„Elizabeth Arden“ pasirinko Klaudiją Šifer naujųjų Albertos Ferretti kvepalų veidu

Publikuota: 2009 m. birželio 15 d. pirmadienis

Vokietijos modelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer)
Vokietijos modelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer)
Italijoje bus pristatyta žinomos italų dizainerės firminių kvepalų kampanija.

 „Elizabeth Arden, Inc.“, pasaulinė prestižinių grožio produktų kompanija, bei Alberta Ferretti šiandien pranešė, kad legendinis supermodelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer) atstovaus Albertos Ferretti pirmiesiems firminiems kvepalams jos reklaminėje kampanijoje. 2008 m. sausį Elizabeth Arden sudarė išskirtinį pasaulinį ilgalaikį licenzinį susitarimą su AEFFE S.p.A. kvepalų, kosmetikos bei odos priežiūros produktų rinkodarai bei platinimui kartu su Aslberta Ferretti. Kvepalai bei kampanija bus pristatyti Europoje 2009 m. rudenį.

„Man garbė būti rinktai Albertos Ferretti kvepalų veidu. Mes su Alberta kartu dirbome daugelį metų, tad puiku, kai galima bendradarbiauti šiame jaudinančiame projekte kartu. Albertos dizainas visada įkūnijo moteriškumą bei eleganciją, kurie atsispindi ir šiuose kvepaluose“, – pasakė Kaludija Šifer.

Ronas Rollestonas, „Elizabeth Arden“ generalinis viceprezidentas pasaulinei rinkodarai, dirbo kartu su Alberta Ferretti, kurdamas naujus kvepalus, ir pasakė: „Tikiu, kad mes sukūrėme kvepalus, kurie perteikia prekės ženklo vertybes, sklindančias iš turtingos kūrybinės Albertos patirties. Svarbu, kad pasirinkdami veidą šiems sudėtingiems naujiems kvepalams mes išliksime ištikimi savo vertybėms. Klaudijos Šifer asmenyje mes radome idealią vizualią prekės ženklo reprezentaciją“.

Turėdama kūrėjo talentą ir puikiai suprasdama moteris, Alberta Ferretti sukūrė kvepalus, įkvėptus moters jausmingumo. Nuo pat kvepalų idėjos viso kūrimo metu Alberta Ferretti buvo įkvėpta moters, kurią įsivaizdavo besikvepinsiančią šiais kvelapais – tokią, kuri yra moderni, turi stilių bei yra sofistikuota, o svarbiausia, turi savo tapatybę. Dėl šios priežastis ji pasirinko Klaudiją Šifer reklamos kampanijos veidu. „Klaudija yra grožio simbolis bei moteris, kurios jausmingumas sklinda iš jos unikalios, nepakartojamos asmenybės. Žinodama apie tai bei būdama stipri, ji išreiškia sąvybes, kurių geidžia kiekviena moteris. Klaudija reprezentuoja moterį, kuriai mano mada bei kvepalai sukurti“, – pareiškė Alberta Ferretti.

Kūrybos direktorius Alexas White bendradarbiauvo su Alberta Ferretti kurdamas kampanijos koncepciją, kuri buvo įgyvendinta fotografų Mert & Marcus.

„Elizabeth Arden“ yra pasaulinė prestižinių grožio produktų kompanija, turinti didžiulį prestižinių grožio prekių ženklų, parduodamų daugiau nei 90 valstybių, portfelį. Kompanijos prekių ženklų portfelyje yra „Elizabeth Arden“ odos priežiūros, dažų bei kvepalų produktai, PREVAGE(R) kremai nuo senėjimo, garsenybių kvepalų prekių ženklai – „Elizabeth Taylor“, „Mariah Carey“, „Britney Spears“, „Hilary Duff“, „Danielle Steel“, ir „Usher“; dizainerių kvepalų prekių ženklai – „Juicy Couture“, „Alberta Ferretti“, „Alfred Sung“, „Badgley Mischka“, „Bob Mackie“, „Gant“, „Geoffrey Beene“, „Liz Claiborne“, „Halston“, „Lucky Brand“, „Nanette Lepore“, „Rocawear“; bei gyvenimo būdo kvepalų prekių ženklai „Curve“, „Giorgio Beverly Hills“, ir „PS Fine Cologne“.

