„Elizabeth Arden“ pasirinko Klaudiją Šifer naujųjų Albertos Ferretti kvepalų veidu

Publikuota: 2009 m. birželio 15 d. pirmadienis

Vokietijos modelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer)
Vokietijos modelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer)
Italijoje bus pristatyta žinomos italų dizainerės firminių kvepalų kampanija.

 „Elizabeth Arden, Inc.“, pasaulinė prestižinių grožio produktų kompanija, bei Alberta Ferretti šiandien pranešė, kad legendinis supermodelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer) atstovaus Albertos Ferretti pirmiesiems firminiems kvepalams jos reklaminėje kampanijoje. 2008 m. sausį Elizabeth Arden sudarė išskirtinį pasaulinį ilgalaikį licenzinį susitarimą su AEFFE S.p.A. kvepalų, kosmetikos bei odos priežiūros produktų rinkodarai bei platinimui kartu su Aslberta Ferretti. Kvepalai bei kampanija bus pristatyti Europoje 2009 m. rudenį.

„Man garbė būti rinktai Albertos Ferretti kvepalų veidu. Mes su Alberta kartu dirbome daugelį metų, tad puiku, kai galima bendradarbiauti šiame jaudinančiame projekte kartu. Albertos dizainas visada įkūnijo moteriškumą bei eleganciją, kurie atsispindi ir šiuose kvepaluose“, – pasakė Kaludija Šifer.

Ronas Rollestonas, „Elizabeth Arden“ generalinis viceprezidentas pasaulinei rinkodarai, dirbo kartu su Alberta Ferretti, kurdamas naujus kvepalus, ir pasakė: „Tikiu, kad mes sukūrėme kvepalus, kurie perteikia prekės ženklo vertybes, sklindančias iš turtingos kūrybinės Albertos patirties. Svarbu, kad pasirinkdami veidą šiems sudėtingiems naujiems kvepalams mes išliksime ištikimi savo vertybėms. Klaudijos Šifer asmenyje mes radome idealią vizualią prekės ženklo reprezentaciją“.

Turėdama kūrėjo talentą ir puikiai suprasdama moteris, Alberta Ferretti sukūrė kvepalus, įkvėptus moters jausmingumo. Nuo pat kvepalų idėjos viso kūrimo metu Alberta Ferretti buvo įkvėpta moters, kurią įsivaizdavo besikvepinsiančią šiais kvelapais – tokią, kuri yra moderni, turi stilių bei yra sofistikuota, o svarbiausia, turi savo tapatybę. Dėl šios priežastis ji pasirinko Klaudiją Šifer reklamos kampanijos veidu. „Klaudija yra grožio simbolis bei moteris, kurios jausmingumas sklinda iš jos unikalios, nepakartojamos asmenybės. Žinodama apie tai bei būdama stipri, ji išreiškia sąvybes, kurių geidžia kiekviena moteris. Klaudija reprezentuoja moterį, kuriai mano mada bei kvepalai sukurti“, – pareiškė Alberta Ferretti.

Kūrybos direktorius Alexas White bendradarbiauvo su Alberta Ferretti kurdamas kampanijos koncepciją, kuri buvo įgyvendinta fotografų Mert & Marcus.

„Elizabeth Arden“ yra pasaulinė prestižinių grožio produktų kompanija, turinti didžiulį prestižinių grožio prekių ženklų, parduodamų daugiau nei 90 valstybių, portfelį. Kompanijos prekių ženklų portfelyje yra „Elizabeth Arden“ odos priežiūros, dažų bei kvepalų produktai, PREVAGE(R) kremai nuo senėjimo, garsenybių kvepalų prekių ženklai – „Elizabeth Taylor“, „Mariah Carey“, „Britney Spears“, „Hilary Duff“, „Danielle Steel“, ir „Usher“; dizainerių kvepalų prekių ženklai – „Juicy Couture“, „Alberta Ferretti“, „Alfred Sung“, „Badgley Mischka“, „Bob Mackie“, „Gant“, „Geoffrey Beene“, „Liz Claiborne“, „Halston“, „Lucky Brand“, „Nanette Lepore“, „Rocawear“; bei gyvenimo būdo kvepalų prekių ženklai „Curve“, „Giorgio Beverly Hills“, ir „PS Fine Cologne“.

