„Elizabeth Arden“ pasirinko Klaudiją Šifer naujųjų Albertos Ferretti kvepalų veidu

Publikuota: 2009 m. birželio 15 d. pirmadienis

Vokietijos modelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer)
Vokietijos modelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer)
Italijoje bus pristatyta žinomos italų dizainerės firminių kvepalų kampanija.

 „Elizabeth Arden, Inc.“, pasaulinė prestižinių grožio produktų kompanija, bei Alberta Ferretti šiandien pranešė, kad legendinis supermodelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer) atstovaus Albertos Ferretti pirmiesiems firminiems kvepalams jos reklaminėje kampanijoje. 2008 m. sausį Elizabeth Arden sudarė išskirtinį pasaulinį ilgalaikį licenzinį susitarimą su AEFFE S.p.A. kvepalų, kosmetikos bei odos priežiūros produktų rinkodarai bei platinimui kartu su Aslberta Ferretti. Kvepalai bei kampanija bus pristatyti Europoje 2009 m. rudenį.

„Man garbė būti rinktai Albertos Ferretti kvepalų veidu. Mes su Alberta kartu dirbome daugelį metų, tad puiku, kai galima bendradarbiauti šiame jaudinančiame projekte kartu. Albertos dizainas visada įkūnijo moteriškumą bei eleganciją, kurie atsispindi ir šiuose kvepaluose“, – pasakė Kaludija Šifer.

Ronas Rollestonas, „Elizabeth Arden“ generalinis viceprezidentas pasaulinei rinkodarai, dirbo kartu su Alberta Ferretti, kurdamas naujus kvepalus, ir pasakė: „Tikiu, kad mes sukūrėme kvepalus, kurie perteikia prekės ženklo vertybes, sklindančias iš turtingos kūrybinės Albertos patirties. Svarbu, kad pasirinkdami veidą šiems sudėtingiems naujiems kvepalams mes išliksime ištikimi savo vertybėms. Klaudijos Šifer asmenyje mes radome idealią vizualią prekės ženklo reprezentaciją“.

Turėdama kūrėjo talentą ir puikiai suprasdama moteris, Alberta Ferretti sukūrė kvepalus, įkvėptus moters jausmingumo. Nuo pat kvepalų idėjos viso kūrimo metu Alberta Ferretti buvo įkvėpta moters, kurią įsivaizdavo besikvepinsiančią šiais kvelapais – tokią, kuri yra moderni, turi stilių bei yra sofistikuota, o svarbiausia, turi savo tapatybę. Dėl šios priežastis ji pasirinko Klaudiją Šifer reklamos kampanijos veidu. „Klaudija yra grožio simbolis bei moteris, kurios jausmingumas sklinda iš jos unikalios, nepakartojamos asmenybės. Žinodama apie tai bei būdama stipri, ji išreiškia sąvybes, kurių geidžia kiekviena moteris. Klaudija reprezentuoja moterį, kuriai mano mada bei kvepalai sukurti“, – pareiškė Alberta Ferretti.

Kūrybos direktorius Alexas White bendradarbiauvo su Alberta Ferretti kurdamas kampanijos koncepciją, kuri buvo įgyvendinta fotografų Mert & Marcus.

„Elizabeth Arden“ yra pasaulinė prestižinių grožio produktų kompanija, turinti didžiulį prestižinių grožio prekių ženklų, parduodamų daugiau nei 90 valstybių, portfelį. Kompanijos prekių ženklų portfelyje yra „Elizabeth Arden“ odos priežiūros, dažų bei kvepalų produktai, PREVAGE(R) kremai nuo senėjimo, garsenybių kvepalų prekių ženklai – „Elizabeth Taylor“, „Mariah Carey“, „Britney Spears“, „Hilary Duff“, „Danielle Steel“, ir „Usher“; dizainerių kvepalų prekių ženklai – „Juicy Couture“, „Alberta Ferretti“, „Alfred Sung“, „Badgley Mischka“, „Bob Mackie“, „Gant“, „Geoffrey Beene“, „Liz Claiborne“, „Halston“, „Lucky Brand“, „Nanette Lepore“, „Rocawear“; bei gyvenimo būdo kvepalų prekių ženklai „Curve“, „Giorgio Beverly Hills“, ir „PS Fine Cologne“.

