„Elizabeth Arden“ pasirinko Klaudiją Šifer naujųjų Albertos Ferretti kvepalų veidu

Publikuota: 2009 m. birželio 15 d. pirmadienis

Vokietijos modelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer)
Vokietijos modelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer)
Italijoje bus pristatyta žinomos italų dizainerės firminių kvepalų kampanija.

 „Elizabeth Arden, Inc.“, pasaulinė prestižinių grožio produktų kompanija, bei Alberta Ferretti šiandien pranešė, kad legendinis supermodelis Klaudija Šifer (Claudia Schiffer) atstovaus Albertos Ferretti pirmiesiems firminiems kvepalams jos reklaminėje kampanijoje. 2008 m. sausį Elizabeth Arden sudarė išskirtinį pasaulinį ilgalaikį licenzinį susitarimą su AEFFE S.p.A. kvepalų, kosmetikos bei odos priežiūros produktų rinkodarai bei platinimui kartu su Aslberta Ferretti. Kvepalai bei kampanija bus pristatyti Europoje 2009 m. rudenį.

„Man garbė būti rinktai Albertos Ferretti kvepalų veidu. Mes su Alberta kartu dirbome daugelį metų, tad puiku, kai galima bendradarbiauti šiame jaudinančiame projekte kartu. Albertos dizainas visada įkūnijo moteriškumą bei eleganciją, kurie atsispindi ir šiuose kvepaluose“, – pasakė Kaludija Šifer.

Ronas Rollestonas, „Elizabeth Arden“ generalinis viceprezidentas pasaulinei rinkodarai, dirbo kartu su Alberta Ferretti, kurdamas naujus kvepalus, ir pasakė: „Tikiu, kad mes sukūrėme kvepalus, kurie perteikia prekės ženklo vertybes, sklindančias iš turtingos kūrybinės Albertos patirties. Svarbu, kad pasirinkdami veidą šiems sudėtingiems naujiems kvepalams mes išliksime ištikimi savo vertybėms. Klaudijos Šifer asmenyje mes radome idealią vizualią prekės ženklo reprezentaciją“.

Turėdama kūrėjo talentą ir puikiai suprasdama moteris, Alberta Ferretti sukūrė kvepalus, įkvėptus moters jausmingumo. Nuo pat kvepalų idėjos viso kūrimo metu Alberta Ferretti buvo įkvėpta moters, kurią įsivaizdavo besikvepinsiančią šiais kvelapais – tokią, kuri yra moderni, turi stilių bei yra sofistikuota, o svarbiausia, turi savo tapatybę. Dėl šios priežastis ji pasirinko Klaudiją Šifer reklamos kampanijos veidu. „Klaudija yra grožio simbolis bei moteris, kurios jausmingumas sklinda iš jos unikalios, nepakartojamos asmenybės. Žinodama apie tai bei būdama stipri, ji išreiškia sąvybes, kurių geidžia kiekviena moteris. Klaudija reprezentuoja moterį, kuriai mano mada bei kvepalai sukurti“, – pareiškė Alberta Ferretti.

Kūrybos direktorius Alexas White bendradarbiauvo su Alberta Ferretti kurdamas kampanijos koncepciją, kuri buvo įgyvendinta fotografų Mert & Marcus.

„Elizabeth Arden“ yra pasaulinė prestižinių grožio produktų kompanija, turinti didžiulį prestižinių grožio prekių ženklų, parduodamų daugiau nei 90 valstybių, portfelį. Kompanijos prekių ženklų portfelyje yra „Elizabeth Arden“ odos priežiūros, dažų bei kvepalų produktai, PREVAGE(R) kremai nuo senėjimo, garsenybių kvepalų prekių ženklai – „Elizabeth Taylor“, „Mariah Carey“, „Britney Spears“, „Hilary Duff“, „Danielle Steel“, ir „Usher“; dizainerių kvepalų prekių ženklai – „Juicy Couture“, „Alberta Ferretti“, „Alfred Sung“, „Badgley Mischka“, „Bob Mackie“, „Gant“, „Geoffrey Beene“, „Liz Claiborne“, „Halston“, „Lucky Brand“, „Nanette Lepore“, „Rocawear“; bei gyvenimo būdo kvepalų prekių ženklai „Curve“, „Giorgio Beverly Hills“, ir „PS Fine Cologne“.

AEFFE S.p.A. – tai kompanija, kuria prekiaujama „Star“ segmente Italijos akcijų rinkoje. Įkurta 1981 m. Albertos Ferretti bei jos brolio Massimo Ferretti, kompanija vykdo veiklą prabangos prekių srityje, gamindama bei platindama tarptautiniu mastu prestižinius prekių ženklus, įskaitant „Alberta Ferretti“ kolekciją, „Philosophy di Alberta Ferretti“, „Moschino“, „Moschino Cheap & Chic“, „Pollini“, bei „Jean Paul Gaultier“.


 

Šaltinis: BNS
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

A. Einšteino robotas mokys fizikos

Las Vegase vykusioje parodoje „Consumer Electronics Show“ bendrovė „Hanson Robotics“ pristatė besimokantį robotą, turintį garsaus fiziko Alberto Einšteino veidą. skaityti »

Automobilio salonas tieks namams elektrą ir pramogas

Buitinės elektronikos parodoje CES automobilių gamintoja „Hyundai“ pristatė išmaniųjų namų integracijos su bepiločiu automobiliu koncepciją. skaityti »

Kinai sukūrė televizorių, plonesnį už telefoną

JAV vykusioje parodoje „CES 2017“ pristatytas naujas televizorius „Mi TV 4“. skaityti »

„Kissenger“ per nuotolį perduos bučinį

Londono universiteto inžinieriai nusprendė padovanoti žmonėms galimybę per nuotolį dalytis bučiniais. skaityti »

Japonijoje darbuotojus jau keičia dirbtinis intelektas

Japonijos draudimo bendrovė „Fukoku Mutual Life Insurance“ planuoja daugiau nei 30 savo darbuotojų pakeisti dirbtinio intelekto sistemomis. skaityti »

Du doleriai šviesos greičio

Lenkijos monetų kalykla iškalė „Šviesos greičio“ monetą Naujosios Zelandijos salai Niujė. skaityti »

Įdomiausios lietuviškos inovacijos 2016-aisiais

Lietuviški pieno baltymo pluošto ar alijošiumi prisotinti drabužiai, išmanus žvejybos sonaras, papildytos realybės knygelės vaikams, išmaniosios termožaliuzės – jau ne naujiena. Ką unikalaus šiemet sukūrė ar pristatė rinkai lietuviai? skaityti »

Kompiuteris prieš žmogų

Ar kompiuteris tikrai pranašesnis už žmogų ir gali jį visiškai pakeisti? Palyginkime. skaityti »

Išmanusis veidrodis – tobulam makiažui

išmanusis veidrodis „Juno“ imituoja norimą apšvietimą, kad makiažas būtų kuo tobulesnis. skaityti »

Latvijos bankas išleido beveik permatomą kolekcinę monetą

Latvijos centrinis bankas pristatė kolekcinę 5 eurų monetą „Žemė“, pagamintą iš pusiau permatomos keramikos. skaityti »