asmenukes

Asmenukės atrodo kaip modernus reiškinys ne veltui — tai tiesioginis nuolat tobulėjančių technologijų produktas. Mobiliųjų telefonų kameromis dabar lengviau, nei bet kada, padaryti savo nuotrauką. skaityti »

Virtualiosios realybės įspūdį sustiprins išmanioji apyrankė

Japonijoje, Tokijo universitete, sukurta apyrankė, imituojanti prisilietimą prie virtualiosios realybės daiktų. Ant rankos tvirtinama „UnlimitedHand“ apyrankė gali išjudinti raumenis panaudojant elektrostimuliaciją. skaityti »

„AmazFit“ – sveiką gyvenseną matuojantis papuošalas

Kinijos išmaniųjų įrenginių gamintoja „Xiaomi“ sukūrė žmogaus veiklos sekimo prietaisą „AmazFit“. skaityti »