AEFFE S.p.A. – tai kompanija, kuria prekiaujama „Star“ segmente Italijos akcijų rinkoje. Įkurta 1981 m. Albertos Ferretti bei jos brolio Massimo Ferretti, kompanija vykdo veiklą prabangos prekių srityje, gamindama bei platindama tarptautiniu mastu prestižinius prekių ženklus, įskaitant „Alberta Ferretti“ kolekciją, „Philosophy di Alberta Ferretti“, „Moschino“, „Moschino Cheap & Chic“, „Pollini“, bei „Jean Paul Gaultier“.


 

Šaltinis: BNS
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Ateityje – elektroninių knygų mugės?

Vilniuje vykstanti knygų mugė vis dar vilioja jų gerbėjus arba tiesiog smalsuolius, tačiau nejučia kelia ir diskusijas – ar 21 amžius vis dar priklauso popierinėms knygoms? skaityti »

Studentai iš popieriaus sukūrė rekordinį Eifelio bokštą

Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) iškilo vienas žymiausių Paryžiaus simbolių – Eifelio bokštas. 8,58 m aukščio ir 3,42 m pločio kūrinys iš popieriaus ritinėlių pretenduoja į Lietuvos rekordų knygą kaip aukščiausias popierinis bokšto maketas. skaityti »

Kompiuteris stebės socialinių tinklų naudotojų nuotaiką

Amerikiečių mokslininkai sukūrė metodiką, kuri nustato socialinių tinkų naudotojų nuotaiką pagal jų publikuojamas nuotraukas. skaityti »

VU studentai sukūrė piešiantį robotą

Vilniaus universiteto Matematikos ir informatikos fakulteto (MIF) informacinių technologijų antro kurso studentai „Lego Mindstorms“ pagrindu sukonstravo ir suprogramavo ant A0 formato popieriaus lapo piešiantį robotą. skaityti »

Studentų suprogramuotame žaidime – partizaninio karo tema

Dalyvaudami „Problemų sprendimu grįsto mokymosi“ projekte (Problem Based Learning), Vilniaus universiteto Matematikos ir informatikos fakulteto (MIF) informacinių technologijų antro kurso studentai sukūrė mobiliesiems telefonams skirtą žaidimą „Forest brothers“ (liet. „Miško broliai“). skaityti »

Ekranų valikliui DROP – tarptautinių dizainerių įvertinimas

Šių metų konkurso „iF DESIGN AWARD 2015” laimėtojas – ekranų valiklis DROP. skaityti »

Sukurta rekordiškai ilgai dirbsianti vėjo jėgainė

Vokietijos energetikos bendrovė „Enercon“ pristatė naują 4 MW galingumo vėjo jėgainių seriją „EP4“, kurios trys skirtingi modeliai veiks ypač ilgai: kūrėjai teigia, kad jos elektrą sėkmingai gamins mažiausiai 30 metų. O tai lems mažesnę elektros kainą. skaityti »

Lidso universiteto tyrėjas nustebino fotokonkurso žiuri komisiją ypatingu kadru

Lidso universiteto Medicinos mokyklos tyrėjas Fraseris Macrae paskelbtas nacionalinio fotografijos konkurso nugalėtoju už štai šią nuotrauką, kurioje įamžintas mūsų kūnuose esantis kraujas. skaityti »

Kaip nesunkiai susitaupyti pinigų?

SEB banko šeimos finansų ekspertė pataria, kaip nesunkiai susitaupyti pinigų. Visai neseniai jos viena „Facebook“ draugė pasidalino receptu, kaip lengvai susitaupyti pinigų. skaityti »

Kosmoso vaizdas iš NASA – pirmą kartą lietuviškame filme

Lietuviškas kinas žengia į naują lygmenį – netrukus kino teatruose pasirodysiančiame filme „Traukinio apiplėšimas, kurį įvykdė Saulius ir Paulius“ žiūrovai išvys kosmose filmuotus vaizdus. skaityti »