AEFFE S.p.A. – tai kompanija, kuria prekiaujama „Star“ segmente Italijos akcijų rinkoje. Įkurta 1981 m. Albertos Ferretti bei jos brolio Massimo Ferretti, kompanija vykdo veiklą prabangos prekių srityje, gamindama bei platindama tarptautiniu mastu prestižinius prekių ženklus, įskaitant „Alberta Ferretti“ kolekciją, „Philosophy di Alberta Ferretti“, „Moschino“, „Moschino Cheap & Chic“, „Pollini“, bei „Jean Paul Gaultier“.


 

Šaltinis: BNS
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

„Polaroid“ pristatė fotoaparatą-spausdintuvą

Japonijos kompanija „Polaroid“ pristatė pirmąjį savo fotoaparatą-spausdintuvą „Polaroid Socialmatic“. skaityti »

„Microsoft“ kuria ant galvos nešiojamą žaidimų įrenginį

Kompanija „Microsoft“ šiuo metu kuria žaidimams skirtą ant galvos dėvimą įrenginį ir jau pristatė gamintojams keletą jo prototipų. skaityti »

„Microsoft“ naujovė: teksto rašymas pasitelkus į pagalbą žvilgsnį

Sparčiai populiarėjant mobiliosioms technologijoms, tekstinės informacijos įvedimo technologijos nuolat tobulėja. skaityti »

Plaučių vėžį padės diagnozuoti informacinė sistema

Informacinių technologijų specialistai ir mokslininkai sukūrė informacinę sistemą medikams, kuri leis greičiau ir kokybiškiau diagnozuoti odos ir plaučių vėžio atvejus. skaityti »

Japonijoje pradėti pardavinėti pirmieji pasaulyje automobiliai, varomi vandeniliu

Mašiną sukonstravo kompanija „Toyota“, o modelis vadinasi „Mirai“ (jp. – ateitis). skaityti »

Penkerių durų „Mini Cooper“ erdvumą įvertino kolos skardinėmis

750 kolos gėrimo skardinių, 5000 magnetofono kasečių, 50 picų draugams arba du milžiniški maišai „Like a boss“ stiliaus akinių – tai pirmojo penkerių durų „Mini Cooper“ bagažinės talpos rodiklis, skaičiuoja „Mini“ atstovai Lietuvoje. skaityti »

Kokius namų darbus reikia suspėti atlikti iki euro įvedimo dienos?

Tai, kad jau dabar keičiami litai į eurus, o grynaisiais pinigais laikytos santaupos nešamos į finansų institucijas, rodo, jog Lietuvos gyventojai jau nuo metų pradžios pradėjo ruoštis euro įvedimui. skaityti »

Danijoje pasiektas vienos vėjo jėgainės elektros gamybos rekordas

8 MW galingumo vėjo jėgainė Danijoje pasiekė vienos paros elektros gamybos iš vėjo rekordą. Per 24 valandas „Vestas Offshore Wind“ kompanijos sukurta bandomoji „V-164“ jėgainė pagamino 192 tūkst. kWh elektros. skaityti »

Praktiniai patarimai: kaip padidinti „iPhone“ baterijos veikimo laiką

Išmaniojo telefono „iPhone“ greito išsikrovimo priežastis paprasta: „iOS“ gamykliniai nustatymai apskaičiuoti maksimaliai pademonstruoti „iOS“ sistemos galimybes, o ne taupyti. skaityti »

UNICEF projektas: visas pasaulis dainuoja vaikams

UNICEF kviečia visus prisijungti dainai prie Hugho Jackmano, Katy Perry, Angélique Kidjo, Priyanka’os Chopra’os, Yoko Ono bei Davido Guetta’os ir kartu atlikti Johno Lennono „Imagine“, tokiu būdu atkreipiant dėmesį į pasaulio vaikų teises. skaityti »