AEFFE S.p.A. – tai kompanija, kuria prekiaujama „Star“ segmente Italijos akcijų rinkoje. Įkurta 1981 m. Albertos Ferretti bei jos brolio Massimo Ferretti, kompanija vykdo veiklą prabangos prekių srityje, gamindama bei platindama tarptautiniu mastu prestižinius prekių ženklus, įskaitant „Alberta Ferretti“ kolekciją, „Philosophy di Alberta Ferretti“, „Moschino“, „Moschino Cheap & Chic“, „Pollini“, bei „Jean Paul Gaultier“.


 

Šaltinis: BNS
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Dirbtinė ranka asmenukėms daryti

Dizaineriai Džastinas Krou ir Erikas Sni sukūrė rankos pavidalo telefono laikiklį asmenukėms kurti. skaityti »

Neįtikėtinas autobusas: vietoje sienų – permatomi LCD ekranai

Prieš porą savaičių į Klaipėdos gatves išriedėjo permatomas autobusas. Bet panašu, kad lietuviškasis keturratis greitai įgis rimtą konkurentą – JAV inovatorius Tad Orlowski pristatė skaidrų autobusą „Willie“, kurio sienas pakeis ne šiaip sau stiklas, o LCD ekranai. skaityti »

Japonai sukūrė surenkamą klaviatūrą

Tokijo universiteto studentai sugalvojo pagaminti surenkamą klaviatūrą „Trickey“. Klaviatūra skirta įvairiems įrenginiams, kurie naudojami informacijai suvesti. Klavišai surenkami ir „sulipdomi“ į krūvą tarsi LEGO kaladėlės. skaityti »

Nori naršyti internete – patrink nykštį

Masačiusetso technologijų instituto atstovas Seule (Pietų Korėjoje) vykusioje konferencijoje pristatė valdymo įrenginį „NailO“, tvirtinamą ant nykščio nago. skaityti »

Dantų šepetėlis tikrins DNR ir įspės apie ligas

Panašu, kad netolimoje ateityje apie savo sveikatos būklę turėsime galimybę sužinoti net ir valydamiesi dantis, o svarbiu diagnostiniu instrumentu taps paprasčiausias dantų šepetėlis. skaityti »

Lietuviškas startuolis pasauliui siūlo sveiką būdą kovoti su alkiu darbo vietoje

Apsilankę „Indiegogo“ minios finansavimo (crowdfunding) platformoje, rasime lietuviško startuolio „Hello Hungry“ siūlomą produktą – gėrimą darboholikams, kuris nugalį alkį ir yra alternatyva įprastiems ne itin sveikiems užkandžiams ir greitam maistui. skaityti »

Lietuviai sukūrė išmanųjį veidrodį

Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos (VTDK) dėstytojai ir studentai sukūrė išmanųjį veidrodį. skaityti »

Norvegija nuo 2017 m. atsisako FM radijo transliacijų

Norvegijoje – FM radijo eros pabaiga. Praėjusią savaitę Norvegijos Kultūros ministerija paskelbė, kad 2017 m. šalyje bus visiškai atsisakyta FM radijo transliacijų – visos radijo stotys bus transliuojamos skaitmeninėmis priemonėmis. skaityti »

Biuro stalas privers sportuoti

Į stalą įtaisyta programa „OfficeIQ“ praneš, kad sėdite daugiau nei 45 min, todėl jau metas padirbėti stovint. skaityti »

Moksleiviai išbandė jėgas makaronų tiltų čempionate

Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) įvyko pirmasis Lietuvos čempionato „Makaronų tiltai 2015“ etapas – moksleivių tiltų atranka. Laimėtojų komandos tiltas atlaikė 36,8 kilogramų apkrovą ir mes iššūkį VGTU studentams čempionato finale. skaityti »