„Elizabeth Arden“ pasirinko Klaudiją Šifer naujųjų Albertos Ferretti kvepalų veidu

Publikuota: 2009 m. birželio 15 d. pirmadienis

Vokietijos modelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer)
Vokietijos modelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer)
Italijoje bus pristatyta žinomos italų dizainerės firminių kvepalų kampanija.

 „Elizabeth Arden, Inc.“, pasaulinė prestižinių grožio produktų kompanija, bei Alberta Ferretti šiandien pranešė, kad legendinis supermodelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer) atstovaus Albertos Ferretti pirmiesiems firminiems kvepalams jos reklaminėje kampanijoje. 2008 m. sausį Elizabeth Arden sudarė išskirtinį pasaulinį ilgalaikį licenzinį susitarimą su AEFFE S.p.A. kvepalų, kosmetikos bei odos priežiūros produktų rinkodarai bei platinimui kartu su Aslberta Ferretti. Kvepalai bei kampanija bus pristatyti Europoje 2009 m. rudenį.

„Man garbė būti rinktai Albertos Ferretti kvepalų veidu. Mes su Alberta kartu dirbome daugelį metų, tad puiku, kai galima bendradarbiauti šiame jaudinančiame projekte kartu. Albertos dizainas visada įkūnijo moteriškumą bei eleganciją, kurie atsispindi ir šiuose kvepaluose“, – pasakė Kaludija Šifer.

Ronas Rollestonas, „Elizabeth Arden“ generalinis viceprezidentas pasaulinei rinkodarai, dirbo kartu su Alberta Ferretti, kurdamas naujus kvepalus, ir pasakė: „Tikiu, kad mes sukūrėme kvepalus, kurie perteikia prekės ženklo vertybes, sklindančias iš turtingos kūrybinės Albertos patirties. Svarbu, kad pasirinkdami veidą šiems sudėtingiems naujiems kvepalams mes išliksime ištikimi savo vertybėms. Klaudijos Šifer asmenyje mes radome idealią vizualią prekės ženklo reprezentaciją“.

Turėdama kūrėjo talentą ir puikiai suprasdama moteris, Alberta Ferretti sukūrė kvepalus, įkvėptus moters jausmingumo. Nuo pat kvepalų idėjos viso kūrimo metu Alberta Ferretti buvo įkvėpta moters, kurią įsivaizdavo besikvepinsiančią šiais kvelapais – tokią, kuri yra moderni, turi stilių bei yra sofistikuota, o svarbiausia, turi savo tapatybę. Dėl šios priežastis ji pasirinko Klaudiją Šifer reklamos kampanijos veidu. „Klaudija yra grožio simbolis bei moteris, kurios jausmingumas sklinda iš jos unikalios, nepakartojamos asmenybės. Žinodama apie tai bei būdama stipri, ji išreiškia sąvybes, kurių geidžia kiekviena moteris. Klaudija reprezentuoja moterį, kuriai mano mada bei kvepalai sukurti“, – pareiškė Alberta Ferretti.

Kūrybos direktorius Alexas White bendradarbiauvo su Alberta Ferretti kurdamas kampanijos koncepciją, kuri buvo įgyvendinta fotografų Mert & Marcus.

„Elizabeth Arden“ yra pasaulinė prestižinių grožio produktų kompanija, turinti didžiulį prestižinių grožio prekių ženklų, parduodamų daugiau nei 90 valstybių, portfelį. Kompanijos prekių ženklų portfelyje yra „Elizabeth Arden“ odos priežiūros, dažų bei kvepalų produktai, PREVAGE(R) kremai nuo senėjimo, garsenybių kvepalų prekių ženklai – „Elizabeth Taylor“, „Mariah Carey“, „Britney Spears“, „Hilary Duff“, „Danielle Steel“, ir „Usher“; dizainerių kvepalų prekių ženklai – „Juicy Couture“, „Alberta Ferretti“, „Alfred Sung“, „Badgley Mischka“, „Bob Mackie“, „Gant“, „Geoffrey Beene“, „Liz Claiborne“, „Halston“, „Lucky Brand“, „Nanette Lepore“, „Rocawear“; bei gyvenimo būdo kvepalų prekių ženklai „Curve“, „Giorgio Beverly Hills“, ir „PS Fine Cologne“.

