8 valandos – toks yra dabartinio ilgiausio pasaulyje muzikinio vaizdo klipo trukmės Gineso rekordas, kurį pranokti netrukus ketina mineralinio vandens „Evian” kampanija.
8 valandos – toks yra dabartinio ilgiausio pasaulyje muzikinio vaizdo klipo trukmės Gineso rekordas, kurį pranokti netrukus ketina mineralinio vandens „Evian” kampanija. Prisidėti prie klipo kūrimo ir smagiai praleisti laiką šią vasarą „Evian“ kviečia visus jaunyste trykštančius, energingus ir drąsius žmones.
„Ilgiausias pasaulyje kuriamas vaizdo klipas – tai „Evian“ kampanijos „Baby Inside“ („Viduje slypi vaikas“) dalis, t. y., 2009-aisiais pristatyto reklaminio klipo, vaizduojančio šokančius su riedučiais kūdikius, tęsinys, atskleidžiantis, jog kiekvieno žmogaus viduje slypi neišsenkanti jaunystė“, – aiškino produktų grupės vadovė Salomėja Petrauskaitė.
Rekordinį „Evian“ vaizdo klipo kūrimo porcese galima dalyvauti internete, turint kompiuterį su tinklo kamera arba išmanųjį telefoną. Dalyviams tereikia apsivilkti baltus marškinėlius ir, atidarius www.letsbabydance.evian.com tinklalapį, pasidaryti keturias savo nuotraukas su šokančiais kūdikiais. Ten pat galima stebėti vis ilgėjantį vaizdo klipą bei juo dalytis su savo draugais „Facebook“ socialiniame tinklalapyje. Čia galima rasti ir „Apple“ skirtą specialų parsisiunčiamą pritaikymą.
„Evian“ šūkis – „Live Young“ („Gyvenk jaunas“) ir reklamose matomas kūdikis – tai neblėstančios jaunystės simbolis, – pasakojo S. Petrauskaitė. – Kuriamame vaizdo klipe šokančio kūdikio atvaizdas sumontuotas su suaugusio žmogaus kūnu. Taip siekiama parodyti mūsų viduje slypintį vaiką ir atskleisti vidinį jaunatviškumą“.
„Evian“ „Roller Babies“ kampanijos vaizdo klipas 2009 – aisiais buvo peržiūrėtas 45 mln. kartų ir pateko į Gineso rekordų knygą, kartu jis tapo daugiausia kartų pasaulyje žiūrėtu reklaminiu klipu internete.