Gandas: „Xbox 3“ žaidimų kompiuteris reikalaus nuolatinio interneto ryšio

Publikuota: 2013 m. balandžio 7 d. sekmadienis

Jau antrą kartą šiais metais į viešumą iškyla informacija, jog vis dar neanonsuotas naujos kartos žaidimų kompiuteris iš programinės įrangos giganto „Microsoft“ galimu vardu „Xbox 3” reikalaus nuolatinio interneto ryšio, todėl daugelis žaidėjų jau pradėjo rimtai nerimauti.

Šią nerimą keliančią informaciją paskelbė žaidimų portalas „Kotaku“, kuris cituoja dviejų savo šaltinių informaciją. Praėjusį kartą apie tai paskelbė „VGLeaks“, pastarieji garsėja įvairiais gandais, kurie kartais pasitvirtina, o kartais ir ne.

Šiuo metu teigiama, jog „Xbox 3” žaidimų kompiuteryje niekas neveiks, net ir programos, jei nebus interneto ryšio. Interneto ryšio dingimas neva bus galimas trims minutėms, tačiau neilgiau. Ir nors piratavimas žaidimų kompiuterių rinkoje nėra didelis, „Microsoft“ turi pripažinti, kad būtent jos „Xbox 360” žaidimų kompiuteris yra ypač pažeidžiamas.

Kodėl nuolatinio interneto ryšio reikalavimas gali kelti bėdų? Ogi dėl didesnio, nei tikėtasi, apkrovimo. Taip nutiko su žaidimu „SimCity“, kurio startas buvo tragiškas. Nusipirkę žaidimą žaidėjai jo tiesiog negalėjo žaisti, tad „Microsoft“ turės darbo, kad viskas veiktų sklandžiai.

Žinoma, toks principas „visad prisijungęs, visad atnaujintas“ turi savo privalumų, nes „Microsoft“ galės iš karto pasiūlyti atnaujinimus bei, sakykime, turinį, kaip kad serialus ar filmus. Visgi „Xbox360” įrodė, jog tai galima atlikti puikiai ir be nuolatinio interneto ryšio, kuris kai kam gali maišyti.

Šaltinis: technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Fizinių ir technologijos mokslų centre paminėta Fotonikos diena

Europos technologijų platformos Fotonika 21 duomenimis, 2015 metais pasaulyje fotonikos verslas sugeneruos 335 milijardus eurų pajamų – tokie skaičiai buvo pristatyti Fotonikos dienos renginyje Fizinių ir technologijos mokslų centre (FTMC). skaityti »

LG tyrimas: lietuviai telefonu fotografuoja keliones, tik 9 proc. jų daro asmenukes

„LG Electronics“ (LG) atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad lietuviai daugiausiai (62 proc. apklaustųjų) telefonu fotografuoja keliones, kraštovaizdį ir turizmo pramogas. skaityti »

Lietuvos interneto vartotojai kviečiami rinkti laukiamiausią prekės ženklą

Interneto vartotojai kviečiami dalyvauti balsavime ir nuspręsti, kokio tarptautinio prekės ženklo jie labiausiai laukia Lietuvoje. skaityti »

Apie Lietuvos skalūnų dujas – interaktyvus žiniatinklis

Lietuvos geologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos (LGT) atnaujino pernai sukurtą interaktyvų žiniatinklį skalunudujos.lt. skaityti »

VGTU studentas tarptautiniame jėgos sporto turnyre – pirmas

Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Antano Gustaičio aviacijos instituto antro kurso studentas Paulius Pupinis spalio pradžioje dalyvavo „Savickas Classic“ tarptautiniame jėgos sporto šakų turnyre ir gavo du aukso medalius. skaityti »

Spalio 11-ąją minima Europos ir pasaulio organų donorystės diena

Kiekvieną spalio antrąjį šeštadienį, šiemet – tai spalio 11-oji – minima Europos ir pasaulio organų donorystės diena. skaityti »

Euro įvedimo proga dovana numizmatams – proginis medalis

2015 m. sausio 1-ąją įvyksiantis Lietuvos prisijungimas prie euro zonos žymės naują ir reikšmingą etapą šalies istorijoje. Šia proga žymiausių pasaulio monetų kalyklų atstovė ir oficiali kolekcinių monetų ir medalių platintoja Lietuvoje – UAB „Monetų namai“ – dovanos proginį medalį. skaityti »

Tyrimas atskleidė, kurios technologijos artimiausius 3 metus keis pasaulį

Trimatį spausdinimą, daiktų internetą ir biotechnologijas verslo lyderiai jau apibūdina kaip proveržio technologijas, kurios artimiausiu metu iš esmės keis kasdienybę ir turės didelės įtakos verslo plėtrai. skaityti »

Kokius žaidimus žaidžia šiuolaikiniai lietuviai?

Tyrimų kompanijos „GfK“ ir ,,Samsung Electronics Baltics“ paskelbto gyvenimo būdo indekso LIVING duomenimis, beveik kas antras lietuvis technologijas naudoja savišvietai ir žaidimams kiekvieną dieną praleisdami iki 2 val. skaityti »

Galvosūkis „Portal 2“ intelektą lavina geriau nei specializuoti žaidimai

Būtent tokią išvadą padarė Floridos universiteto (JAV) specialistai, atlikę smegenų psichologinių galimybių tyrimą. skaityti »