AEFFE S.p.A. – tai kompanija, kuria prekiaujama „Star“ segmente Italijos akcijų rinkoje. Įkurta 1981 m. Albertos Ferretti bei jos brolio Massimo Ferretti, kompanija vykdo veiklą prabangos prekių srityje, gamindama bei platindama tarptautiniu mastu prestižinius prekių ženklus, įskaitant „Alberta Ferretti“ kolekciją, „Philosophy di Alberta Ferretti“, „Moschino“, „Moschino Cheap & Chic“, „Pollini“, bei „Jean Paul Gaultier“.


 

Šaltinis: BNS
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Žmogaus smegenys bus naudojamos biometrijai

Korėjos įmonė kuria biometrijos technologiją, kuri žmogaus atpažinimui naudos kardiogramos ir elektroencefalogramos biosignalus. skaityti »

„Greenstone“ pakabukas – ryšio spragoms panaikinti

„Open Garden“ kuria pakabuką „Greenstone“, kuris galėtų užpildyti ryšio spragas tose vietose, kur telefono ryšys silpnas. skaityti »

„Amazon“ pristatė stebuklingą mygtuką

„Wi-Fi“ ryšiu su namų tinklu susisiejantis mygtukas leidžia vienu paspaudimu į namus užsisakyti norimų prekių. skaityti »

„Microsoft“ perspės apie automobilių spūstis

„Microsoft“ kuria technologiją, kuri leistų nuspėti automobilių spūstis valandą prieš jiems susidarant. skaityti »

Varšuvoje – bankomatai ant ratų

Vienas Lenkijos bankas kartu su taksi bendrove „iTaxi“ ėmėsi plėsti mobiliosios bankininkystės galimybes. Elektromobiliuose „BMW i3“ bankas įrengė bankomatus, kuriuos, naudodamiesi mobiliąja programėle „IdeaBank Money Collection“, gali išsikviesti mažų įmonių atstovai. skaityti »

Japonai sukūrė kiaušinio formos kompiuterio pelę

Japonijos bendrovė „Elecom“, norėdama paįvairinti savo asortimentą ir pasiūlyti savo klientams velykinių dovanų, sukūrė kiaušinio formos kompiuterio peles (angl. Egg Mouse). skaityti »

Naujas lietuvių sumanymas – prijungti visas pasaulio avis prie interneto

„Connect Sheep“ – tai naujas lietuvių kurtas žaidimas apie avių jungimą prie interneto, skirtas „Android“ bei „Apple“ įrenginiams. Pasak žaidimo kūrėjų, naujuoju žaidimu siekiama atkreipti visuomenės dėmesį į interneto laisvės problemą. skaityti »

Su virtualiąja nardymo kauke baseinas virs vandenynu

Dėvėdamas virtualiosios realybės kaukę, žmogus gali nardyti baseine ir gėrėtis koraliniais rifais bei margaspalvėmis vandenyno žuvimis, mat šiuos vaizdus jam transliuoja į kaukę įstatomas išmanusis telefonas. skaityti »

Kiek laiko truktų kritimas per Žemę?

Kanadietis fizikos studentas suskaičiavo tikslų kritimo per Žemę laiką: užtruktumėte 38 minutes ir 11 sekundžių. skaityti »

BMW elektromobilyje – techninė integracija su „Apple iPhone“ ir „Watch“

Kaip praneša „Business Insider“, kompanijos „Apple“ ir BMW sėkmingai bendradarbiauja ir kuria naują sistemą, skirtą elektromobiliui „BMW i3“. skaityti »